Weet ik niet? Blijkbaar moet dat op LL's leeftijd wel alquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus, boven de 21 moet je steunkousen?
Godver, dan ben ik al 3 jaar te laat...
Meer kleren aan trekkenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud verdomme, en de verwarming staat op 21
ik heb een klein meisje op schootquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud verdomme, en de verwarming staat op 21
Zal ik of is het te flauw?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een klein meisje op schoot
echt hequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik niet? Blijkbaar moet dat op LL's leeftijd wel al![]()
GMTAquote:
Oow, dan heb ik nog even...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik niet? Blijkbaar moet dat op LL's leeftijd wel al![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? als ik vragen mag?
doe maarquote:
Je kunt de krassen wel mooi verstoppen onder alle rimpelsquote:Op donderdag 26 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
nou ga ik krassen... maar eigenlijk is dat overbodig, aangezien ik al zo oud ben dat ik toch snel sterf
GMTAquote:
whehehequote:Op donderdag 26 november 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt de krassen wel mooi verstoppen onder alle rimpels
OK magic word PLEASEquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat vraag je niet aan een dame.
Goed bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 16:33 schreef BrandX het volgende:
Verhaal over smerig fruit bij winkels en dan toch een killer slag maken bij groenteboer.
Die groenteboer heeft getrainde vliegjesquote:Op donderdag 26 november 2009 16:33 schreef BrandX het volgende:
Oh, en het mooiste, de C1000 hier heeft altijd slechte groente en fruit. Nou vind ik wat beursig fruit of een vlekje hier en daar (afhankelijk van het fruit natuurlijk) geen probs, maar zodra er nogal wat schimmel tussen zit en de fruitvliegjes je bij de ingang al tegemoet komen... nee dank u.
Er zit naast de C1000 een luxe groenteboer. Nou is mijn ervaring dat die altijd heel erg duur zijn tegenwoordig, en het fruit c.q. groente bij de AH doet het ook erg goed.
Maar goed, die AH zit een aardig eindje lopen hiervandaan en ik wilde fruit, dus toch maar die groenteboer in.
Heb ik het volgende gehaald:
20 rijpe mandarijnen
3 rijpe bananen
pond rijpe pruimen
10 rijpe kiwi's
En dat voor maar ¤ 6,25
*rijp = eetklaar bij mij.
* wel.o.k zwichtquote:
"Bejaard" is kortere omschrijvingquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zwicht
ouder dan Ll en jonger dan GF
op een paar maanden na even oud als fles
hey niet iedereen boven de dertig is afgeschrevenquote:
jij bent ook een snotneus voor mijquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zwicht
ouder dan Ll en jonger dan GF
op een paar maanden na even oud als fles
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey niet iedereen boven de dertig is afgeschreven
En bedankt. Nou heb ik dus een mental image van bejaardenseks bij GFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |