Ben zelf ook erg benieuwd naar het vervolg hier op... Al staan de S&P futs (onverwacht volgens velen hier) nog immer flink lagerquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:27 schreef Perrin het volgende:
..dit zou wel eens het begin van de 'next leg down' kunnen zijn.
Onder 296 verdere bevestiging voor daling, en particulieren verkopen pas rond 200/150 waarschijnlijk, als het verlies te groot word..quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:47 schreef Lemans24 het volgende:
AEX dus vandaag onder de 300, maar kan de 296 er ook aan? Zo ja, dan gaan er vast weer vele particulieren hun aandelen in paniek verkopen en wordt het een drama!
Wie hebben eigenlijk het meeste geld uit staan op de AEX? De particulieren, of de instituten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:49 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Onder 296 verdere bevestiging voor daling, en particulieren verkopen pas rond 200/150 waarschijnlijk, als het verlies te groot word..
Jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:53 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Lijkt wel in een vrije val beland. Had jij je shortpositie nog?
Ik kon het niet laten, net voor opening toch nog even shorts opgepakt, want we staan flink onder waterquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:55 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, ga misschien wel weer short positie opnemen, goud opweg naar 600-700 dollar
Short FTSI?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, net voor opening toch nog even shorts opgepakt, want we staan flink onder water
Ga dan gewoon short op de AEX. Want 600-700 lijkt mij niet realistisch, zolang de FED de rente niet verhoogt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:55 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, ga misschien wel weer short positie opnemen, goud opweg naar 600-700 dollar
Ik zit ook puts aex en short EUR/USD, eerst de 50 voor de aex zien voordat we weer naar de 600 gaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:58 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Ga dan gewoon short op de AEX. Want 600-700 lijkt mij niet realistisch, zolang de FED de rente niet verhoogt.
En als je deze opening tegen je had gehad, had je helemaal geen winst meer gehadquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh, als ik mijn voormalige short positie van gisteren had behouden, had ik daar nu dubbel winst op gehad.
Jep, kon het niet laten!quote:
dat was om 8:44..quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX opent vrijdag 27 november 2009 naar verwachting lager in een illiquide markt die zich lastig laat voorspellen nu de onzekerheid omtrent Dubai een dominante rol speelt.
Vermogensbeheerder Maurice Eeken van TE-Effecten gaat uit van een verlies van 1 tot 3 punten.
...
Wanneer heb je die gekocht? Gisteren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:58 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zit ook puts aex en short EUR/USD, eerst de 50 voor de aex zien voordat we weer naar de 600 gaan
Nee, dinsdagmiddag, daarnaast nog wat oude shortposities. EUR/USD short gekocht op 1.508 en gisteren bijgevuld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:04 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Wanneer heb je die gekocht? Gisteren?
Wat was de aanleiding? Gewoon een verwachting op basis van TA, of wist je toen al van dat Dubai-debacle?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:05 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee, dinsdagmiddag, daarnaast nog wat oude shortposities. EUR/USD short gekocht op 1.508 en gisteren bijgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |