Dat is iets anders. Noem het vergeetachtig cq alzheimerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:35 schreef nattezwabber het volgende:
Ja of met je sleutels in je hand lopen en jezelf afvragen waar je ze verdomme nou hebt gelaten
Ik... moet... mijn... deur... controleren...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Noem het vergeetachtig cq alzheimer![]()
Waar TS last van heeft, noemt men een soort neurose. Een dwangmatige.
Weet zeker dat je teruggaat om te checken.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik... moet... mijn... deur... controleren...
Wrongquote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet zeker dat je teruggaat om te checken.
Daarvoor wel. Zie je, dwangneurose.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wrong! Afgelopen week NIET meer gedaan
Its too strongquote:Op donderdag 26 november 2009 19:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarvoor wel. Zie je, dwangneurose.
Studenten... gestructureerd... never nooit nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef Catch22- het volgende:
gestructureerd leven helpt een hoop.
quote:[...] repeatedly check that their parked cars have been locked before leaving them [...]
Dat doe ikquote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef zomaareennaam het volgende:
je moet gewoon een vaste routine ontwikkelen in dingen doen - dat werkt het handigst
telefoon in je linkerborstzakje (behalve bij die irritante overhemden zonder borstzakje: dan in de linker broekzak
autosleutels in de rechterzak van je jas - behalve als je geen jas aan hebt: dan in de rechterbroekzak
en na uitstappen meteen de auto op slot doen (nadat evt. medepassagiers uitgestapt zijn natuurlijk)..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |