Ik denk dat we niet alleen in de breedte, maar ook in de hoogte moeten denkenquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet alleen in de breedte, maar ook in de hoogte moeten denken
Ik vroeg toch alleen wat ze er van vond??? Als PF bij jou gaat liggen???quote:Op donderdag 26 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Neeeeeeeeee 'die van mij' slaapt niet hier.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb een kaasburger... Zonder... kaas?!
Dat vind ze vast prima. Ik beslis dat gewoon vast voor haarquote:Op donderdag 26 november 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg toch alleen wat ze er van vond??? Als PF bij jou gaat liggen???
of gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel erg, als je het echt zou doen...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
Die van mij vind dat hij heel tolerant is, dus ik denk dat die van mij het niet erg vindt.
(Ik denk stiekem dat het een act is, dat nonchalante: o ja hoor slaap maar bij iedereen etc. primaen dat hij het wel een beeeetje erg vindt
)
wie zit er half in jouw vriending?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het voor 50% gevuld was
O ik slaap wel vaker niet thuis! Bij een vriendin van mij, op een feestje vorige week waar iedereen bleef slapen, bij vrienden van hem (lang, lang verhaal). Die laatste was een beetje raar.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel erg, als je het echt zou doen...
oh ja, "overdenken" noemen ze dat dan...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook mijn mand in.
Het Verhaal overdenken
HEY! Ik niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |