abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 17:21:08 #26
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75026083
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

SeLang zit vast ook al aan kalkoen en alcohol
Whisky is in de aanbieding bij Waitrose.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_75026120
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de analisten straks voor verhaaltje verzinnen over tijdelijke dipjes, lage volumes aanstaand herstel en hogere bodems!
ach dat hele dubai is ook maar een excuus om om de rode knop te drukken
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
  donderdag 26 november 2009 @ 17:23:28 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75026157
Offtopic: zojuist voor het eerst van m'n leven een slang in het wild gezien in Engeland
Een addertje lag zich op te warmen in de zon, in een heidegebied hier in de buurt.
Mijn reisverslagen
pi_75026223
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:21 schreef SeLang het volgende:

[..]

Whisky is in de aanbieding bij Waitrose.
Dan vraag ik me af of ze voldoende hebben, ik lust wel een borrel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:25:43 #30
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75026234
tvp
Bedankt Hans.
pi_75026274
Heb jij 40.000 pond winst gemaakt?! sweeeet
  donderdag 26 november 2009 @ 17:27:29 #32
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75026291
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef SeLang het volgende:
Offtopic: zojuist voor het eerst van m'n leven een slang in het wild gezien in Engeland
Een addertje lag zich op te warmen in de zon, in een heidegebied hier in de buurt.
Nog nooit ringslangen gezien daar?

In NL heb ik nog nooit een adder gezien (leven ook niet in mijn buurt), maar wel drie keer een ringslang.
pi_75026293
nou op tick by tick staat alles nu rood gloeiend overbought nog 1x een afstort mogelijk.
pi_75026294
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Heb jij 40.000 pond winst gemaakt?! sweeeet
Hij staat al weer 5k lager..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75026298
toch gewoon weer omhoog op het eind ...
  donderdag 26 november 2009 @ 17:27:43 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75026302
Er was gisteren ook weer een opbeurend bericht van de Bundesbank
quote:
German Banks May Lose Another 90 Billion Euros, Bundesbank Says

Nov. 25 (Bloomberg) -- German banks may have to write off another 90 billion euros ($136 billion) on bad loans and securitization instruments, threatening profitability even as the economy recovers from recession, the Bundesbank said.

Further write-downs on loans may range from 50 billion euros to 75 billion euros, the Frankfurt-based Bundesbank said today in its Financial Stability Report. Banks may also need to write off another 10 billion euros to 15 billion euros in losses from securitization instruments, mostly collateralized debt obligations, it said.

“If the economic recovery continues, which the latest forecasts indicate, losses would be lower,” Bundesbank board member Hans-Helmut Kotz said at a press briefing. Still, “it would be wrong to declare the financial and the related economic crisis over.”

The world’s largest financial-services companies have racked up more than $1.7 trillion of losses and write-downs since the start of the financial crisis, according to Bloomberg data. German banks have so far written off at least $115 billion. Deutsche Bank AG Chief Executive Officer Josef Ackermann said on Oct. 12 that loan defaults still pose a risk and that the financial sector’s situation is “fragile.”

“The financial markets have now recovered significantly, and recently there has been a perceptible improvement in the outlook for growth,” Kotz said. “Nevertheless, further tests for German banks look likely.”

While write-downs on loans may not yet have peaked, demand for credit it likely to grow as the economy improves, the Bundesbank said in its report. Banks must be ready to make loans to businesses in order to avoid the risk of a credit crunch, the report said.
Mijn reisverslagen
pi_75026303
here we go!
  donderdag 26 november 2009 @ 17:30:15 #38
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75026389
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af of ze voldoende hebben, ik lust wel een borrel
[ afbeelding ]
Prachtige winst, maar zoveel leverage wordt uiteindelijk je (financiele) dood.
Mijn reisverslagen
pi_75026428
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hij staat al weer 5k lager..
Who cares! da's fucking mooi! Alhoewel Selang ook wel ergens een punt heeft...
pi_75026449
CDS premies van landen in midden oosten/ zuid oost Azie exploderen vandaag.
pi_75026453
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef SeLang het volgende:

[..]

Prachtige winst, maar zoveel leverage wordt uiteindelijk je (financiele) dood.
Ik aas liever nu op wat kapitaal bij elkaar vergaren (door leverage & heel veel pauze momenten er in te stoppen ) en dan jouw tactiek overnemen voor de lange termijn.
pi_75026494
LOL of een middag niet thuis geweest meteen 3,5% eraf
pi_75026530
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Who cares! da's fucking mooi! Alhoewel Selang ook wel ergens een punt heeft...
Het probleem is dat SeLang altijd wel ergens een punt heeft. Hij is alleen jaren geleden ook begonnen, en dat zal vast en zeker ook wel met high leverage producten zijn geweest, ik zit pas in mn beginnende jaren van beleggen, SeLang heeft er al tig jaren op zitten. Zoals de meeste weten vind ik zijn tactiek zeer interessant, maar dat wordt pas echt interessant voor mij als ik daar ook een goed kapitaal tegen kan gooien, en niet een paar duizend euro bijv.
pi_75026572
TT change naar "Op naar de 128" zou beter op zijn plek zijn vandaag
pi_75026606
Ben benieuwd naar onze opening morgen!!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75026688
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef capricia het volgende:
Ik ben eigenlijk nog veel meer benieuwd wat Amerika laat zien! Ik denk dat de volumes tot aan opening van Amerika relatief zullen tegenvallen, en op het moment dat de borden in Amerika toch rood gaan inslaan, je een spike in de volumes zult zien en een downwards reactie in de beurzen.

Het enige waar we rekening mee moeten houden, is het PPT. Mits we morgen lekker +2% gaan staan ben ik wel benieuwd naar de reacties van de analisten 'waarom' dit zo is. Die kunnen denk ik ingelijst worden
pi_75026697
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef capricia het volgende:
SnP op steun, denk wel dat europa morgen omhoog gaat.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:41:25 #48
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75026700
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:27 schreef knnth het volgende:
toch gewoon weer omhoog op het eind ...
en 0,6 punt eraf in de slotveiling. Is echt barslecht, ik verwacht voor morgen nu eigenlijk niet een enorm groene opening, hooguit een procentje.
pi_75026762
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zoals de meeste weten vind ik zijn tactiek zeer interessant, maar dat wordt pas echt interessant voor mij als ik daar ook een goed kapitaal tegen kan gooien, en niet een paar duizend euro bijv.
Nu, met je huidige dagwinst benader je al bijna mijn hele inzet. Zie jij LT-beleggen dan als nog meer geld ertegenaangooien? 'T is natuurlijk wel een must wil je zo'n winsten zoals vandaag benaderen maar toch...
pi_75026779
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:41 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

SnP op steun, denk wel dat europa morgen omhoog gaat.
Dat denk ik ook, maar dat zal echt meevallen. Alhoewel mijn intraday TA nu al weer lichtjes naar groen begint over te slaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')