Jij hebt net de situatie fantastisch uitgelegd!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zie het probleem van downloaden niet. Vroeger kocht men platen en ging men voor zeer weinig kanken naar een concert. En nu downloadt men en moet men een kaartje kopen dat soms wel 70 euro kost. Tevens krijgen kleine bands en acts meer bekendheid door het downloaden, omdat de muziek op het internet OVERAL ter wereld verkrijgbaar is en mensen liever een paar mb rijker zijn dan euro's minder.
Hoe dan ook, artiesten krijgen hun geld wel.
Ach, vervelend voor mensen die wel gewoon seeden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hit 'n run altijd. Heerlijk om die n00bs te zien klagen.
WTF WTF WHAT THE FUCKquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bron
Klacht lijkt me duidelijk, Brein lijkt de overhand te gaan krijgen. Als zelfs deze grote aanbieders 't niet overleven.
probeer eens via megaupload ...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat haal ik nooit, 400 Dinges is het hoogste dat ik zie, maar dan is Dexter meestal toch binnen een half uurtje wel binnen.
Deel ze met ons.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:54 schreef CP69 het volgende:
ach Mininova was leuk , totdat je snellere en betere manieren vind om (ook gratis) te downloaden ...
Pmetje graag!quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:54 schreef CP69 het volgende:
ach Mininova was leuk , totdat je snellere en betere manieren vind om (ook gratis) te downloaden ...
Dat gaat idd wel snel, maar ik zie geen search optie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:34 schreef CP69 het volgende:
[..]
probeer eens via megaupload ...
de recentste dexter binnen een klein kwartiertje(bij mij tenminste) :
http://www.megaupload.com/?d=9249C2AB
En dan moet je verplicht je computer 72u aan laten staan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:57 schreef Mirel het volgende:
Mininova was goed om snel een tooltje te downloaden. Voor de rest moet je gewoon een private tracker vinden.
nee ...quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat idd wel snel, maar ik zie geen search optie.
Of moet je daarvoor ingelogd zijn?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef CP69 het volgende:
[..]
nee ...
megaupload werkt via een soort adres waar die film, game,serie, programma etc. is opgeslagen ...
als je dat adres(de link ernaar toe) weet kan je wat je zoekt rechtstreeks eraf halen ...
kzal je een pm sturen van zo"n site...
iddquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:41 schreef EchoAlpha het volgende:
RIP ScT
Belastingontduiking, $100.000 aan donaties. Dit gaat nog een vervelender staartje krijgen dan OiNK destijds.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |