Dus? Geef ook paar honderd euro uit voor surround sound hier, en ik luister toch zo'n 1 a 2 uur muziek via een MP3 speler per dag.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:03 schreef Bastard het volgende:
100 euro .. ... 250 gulden... voor een stel oordopjes he ...
Die van mij waren 20 euro. Goed genoeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar dan hoge kwaliteit
Waren dan ook 100 euro.
Ik hoor een auto naast mij niet toeteren, politie alarm nog net wel naast mijquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van mij waren 20 euro. Goed genoeg.
Zijn die van jou van die dopjes die het buitengeluid afsluiten?
Oh ik vind het altijd wel stoer als andere mensen mee kunnen luisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik hoor een auto naast mij niet toeteren, politie alarm nog net wel naast mij
En hoe hard die ook staat niemand hoort mijn muziek
Lekker achter in de bus meeluisteren met Ali b met B.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd wel stoer als andere mensen mee kunnen luisteren
Jezus,.... ik wordt echt oudquote:
MTV Cribs,... artiesten die hun huizen laten zien,... pimpauto's voor de deur,... overal bitches etc. etc! Geld genoeg dus! Jij wordt ook oud!quote:
het zal heus wel, maar ik heb er nooit meer dan een 10tje voor betaald. Ik hoor het verschil toch niet, vaak ligt het toch aan de kwaliteit van de mp3 die je luistert.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoorHet maakt echt zoveel verschil
Vraag een keer of je een Shure headsetje mag luisteren, wat een verschil. Je hoort instrumenten los van elkaar, lijkt wel surround sound in je hoofd, en dan die basquote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
het zal heus wel, maar ik heb er nooit meer dan een 10tje voor betaald. Ik hoor het verschil toch niet, vaak ligt het toch aan de kwaliteit van de mp3 die je luistert.
Kijk,.... je hypedquote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vraag een keer of je een Shure headsetje mag luisteren, wat een verschil. Je hoort instrumenten los van elkaar, lijkt wel surround sound in je hoofd, en dan die bas
Ik tel vier puntjes,...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had ik nou ook nog maar ,.... gedaan, dan was het compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |