Nou, iddquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
Of ik juist infantiel.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
van ruilen komt huilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Da's een grotemensending.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
08 mei 2010: Keshetquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
Ja, maar! Ja maar!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
08 mei 2010: Keshet
i rest my case
Als Estrys een grote tuin heeft en genoeg slaapkamers wil ik best ruilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuinquote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoef nooit meer te verhuizen! Dit huis is echt zo tof![]()
Al mag de buurt wel weg eigenlijk, of ik neem mn huis mee naar een ander plekkie
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuin
Sluit zich bij Rocka aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
hmmm, als ik jullie zo lees denk ik dat ik te snel tevreden ben ofzo...
ik heb helemaal niet zo veel wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |