Geen slecht idee!quote:
Magnetronmaaltijden smaken altijd naar magnetronmaaltijden, hoewel de bami wel naar bami smaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uit eten of eten halen, magnetron-maaltijd! Een echte student kookt nooit!
Uit eten dan of eten halenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef starla het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden smaken altijd naar magnetronmaaltijden, hoewel de bami wel naar bami smaakt.
Uit eten is momenteel te duur voor mij. Eten halen....ben vorige week nog bij de shoarmaboer geweest en ik heb echt geen zin in pizza of patatquote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit eten dan of eten halen
hahaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef zeurpietcoen het volgende:
Je eigen kak, dat wordt aanbevolen
Je kan ook gewoon Grieks, Italiaans, Thais, Chinees halen! Doe eens creatief!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef starla het volgende:
[..]
Uit eten is momenteel te duur voor mij. Eten halen....ben vorige week nog bij de shoarmaboer geweest en ik heb echt geen zin in pizza of patat![]()
Chinees misschien, niet eens aan gedacht, maar ook vrij prijzig.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Grieks, Italiaans, Thais, Chinees halen! Doe eens creatief!
En ik maar denken dat Oma's altijd kookte op ouderwetsche wijzequote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef trovey het volgende:
Als ik geen zin heb ik koken is de vaste routine: pakje van die kant en klare rijst in de magnetron en daarbij een blikje kant en klare goulash, groente doen we de volgende dag wel weer
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Oma's altijd kookte op ouderwetsche wijze
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:10 schreef waterkip het volgende:
weer één van die dagen
hoeveel in de week 5,6?
Dat geldt voor alle afhaal als je het vergelijkt met gewoon boodschappen doen en zelf koken. Dus als dat een criteria is dan is het gewoon een kwestie van niet zeiken en zelf kokenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef starla het volgende:
Chinees misschien, niet eens aan gedacht, maar ook vrij prijzig.
Ja en dan ga jij bier invriezen en opeten... alsof iemand dat raadtquote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef starla het volgende:
Bleeeh, ik ga maar eens naar de winkel![]()
Laat jullie wel weten wat ik gekocht heb.
Jullie kunnen gerust een weddenschap opzetten hier terwijl ik weg ben. Degene die het raadt krijgt dan de prijs.
Neen jong, da's zelfs wettelijk verplicht!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef zeurpietcoen het volgende:
Goed voor je BMI meis!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef starla het volgende:
Ik heb van die magentron-pofaardappelen gehaad, op zich best goed te eten. Zit al een sausje bij enzo. Daarbij Hak-worteltjes/erwten. Die hoeven alleen warm te worden.
Morgen maar weer vlees
eetse!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef starla het volgende:
Ik heb van die magentron-pofaardappelen gehaad, op zich best goed te eten. Zit al een sausje bij enzo. Daarbij Hak-worteltjes/erwten. Die hoeven alleen warm te worden.
Morgen maar weer vlees
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx!quote:
I feel kinda Locrian today
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef starla het volgende:
[..]
Alleen vanavond niet teveel drinken, want ik heb al eens eerder erwten genekt, echt vies. Dan voel je die zo langs je strot gaan.
Vrouwen Manwijven die teveel zuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thx!
Hé, studenten koken misschien niet, maar ze drinken welquote:Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen Manwijven die teveel zuipen
Jammer genoeg wel ja en door een uniek dieet van slecht voer en veel drinken eindigt menig studente als formaat zeekoe.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef starla het volgende:
[..]
Hé, studenten koken misschien niet, maar ze drinken wel
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 17:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja en door een uniek dieet van slecht voer en veel drinken eindigt menig studente als formaat zeekoe.
Het is mijn probleem wel! Als ik zeekoeien wil zien dan ga ik wel naar een dierentuin!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef starla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorDan nog is het jouw probleem niet
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is mijn probleem wel! Als ik zeekoeien wil zien dan ga ik wel naar een dierentuin!
Lastig om overal op de uni met een stok rond te lopenquote:
Ik vind jouw krakkemikkigheid al voldoende reden om met een stok rond te mogen lopenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lastig om overal op de uni met een stok rond te lopen
Say what, biatch?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind jouw krakkemikkigheid al voldoende reden om met een stok rond te mogen lopen
Verder had ik als ik jou was toch simpele pasta gemaakt.. snel klaar en lekker! Of soep met brood idd..
Die was gewoon laag!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Awards duren nog even, rustig maar.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef zeurpietcoen het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Neen jong, da's zelfs wettelijk verplicht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |