abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75842814
Stel je niet zo aan...
  zondag 20 december 2009 @ 17:05:08 #202
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_75843007
ooit een paar weken iets gehad met een dame die voor haar lol zat te borduren en te breien. Op zich al suf (ze was op dat moment 23 ofzo), maar de druppel was haar aankondiging dat ze haar trouwjurk zelf wilde maken en binnenkort maar eens moest gaan kijken voor de stof die ze nodig had....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_75843058
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het scheelt niet veel of ik mag hier ook met recht posten.

Op school is er een meisje die dezelfde opleiding als mij volgt, we zitten alleen niet in dezelfde klas. We hadden sinds dag 1 veel oogcontact enzo, ik kon aan haar wel zien dat ze me wel zag zitten. En zij was ook wel knap.
Op een gegeven moment haar dus gewoon gedag gezegd en dan komt van het een het ander, nu hebben we dus sinds kort officieel 'wat'. Ik vond het alleen raar dat ze altijd kauwgom in haar mond had, maargoed, ze kauwde niet overdreven. Daar kijk je dus doorheen.

Totdat ik dus donderdag ineens zie dat ze een sigaret opsteekt Dat heeft ze me nooit verteld, en ik heb het ook nooit in de gaten gehad

Ik heb altijd gezegd dat ik een meisje wil dat niet rookt, maar in deze situatie is het toch een stuk moeilijker. Niemand in de familie rookt en je zou ook totaal niet zeggen dat ze rookt als je haar ziet.
Ik heb het haar dus ook verteld en ook dat ik het liefste zie dat ze ermee stopt, maar dat kan ze niet zegt ze en is ze ook niet van plan.
Het is alleen zo moeilijk, ik wil haar echt niet opgeven, maar ze rookt En dat past ook niet bij me, ga je naar feestjes moet je vriendin ff naar buiten om een sigaretje te roken

Ik weet niet wat ik ermee moet... Het leven heeft me een hele tijd tegen gezeten en dan denk je dat het geluk eindelijk een keer aan jouw zijde staat, krijg je dit
Janksmoel
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_75843849
quote:
[b]Op zondag 20 december 2009 16:52 -boehoe- verhaal
Als ze nou kauwgom eet en ze rookt niet zo heel veel vind ik het nog wel mee vallen hoor.
Je valt op een persoon of niet en of zij/hij nu rookt dat maakt toch niet uit.

Nogmaals ik hoef geen schoorsteen te hebben, maar ik vind het niet raar dat mijn vriendin rookte. Ze is er op een gegeven moment mee gestopt omdat we een kinderwens hadden.
Als het klikt tussen jullie vind ik echt een hele domme reden.
♥ K, N, R en F ♥
pi_75889039
quote:

Op school is er een meisje die dezelfde opleiding als mij volgt, we zitten alleen niet in dezelfde klas. We hadden sinds dag 1 veel oogcontact enzo, ik kon aan haar wel zien dat ze me wel zag zitten. En zij was ook wel knap.
Op een gegeven moment haar dus gewoon gedag gezegd en dan komt van het een het ander, nu hebben we dus sinds kort officieel 'wat'. Ik vond het alleen raar dat ze altijd kauwgom in haar mond had, maargoed, ze kauwde niet overdreven. Daar kijk je dus doorheen.

Totdat ik dus donderdag ineens zie dat ze een sigaret opsteekt Dat heeft ze me nooit verteld, en ik heb het ook nooit in de gaten gehad

Ik heb altijd gezegd dat ik een meisje wil dat niet rookt, maar in deze situatie is het toch een stuk moeilijker. Niemand in de familie rookt en je zou ook totaal niet zeggen dat ze rookt als je haar ziet.
Ik heb het haar dus ook verteld en ook dat ik het liefste zie dat ze ermee stopt, maar dat kan ze niet zegt ze en is ze ook niet van plan.
Het is alleen zo moeilijk, ik wil haar echt niet opgeven, maar ze rookt En dat past ook niet bij me, ga je naar feestjes moet je vriendin ff naar buiten om een sigaretje te roken

Ik weet niet wat ik ermee moet... Het leven heeft me een hele tijd tegen gezeten en dan denk je dat het geluk eindelijk een keer aan jouw zijde staat, krijg je dit

Lastige situatie. Ik probeer het me in te denken. Heb nu een week met mijn vriendin. Als ze nu opeens zou gaan roken zou ik ook niet weten wat ik zou moeten doen! Lastig.

Praat erover en misschien wil ze wel tot een compromis komen dat ze niet rookt als jij er bij bent oid.
pi_75893611
quote:

Zeg gewoon dat je astma hebt of zoiets dergelijks en dat je haar heel erg leuk vindt maar dat je niet tegen rook kan

Zelfs vind ik meisjes met scooters stom , en meisjes met namen zoals priscilla , naomi , stephanie , kaylee, chelsea enfin je kent 't wel

[ Bericht 3% gewijzigd door hardmaarwaar op 21-12-2009 20:23:06 ]
pi_75900256
Ik kan moeilijk tegen domheid of laag opleidingsniveau. Dus ik knap erg af op:

- VMBO/MBO opleiding
- Stadse/boerse accenten
- Praten over domme dingen
- Niet fatsoenlijk kunnen typen (domme fouten of lelijke SMS-taal)
- Het uiterlijk en overkomen van een tokkie hebben
- Scooters
- Roken (op de één of andere manier vind ik rokende meiden dommer overkomen, maar het ligt er ook aan hoe vaak ze rookt)

Met zulke meiden kan ik dan ook erg moeilijk een klik hebben.
pi_75904849
ik knap af op vrouwen die kaas eten tosti of pizza gaat wel maar blokje of op brood dan ben ik klaar
pi_75906452
eigenlijk maar 2 dingen

slechte lach en een onverzorgd uiterlijk.
pi_75910643
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef the_annoying_devil het volgende:
Ik kan moeilijk tegen domheid of laag opleidingsniveau. Dus ik knap erg af op:

- VMBO/MBO opleiding
- Stadse/boerse accenten (Wat is er nog meer dan, een 'dorps' accent?)
- Praten over domme dingen
- Niet fatsoenlijk kunnen typen (domme fouten of lelijke SMS-taal)
- Het uiterlijk en overkomen voorkomen van een Tokkie hebben
- Scooters
- Roken (op de één of andere manier vind ik rokende meiden dommer overkomen, maar het ligt er ook aan hoe vaak ze rookt)

Met zulke meiden kan ik dan ook erg moeilijk een klik hebben.
Ik knap dus af op mensen die anderen zaken verwijten waaraan ze zichzelf ook schuldig maken.
pi_75912923
Afknappen gebeurt bij mij niet zo snel, maar het is wel één keer gebeurd. Het was op de middelbare school en ik was echt tot over mijn oren verliefd op een meisje. Ze kon mooi zingen bij muziekles Player die ik ben ging ik natuurlijk achter haar aan. Dus ik een beetje aanpappen met haar en na een paar dagen zaten we samen met pauze. Nu had ik geleerd om met mijn mond dicht te eten, maar zij vond het nodig om af en toe bij het eten haar mond open te doen en zo'n smak te produceren. Echt zo'n hele smerige

Toen was het helemaal over. Lompe boerin.
pi_75930694
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 02:05 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik knap dus af op mensen die anderen zaken verwijten waaraan ze zichzelf ook schuldig maken.
Scherp dus.
pi_75974335
Ik knap altijd ontzettend af op iemand die een opmerkelijk gebit heeft, of rare oren of een man met een hoge stem!! Brr
Sarcasme. Herken het.
pi_75976022
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
Afknappen gebeurt bij mij niet zo snel, maar het is wel één keer gebeurd. Het was op de middelbare school en ik was echt tot over mijn oren verliefd op een meisje. Ze kon mooi zingen bij muziekles Player die ik ben ging ik natuurlijk achter haar aan. Dus ik een beetje aanpappen met haar en na een paar dagen zaten we samen met pauze. Nu had ik geleerd om met mijn mond dicht te eten, maar zij vond het nodig om af en toe bij het eten haar mond open te doen en zo'n smak te produceren. Echt zo'n hele smerige

Toen was het helemaal over. Lompe boerin.
Schijnt dat sommige volwassenen dat nog steeds niet kunnen. Met de mond dicht eten.
♥ K, N, R en F ♥
pi_75976281
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Schijnt dat sommige volwassenen dat nog steeds niet kunnen. Met de mond dicht eten.
Grote afknapper helaas
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75976940
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Grote afknapper helaas
Alsof je een kind voor je hebt van 4.
♥ K, N, R en F ♥
pi_75978484
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 02:05 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Haha, je bent zeker scherp. Ik ben echter geen taalnazi ofzo, maar ik kan echt niet tegen domme fouten als "hij wort" of onleesbare SMS-taal. Verder schreef ik "tokkie" met een kleine letter, omdat ik niet de familie Tokkie bedoelde .

Je begrijpt toch wel wat ik bedoel met accenten? Het accent uit de Jordaan vind ik bijvoorbeeld niet erg aantrekkelijk. Er bestaat wel meer dan alleen stadse en boerse accenten, sommige mensen spreken gewoon fatsoenlijk Nederlands .

[ Bericht 8% gewijzigd door the_annoying_devil op 23-12-2009 18:33:25 ]
  woensdag 23 december 2009 @ 18:30:26 #218
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75979296
Mijn ex at haar doperwten één voor één...
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75980050
Ik knap af op vrouwen die:

- Dom zijn;
- Een slecht gebit hebben;
- Geen ambities hebben;
- In een sleur leven;
- Oppervlakkig zijn.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75981543
Mooi topic!

Eentje van mij. Bij CKV op de havo gingen we op een gegeven moment met alle klassen naar de bios. De film was de Pianist. Ontzettend mooie film. In die tijd vond ik een meisje in mijn klas heel leuk. We liepen na de film de zaal uit. Ik was zwaar onder de indruk. Meisje in kwestie kon alleen uitbrengen: Wat een kutfilm. Ik heb haar daarna nooit meer aangekeken of ook maar serieus genomen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_75982125
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
Mooi topic!

Eentje van mij. Bij CKV op de havo gingen we op een gegeven moment met alle klassen naar de bios. De film was de Pianist. Ontzettend mooie film. In die tijd vond ik een meisje in mijn klas heel leuk. We liepen na de film de zaal uit. Ik was zwaar onder de indruk. Meisje in kwestie kon alleen uitbrengen: Wat een kutfilm. Ik heb haar daarna nooit meer aangekeken of ook maar serieus genomen.
Goeie reden. Serieus.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:36:35 #222
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75982208
quote:
Mooi topic!

Voorheen kapte ik af met elk meisje die de Lama's leuk vond, maar op een gegeven moment hield ik niemand meer over
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  woensdag 23 december 2009 @ 22:56:36 #223
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75992560
dr is zo'n damesgeurtje , en ik vind het echt verschrikkelijk naar zweet ruiken. Ik weet niet welke het is, maar het is echt niet te harden - terwijl best veel meisjes die hebben.

Niet echt een afknapper, maar damn, wat een luft
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75995221
Oja, lelijke tanden, hoge stem enzo, brr.
The world became a word.
pi_76008996
quote:
Mooi topic!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')