Geef ze een koekje van eigen deeg; eet ze opquote:Op donderdag 26 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben alweer een beetje (boel) op mijn vleesetende planten uitgekeken
Oh oh oh oh oh!!! Mijne heeft een bloemquote:Op donderdag 26 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben alweer een beetje (boel) op mijn vleesetende planten uitgekeken
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!Ik miste je al! En je bent nog niet eens weg!
Wassup?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, ik voel me even niet zo goed. Ik duik wel weer op als het wat beter gaat
Da's dan incl. vliegenlijkjes. Not my favouritequote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geef ze een koekje van eigen deeg; eet ze op
De mijne ook ja, maar da's een heel klein hoog lullig bloemetje.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh!!! Mijne heeft een bloem
Doeiquote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wel bijna hoor! Ik ga zo Expeditie Robinson kijken en dan slapen. Dus ik kwam nu nog even gauw doei zeggen!
1x gestolenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Hoe vaak ben je je telefoon nou al kwijt geweest in de tijd dat ik je 'ken' PF?
Nah, dat zou ik ook niet zien zittenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Da's dan incl. vliegenlijkjes. Not my favourite
Toch niet door iets hier?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tissur?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doeg mop! Genieten he en veel foto's maken!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Wel bijna hoor! Ik ga zo Expeditie Robinson kijken en dan slapen. Dus ik kwam nu nog even gauw doei zeggen!
Mijn broertje is er sinds 2 weken aan begonnen,quote:Op donderdag 26 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan incl. vliegenlijkjes. Not my favourite
[..]
De mijne ook ja, maar da's een heel klein hoog lullig bloemetje.
Ik had ze spannender verwacht. Maar dat heb ik wel met meer
De mededeling was juist om te zorgen dat je niet ging afvragen waar ik was.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch niet door iets hier?
Nu laat je ons (mij, in elk geval) in zorgen achter met zo'n mededeling
Sterkte in elk geval, met wat het ook is dan.
Dat werkt nooit hierquote:Op donderdag 26 november 2009 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mededeling was juist om te zorgen dat je niet ging afvragen waar ik was.
Ik heb het ook jaaaaren gedaan!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlang dwarsfluit gespeeld, ik was een Berdien-in-de-dop
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Hoest hier nog?
Oh okequote:Op donderdag 26 november 2009 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De mededeling was juist om te zorgen dat je niet ging afvragen waar ik was.
Niks door hier hoor!
Ik ben juist blij dat er SS pakketjes binnen komen en zo
Haaaa, dat ga ik doen!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Doeg mop! Genieten he en veel foto's maken!
En je kunt af en toe stiekeme boodschappen aan mij smsen, dan zeg ik het wel in het topic
Daarom moet je ook af en toe gewoon ff aanwippen; knap je van opquote:
Catjeeeeee! Je geniet dus wel?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Hallo!![]()
GEEN Robinson spoilers plaatsen please, ik neem deze en volgende week op. Vrijdag kijksmulmarathon.
Voetjes vallen er bijna af na een dagje sjouwen door Londen, maar weer veel gezien en gedaan. London Walks is altijd leuk en The War Room Museum erg interessant.
Dadelijk eten, gastvrouw kookt.![]()
Hoest hier nog?
Ja wel doen hoor, want ik vind het jammer dat je er zo weinig bentquote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef Takaiki het volgende:
Hey Cattie!!![]()
Ik gaat House kijken, maar wilde even melden dat alles goed gegaan is gisteren in huize Cat
Hoi andere FF-ers![]()
Ik kom later weer terug
Is het de avond van de vage mededelingen?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben er een poosje vandoor. Tot morgen of zo![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben er een poosje vandoor. Tot morgen of zo![]()
Dat zál toch zeker nietquote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaag
Tot zo op de IRC
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef Takaiki het volgende:
Hey Cattie!!![]()
Ik gaat House kijken, maar wilde even melden dat alles goed gegaan is gisteren in huize Cat
Hoi andere FF-ers![]()
Ik kom later weer terug
Tuurlijk zullen we braaf zijn Cat22!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Oke, eten is klaar dus ik ben er weg van. Braaf blijven allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |