Janksmoelquote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het scheelt niet veel of ik mag hier ook met recht posten.
Op school is er een meisje die dezelfde opleiding als mij volgt, we zitten alleen niet in dezelfde klas. We hadden sinds dag 1 veel oogcontact enzo, ik kon aan haar wel zien dat ze me wel zag zitten. En zij was ook wel knap.
Op een gegeven moment haar dus gewoon gedag gezegd en dan komt van het een het ander, nu hebben we dus sinds kort officieel 'wat'. Ik vond het alleen raar dat ze altijd kauwgom in haar mond had, maargoed, ze kauwde niet overdreven. Daar kijk je dus doorheen.
Totdat ik dus donderdag ineens zie dat ze een sigaret opsteektDat heeft ze me nooit verteld, en ik heb het ook nooit in de gaten gehad
![]()
Ik heb altijd gezegd dat ik een meisje wil dat niet rookt, maar in deze situatie is het toch een stuk moeilijker. Niemand in de familie rookt en je zou ook totaal niet zeggen dat ze rookt als je haar ziet.
Ik heb het haar dus ook verteld en ook dat ik het liefste zie dat ze ermee stopt, maar dat kan ze niet zegt ze en is ze ook niet van plan.
Het is alleen zo moeilijk, ik wil haar echt niet opgeven, maar ze rooktEn dat past ook niet bij me, ga je naar feestjes moet je vriendin ff naar buiten om een sigaretje te roken
![]()
Ik weet niet wat ik ermee moet... Het leven heeft me een hele tijd tegen gezeten en dan denk je dat het geluk eindelijk een keer aan jouw zijde staat, krijg je dit
Als ze nou kauwgom eet en ze rookt niet zo heel veel vind ik het nog wel mee vallen hoor.quote:[b]Op zondag 20 december 2009 16:52 -boehoe- verhaal
quote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Hondenfluitje het volgende:
Op school is er een meisje die dezelfde opleiding als mij volgt, we zitten alleen niet in dezelfde klas. We hadden sinds dag 1 veel oogcontact enzo, ik kon aan haar wel zien dat ze me wel zag zitten. En zij was ook wel knap.
Op een gegeven moment haar dus gewoon gedag gezegd en dan komt van het een het ander, nu hebben we dus sinds kort officieel 'wat'. Ik vond het alleen raar dat ze altijd kauwgom in haar mond had, maargoed, ze kauwde niet overdreven. Daar kijk je dus doorheen.
Totdat ik dus donderdag ineens zie dat ze een sigaret opsteektDat heeft ze me nooit verteld, en ik heb het ook nooit in de gaten gehad
![]()
Ik heb altijd gezegd dat ik een meisje wil dat niet rookt, maar in deze situatie is het toch een stuk moeilijker. Niemand in de familie rookt en je zou ook totaal niet zeggen dat ze rookt als je haar ziet.
Ik heb het haar dus ook verteld en ook dat ik het liefste zie dat ze ermee stopt, maar dat kan ze niet zegt ze en is ze ook niet van plan.
Het is alleen zo moeilijk, ik wil haar echt niet opgeven, maar ze rooktEn dat past ook niet bij me, ga je naar feestjes moet je vriendin ff naar buiten om een sigaretje te roken
![]()
Ik weet niet wat ik ermee moet... Het leven heeft me een hele tijd tegen gezeten en dan denk je dat het geluk eindelijk een keer aan jouw zijde staat, krijg je dit
Zeg gewoon dat je astma hebt of zoiets dergelijks en dat je haar heel erg leuk vindt maar dat je niet tegen rook kanquote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Hondenfluitje het volgende:
![]()
![]()
Ik knap dus af op mensen die anderen zaken verwijten waaraan ze zichzelf ook schuldig maken.quote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef the_annoying_devil het volgende:
Ik kan moeilijk tegen domheid of laag opleidingsniveau. Dus ik knap erg af op:
- VMBO/MBO opleiding
- Stadse/boerse accenten (Wat is er nog meer dan, een 'dorps' accent?)
- Praten over domme dingen
- Niet fatsoenlijk kunnen typen (domme fouten of lelijke SMS-taal)
- Het uiterlijk en overkomen voorkomen van een Tokkie hebben
- Scooters
- Roken (op de één of andere manier vind ik rokende meiden dommer overkomen, maar het ligt er ook aan hoe vaak ze rookt)
Met zulke meiden kan ik dan ook erg moeilijk een klik hebben.
Scherp dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:05 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik knap dus af op mensen die anderen zaken verwijten waaraan ze zichzelf ook schuldig maken.
Schijnt dat sommige volwassenen dat nog steeds niet kunnen. Met de mond dicht eten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
Afknappen gebeurt bij mij niet zo snel, maar het is wel één keer gebeurd. Het was op de middelbare school en ik was echt tot over mijn oren verliefd op een meisje. Ze kon mooi zingen bij muzieklesPlayer die ik ben ging ik natuurlijk achter haar aan. Dus ik een beetje aanpappen met haar en na een paar dagen zaten we samen met pauze. Nu had ik geleerd om met mijn mond dicht te eten, maar zij vond het nodig om af en toe bij het eten haar mond open te doen en zo'n smak te produceren. Echt zo'n hele smerige
Toen was het helemaal over. Lompe boerin.
Grote afknapper helaasquote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Schijnt dat sommige volwassenen dat nog steeds niet kunnen. Met de mond dicht eten.
Haha, je bent zeker scherp. Ik ben echter geen taalnazi ofzo, maar ik kan echt niet tegen domme fouten als "hij wort" of onleesbare SMS-taal. Verder schreef ik "tokkie" met een kleine letter, omdat ik niet de familie Tokkie bedoeldequote:Op dinsdag 22 december 2009 02:05 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik knap dus af op mensen die anderen zaken verwijten waaraan ze zichzelf ook schuldig maken.
Goeie reden. Serieus.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
Mooi topic!
Eentje van mij. Bij CKV op de havo gingen we op een gegeven moment met alle klassen naar de bios. De film was de Pianist. Ontzettend mooie film. In die tijd vond ik een meisje in mijn klas heel leuk. We liepen na de film de zaal uit. Ik was zwaar onder de indruk. Meisje in kwestie kon alleen uitbrengen: Wat een kutfilm. Ik heb haar daarna nooit meer aangekeken of ook maar serieus genomen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
Mooi topic!
Eentje van mij. Bij CKV op de havo gingen we op een gegeven moment met alle klassen naar de bios. De film was de Pianist. Ontzettend mooie film. In die tijd vond ik een meisje in mijn klas heel leuk. We liepen na de film de zaal uit. Ik was zwaar onder de indruk. Meisje in kwestie kon alleen uitbrengen: Wat een kutfilm. Ik heb haar daarna nooit meer aangekeken of ook maar serieus genomen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
Mooi topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |