Oh ehm.... nou het hoeft niet natuurlijk, maar misschien een aanloopje náár...?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Zo, is alles hier goed??? Waarom zitten er nog mensen op de irc????
(ja, ik zat er ook even om te kijken wie er was... )
@ Greys; wat vind jij; moet er in elk stuk van het verhaal dat we posten seks zitten???![]()
Wat leuk!! Waar ga je heen?? (ik woon aan zee maar kom er zelden...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
voorjaarsvakantie is geboekt
nu al zin in uitwaaien aan zee
Cadzand Bad, al 28 jaar ieder voorjaarquote:Op donderdag 26 november 2009 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leuk!! Waar ga je heen?? (ik woon aan zee maar kom er zelden...)
Maar liever wel zeker!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ehm.... nou het hoeft niet natuurlijk, maar misschien een aanloopje náár...?
Dat je al aan kunt voelen wie er in het deel er na gaan muurduwen?
ah, zeeland! Leuk!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Cadzand Bad, al 28 jaar ieder voorjaar
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
is er eigenlijk nog een verhaaltje geschreven vandaag?
*gaat even in wiki kijken
sterker nog, die voor morgen is ook al af...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
is er eigenlijk nog een verhaaltje geschreven vandaag?
*gaat even in wiki kijken
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Tombola, ik vind eigenlijk dat het écht niet hoeft hoor, in elk verhaaltje sex
Volgens mij is dat voor jullie als schrijfsters ook niet te doen, je moet toch ook 'gewone' tussendoor-verhaallijn-stukjes hebben om het een aan het ander te knopen
Ik zit het idd ook te kijken! Verschrikkelijk, dat langgerekte en ..... gewoon bah.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Ynske het volgende:
wat een stom progamma is dat DNA dinges op ned 1
hahahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu even het hele Verhaal tot nu toe lezen!
Inspiratie opdoen voor de cover
Zou er wel zoveel tekst in een PM passen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha
wil je dat ik m compleet pm???
hahaha, geen idee!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou er wel zoveel tekst in een PM passen?
Nee, dat is liefMaar ik volg wel even braaf je linkjes!
Me tooquote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu even het hele Verhaal tot nu toe lezen!
Boudewijn de Grootquote:
Ik ben eens verliefd geworden op een jongen, puur omdat ie "het strand" uit zijn hoofd kon zingen...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot![]()
Noordzee![]()
Meisje van 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |