abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75408476
-edit-
pi_76666324
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef StefanP het volgende:
Vandaar dat jullie een ander het licht in z'n ogen niet gunnen. Met z'n allen snel om iemand heen lopen die in elkaar geslagen wordt... helden. Als een automobilist will invoegen als de rijbanen samenvoegen, wordt snel het gat gedicht. Ruzien met je buurman om een vierkante meter grond in je piepkleine tuintje. Geen cent geven aan goede doelen, "want ik betaal al belasting en dat is de taak van de overheid!" Met z'n allen uit de binnenstad weg trekken, omdat je wel graag PvDA en SP blijft stemmen maar zelf niet tussen je Marxistische ellende wil wonen.

Het gaat zo goed in Nederland ja. Hah, wat een grap. Nimmer zag ik ergens zulke agressieve, kleinzerige, jaloerse, hypocriete en laffe mensen.
De dorpsgek gooit weer wat onzin uit zijn toetsenbord

Het mannetje dat zichzelf zo geweldig van en echt denkt dat hij weet hoe de wereld in elkaar zit
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_76666326
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is niet het enige wat hij onder de knie heeft om een Nederlanders in hart en nieren te zijn. Het vast blijven houden aan het verleden gaat hem ook uitstekend af.
Hij is inderdaad al een behoorlijke tijd vreselijk de weg kwijt. Goed om te lezen dat velen op FOK dat ook zien.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 11 januari 2010 @ 07:39:04 #64
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_76666974
Niemand op Fok neemt StefanP nog serieus. Hij is meer de dronken oudoom die op een veel te laat moment eens bij een feestje komt binnenzetten, wat onzin over communisten die het land gaan overnemen begint te brabbelen om vervolgens in slaap te donderen en pas bij het volgende feestje weer aan te komen zetten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_76669058
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Frollo het volgende:

Volgens mij wordt je van nietsdoen zeker niet gelukkig. Het lijkt aantrekkelijk, natuurlijk, maar probeer het maar eens tijdje. Mijn echtgenote zit sinds tweeënhalve week ziek thuis en ze wordt compleet ramgestoord van het op de bank hangen.
Een mens voelt zich nu eenmaal beter bij een zinvolle tijdsbesteding, dat hoeft overigens niet per se betaalde arbeid te zijn, dat is uit verscheidene onderzoeken gebleken.
pi_76727254
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind veiligheidsgevoelcijfers altijd zo onzinnig. Ik voel mij nooit onveilig, ook niet in de naarste buurten van R'dam, maar dat maakt mijn spullen echt niet minder gejat.
Er zijn hier in Rotterdam nooit spullen van mij gejat. Niet op Zuid, en niet hier in het centrum
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:29:39 #67
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_76739474
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:40 schreef Hexagon het volgende:
Nederland scoorde het laagst op werkloosheid, inflatie en begrotingstekort.
?
dat kan niet kloppen.

Ik krijg een beetje het "wij van WC-eend"-gevoel bij dit SCP onderzoekje..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_76747995
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Frollo het volgende:

[..]

Volgens mij wordt je van nietsdoen zeker niet gelukkig. Het lijkt aantrekkelijk, natuurlijk, maar probeer het maar eens tijdje. Mijn echtgenote zit sinds tweeënhalve week ziek thuis en ze wordt compleet ramgestoord van het op de bank hangen.
Daarom snap ik de jaloezie van de hardwerkende Nederlander ten opzichte van de luie, profiterende uitkeringstrekker ook nooit.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')