De dorpsgek gooit weer wat onzin uit zijn toetsenbordquote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef StefanP het volgende:Vandaar dat jullie een ander het licht in z'n ogen niet gunnen. Met z'n allen snel om iemand heen lopen die in elkaar geslagen wordt... helden. Als een automobilist will invoegen als de rijbanen samenvoegen, wordt snel het gat gedicht. Ruzien met je buurman om een vierkante meter grond in je piepkleine tuintje. Geen cent geven aan goede doelen, "want ik betaal al belasting en dat is de taak van de overheid!" Met z'n allen uit de binnenstad weg trekken, omdat je wel graag PvDA en SP blijft stemmen maar zelf niet tussen je Marxistische ellende wil wonen.
Het gaat zo goed in Nederland ja. Hah, wat een grap. Nimmer zag ik ergens zulke agressieve, kleinzerige, jaloerse, hypocriete en laffe mensen.
Hij is inderdaad al een behoorlijke tijd vreselijk de weg kwijt. Goed om te lezen dat velen op FOK dat ook zien.quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat hij onder de knie heeft om een Nederlanders in hart en nieren te zijn. Het vast blijven houden aan het verleden gaat hem ook uitstekend af.
Een mens voelt zich nu eenmaal beter bij een zinvolle tijdsbesteding, dat hoeft overigens niet per se betaalde arbeid te zijn, dat is uit verscheidene onderzoeken gebleken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij wordt je van nietsdoen zeker niet gelukkig. Het lijkt aantrekkelijk, natuurlijk, maar probeer het maar eens tijdje. Mijn echtgenote zit sinds tweeënhalve week ziek thuis en ze wordt compleet ramgestoord van het op de bank hangen.
Er zijn hier in Rotterdam nooit spullen van mij gejat. Niet op Zuid, en niet hier in het centrumquote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind veiligheidsgevoelcijfers altijd zo onzinnig. Ik voel mij nooit onveilig, ook niet in de naarste buurten van R'dam, maar dat maakt mijn spullen echt niet minder gejat.
?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:40 schreef Hexagon het volgende:
Nederland scoorde het laagst op werkloosheid, inflatie en begrotingstekort.
Daarom snap ik de jaloezie van de hardwerkende Nederlander ten opzichte van de luie, profiterende uitkeringstrekker ook nooit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je van nietsdoen zeker niet gelukkig. Het lijkt aantrekkelijk, natuurlijk, maar probeer het maar eens tijdje. Mijn echtgenote zit sinds tweeënhalve week ziek thuis en ze wordt compleet ramgestoord van het op de bank hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |