Nee, sorry.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Razorback het volgende:
Verkoop je misschien GH5 ook zonder gitaar?
Die is helaas al weg, ik had er maar 1 extra. En 1 zit er bij de xbox!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef r3gi3boy het volgende:
20 excl. voor je laatste draadloze controller geboden
dan heb je het wel heel krom in je OP gezet, want daar staat 1 controller bij de xbox en 2 draadloze controllers die je voor 25 ex verkoopt, jammer.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die is helaas al weg, ik had er maar 1 extra. En 1 zit er bij de xbox!
Je hebt gelijk. Dat zag ik gisteren ook al, maar kon het niet meer aanpassen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
dan heb je het wel heel krom in je OP gezet, want daar staat 1 controller bij de xbox en 2 draadloze controllers die je voor 25 ex verkoopt, jammer.
Ja, die zit erbij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:54 schreef SpX het volgende:
Rare vraag wellicht, maar zit er nou ook de 120GB HD bij?
voor 15 euro meer heb je hem bij bol.comquote:Op zondag 6 december 2009 07:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Voor minder dan 55incl gaat hij niet weg, sorry
Voor 17 euro met de verzendkosten erbij, maar ik doe hem niet weg voor 45incl. Verzenden kost mij al 7 euro. Verder is hij gewoon gloednieuw met de doos erbij. Controller is misschien 3 uurtjes in totaal gebruikt.quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Razorback het volgende:
[..]
voor 15 euro meer heb je hem bij bol.com
Ja!quote:Op zondag 27 december 2009 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat er in de beginpost staat is nog aanwezig, neem ik aan?
Alles wat er in de OP staat is er nog. En mag voor 250 excl samen weg.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:54 schreef John_Woo het volgende:
Kan je een overzichtje plaatsen wat er allemaal nog is en hoeveel de totaalprijs is (leuk prijsje?). Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets.
XBOX is misschien ook al weg. Moet nog even kijken of de persoon in kwestie nog interesse heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:26 schreef John_Woo het volgende:
ok, dan wacht ik nog even. Ik vind de prijs te hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |