Geen slecht idee!quote:
Magnetronmaaltijden smaken altijd naar magnetronmaaltijden, hoewel de bami wel naar bami smaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uit eten of eten halen, magnetron-maaltijd! Een echte student kookt nooit!
Uit eten dan of eten halenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef starla het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden smaken altijd naar magnetronmaaltijden, hoewel de bami wel naar bami smaakt.
Uit eten is momenteel te duur voor mij. Eten halen....ben vorige week nog bij de shoarmaboer geweest en ik heb echt geen zin in pizza of patatquote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit eten dan of eten halen
hahaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef zeurpietcoen het volgende:
Je eigen kak, dat wordt aanbevolen
Je kan ook gewoon Grieks, Italiaans, Thais, Chinees halen! Doe eens creatief!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef starla het volgende:
[..]
Uit eten is momenteel te duur voor mij. Eten halen....ben vorige week nog bij de shoarmaboer geweest en ik heb echt geen zin in pizza of patat![]()
Chinees misschien, niet eens aan gedacht, maar ook vrij prijzig.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Grieks, Italiaans, Thais, Chinees halen! Doe eens creatief!
En ik maar denken dat Oma's altijd kookte op ouderwetsche wijzequote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef trovey het volgende:
Als ik geen zin heb ik koken is de vaste routine: pakje van die kant en klare rijst in de magnetron en daarbij een blikje kant en klare goulash, groente doen we de volgende dag wel weer
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Oma's altijd kookte op ouderwetsche wijze
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:10 schreef waterkip het volgende:
weer één van die dagen
hoeveel in de week 5,6?
Dat geldt voor alle afhaal als je het vergelijkt met gewoon boodschappen doen en zelf koken. Dus als dat een criteria is dan is het gewoon een kwestie van niet zeiken en zelf kokenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef starla het volgende:
Chinees misschien, niet eens aan gedacht, maar ook vrij prijzig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |