Nee dat was wel duidelijk hoor, ontzettende pauper dat je d'r bent.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef papiertje het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
Het waarom interesseert mij vrij weinig. Alleen het feit dat je er niet mee om kan gaan des te meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:03 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Nee dat was wel duidelijk hoor, ontzettende pauper dat je d'r bent.Waarom denk je dat ik er een topic over open?
quote:
Vandaar dat er vrij normale reacties zijn geplaatst hè?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef papiertje het volgende:
[..]
Het waarom interesseert mij vrij weinig. Alleen het feit dat je er niet mee om kan gaan des te meer.
Bovendien: niemand is geïnteresseerd in een quasi leuk dagboekverhaal van je.
Schouwburgplein R'damquote:Op donderdag 26 november 2009 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
Welke bios was het??
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:07 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Vandaar dat er vrij normale reacties zijn geplaatst hè?Alleen jij komt hier met een lullige oneliner die door heel KLB uitgepoept, verkracht en verworpen is.
[..]
Schouwburgplein R'dam
film = this is it
Hoezo?quote:
Mensen die zitten te lachen bij die Michael Jackson film?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:07 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Vandaar dat er vrij normale reacties zijn geplaatst hè?Alleen jij komt hier met een lullige oneliner die door heel KLB uitgepoept, verkracht en verworpen is.
[..]
Schouwburgplein R'dam
film = this is it
quote:
Ja, waarschijnlijk niet om de film zelf.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mensen die zitten te lachen bij die Michael Jackson film?
Dus dan moet het maar meteen een film zijn waar alleen paupers naartoe gaanquote:
kut film,quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk niet om de film zelf.
[..]
Dus dan moet het maar meteen een film zijn waar alleen paupers naartoe gaan?
Wat een logica zeg. Heb je je hersens bij een pakje noodles gehad?
Kan je nu even in normaal Nederlands uitleggen wat er precies mis is met die film? En niet van die half-afgemaakte zinnetjes graag.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef stan5374 het volgende:
[..]
kut film,
kut gast,
kut muziek
wat nog meer?
niet duidelijk genoeg?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Kan je nu even in normaal Nederlands uitleggen wat er precies mis is met die film? En niet van die half-afgemaakte zinnetjes graag.
Hoezo is de film dan kut?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef stan5374 het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
kut film,
kut gast,
kut muziek
wat nog meer?
Wat nou 'proberen'? Je moet gewoon je bek houden en naar dat scherm gapen met je balogen. Jij bent het prototype irritante bioscoopbezoeker waar het hier om gaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
Beetje tieren en ouwehoeren moet kunnen toch, maar als de film begint moet je wel proberen serious te zijn.
artiest of niet, ik heb niks met hem..quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Hoezo is de film dan kut?Wat bedoel je met "kut gast"?
Kutmuziek is je persoonlijke smaak. Je kan er verder niet onderuit dat Michael Jackson een echte artiest was.
Goedquote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef stan5374 het volgende:
[..]
artiest of niet, ik heb niks met hem..
en zijn muziek is niet mijn smaak..
Vechten is voor het laagste volk wat op aarde rondkruipt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef Self-Catering het volgende:
Mocro's zeker? Michielos had in dezelfde zaal moeten zitten, dan had hij er wel wat aan gedaan.
Zo, jij hebt me lef zeg!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:23 schreef Bonzai. het volgende:
Ik gaf die paupers zo een peer op hun muil.
Jaja, met mij zouden ze het niet moeten proberen hoor
Michielos had het zeker weten netjes uitgepraat..quote:Op donderdag 26 november 2009 14:22 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Vechten is voor het laagste volk wat op aarde rondkruipt.
Niks mis met de film, maar op films met muziek, pop-artiesten en actuele shiz komen nu eenmaal de meeste mensen af en is de kans dat er kwajongens tussen zitten echt groot. Onbeschreven regels voor biosbezoeken:quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Kan je nu even in normaal Nederlands uitleggen wat er precies mis is met die film? En niet van die half-afgemaakte zinnetjes graag.
Tsja, ik probeer hewoon m'n steentje bij te dragen aan de maatschappij héquote:
Inderdaad, nergens kan ik me zo ergeren als in de bioscoop! Afgelopen zaterdag, met m'n vriendin naar 2012 geweest. Dan beginnen ze weer rare geluiden te maken, dan halen ze allemaal hun mobieltjes tevoorschijn om uitgebreid te smsen en weet ikveel wat nog meer. De druppel die de emmer deed overlopen was de gast die naast mn vriendin zat er haar constant aan bleef kijken ondanks waarschuwingen van mijn kant.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat nou 'proberen'? Je moet gewoon je bek houden en naar dat scherm gapen met je balogen. Jij bent het prototype irritante bioscoopbezoeker waar het hier om gaat.
Ik heb de film 2 keer gezien en de andere keer kwamen er eigenlijk alleen wat oudere mensen, dus dat eerste punt gaat (imo) niet op.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Niks mis met de film, maar op films met muziek, pop-artiesten en actuele shiz komen nu eenmaal de meeste mensen af en is de kans dat er kwajongens tussen zitten echt groot. Onbeschreven regels voor biosbezoeken:Alleen gaan als je het niet er vindt dat er andere mensen in de zaal zitten die mogelijk lawaai maken. Kinder-, actie-, en horrorfilms vermijden
Thuis kijken is het tofst, daar heb je bier.
Ik vond het wel leuk en interessant. Wil jij je post even aanpassen?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef papiertje het volgende:
[..]
Het waarom interesseert mij vrij weinig. Alleen het feit dat je er niet mee om kan gaan des te meer.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:22 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Vechten is voor het laagste volk wat op aarde rondkruipt.
'wat kijk je swa'quote:Op donderdag 26 november 2009 14:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Inderdaad, nergens kan ik me zo ergeren als in de bioscoop! Afgelopen zaterdag, met m'n vriendin naar 2012 geweest. Dan beginnen ze weer rare geluiden te maken, dan halen ze allemaal hun mobieltjes tevoorschijn om uitgebreid te smsen en weet ikveel wat nog meer. De druppel die de emmer deed overlopen was de gast die naast mn vriendin zat er haar constant aan bleef kijken ondanks waarschuwingen van mijn kant.
[ afbeelding ]
Had gehoord dat het echt een kutfilm is. Post even je bevindingen morgen!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ik moet vanavond trouwens naar 2012. Om 21:00 op een donderdagavond. Dat is zeker vragen om problemen hè?
- Slechte film?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ik moet vanavond trouwens naar 2012. Om 21:00 op een donderdagavond. Dat is zeker vragen om problemen hè?
Mwah, die special effects waren wel de moeite waard, maar dat verhaal is gewoon triestquote:Op donderdag 26 november 2009 14:49 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Had gehoord dat het echt een kutfilm is. Post even je bevindingen morgen!
Misschien moet je eens naar de dokter, er is iets mis met je gevoel voor humor.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:49 schreef Opkloter het volgende:
geweldige opmerking, film op dvd-gekuikt.....hahahaha. Beste verwijzing ooit!!!!
Will do.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:49 schreef Airlocker het volgende:
Ik wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef papiertje het volgende:
[..]
Dat vond hij zeker wel prettig. Gaf hij je nog een glimlach en rolde hij dankbare ogen in jouw richting? Wat zul jij hem gelukkig hebben gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb zelfs nog geklapt voor Theo!
Gewoon omdraaien en duidelijk hoorbaar "Ssssssst mevrouw, de film is begonnen!" fluisteren. Houden ze geheid hun klep (werkt helaas niet bij 14-jarige breezerkutjes)quote:Op donderdag 26 november 2009 15:08 schreef LeDrol het volgende:
Alhoewel ik bij District 9 wel schuin voor zo'n standaard dom 50+ jarig wijf zat die maar niet der bek kon houden.
Doe ruustig jong,quote:Op donderdag 26 november 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar de dokter, er is iets mis met je gevoel voor humor.
ik probeerde dit ook te sissen maar da lukte niet, het is to sssssssst ipv stttttttttttttttquote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
Bij mijn bezoek aan This is it heb ik op een gegeven moment stttt gesist tegen de lawaaimakers achter mij.
Het hielp wel iets
Ik zou nog ff mijn bevindingen posten: de film was, behoudens één scene voor de pauze, van een bagger-niveau dat zijn weerga niet kent. Het publiek in de zaal viel nog redelijk mee, hoewel er wel felwitte schermpjes aangingen en mensen het nodig vonden om een compleet gesprek te gaan zitten houden. Gelukkig was het niet het soort film waar je écht geen afleiding duldt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:49 schreef Airlocker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |