Ja hoor, ik zou best eens op willen passen. Ik ben best leuk met kinderen, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef freecell het volgende:
[..]
WheheMoet lang genoeg zijn denk ik
Maar ik drukte op invoeren en toen belde mijn schoonzus die een dorpje verderop woont om wat dingen te vragen en toen heb ik haar gestrikt, hoezee
maar zou jij een keer kunnen in geval van nood?Want nood-oppassen zijn zo schaars hier
Iedereen werkt overdag.
Steeds ikquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef MissHobje het volgende:
Goed bezig
Ik was al blij dat ik niet na het slot zat
Yayquote:Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou best eens op willen passen. Ik ben best leuk met kinderen, al zeg ik het zelf.. En ik ben ook inderdaad voornamelijk gewoon thuis m'n scriptie aan het schrijven.
Als het een keertje nodig is dan geef je maar een gil!quote:
Morgen dusquote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als het een keertje nodig is dan geef je maar een gil!
Hier voer ik net langs, de rook waaide lekker de andere kant opquote:AMSTERDAM - In een opslagloods op een bedrijventerrein in Amsterdam-Noord is donderdagochtend een grote brand uitgebroken. Het pand is van de firma City Box. Particulieren kunnen er ruimte huren om spullen in op te slaan..
Er is sprake van een enorme rookonwikkeling, die tot op grote afstand te zien is. De brandweer roept omwonenden dan ook op ramen en deuren gesloten te houden, aldus een woordvoerster.
Het vuur in het gebouw aan de tt. Vasumweg brak rond half twaalf uit. Volgens een woordvoerder van City Box ontstond de brand waarschijnlijk doordat bij werkzaamheden aan een lift vonken vrijkwamen. Het is nog niet duidelijk of bij de brand gevaarlijke stoffen vrijkomen.
*aai over bolletje geeft*quote:
Ja behoorlijk.. had het er moeilijker mee dan de voorgaande 2..quote:Op donderdag 26 november 2009 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
*aai over bolletje geeft*
Was het heel heftig allemaal, vandaag?
Gauw kijken dus maar. Is een heerlijke serie.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat trouwens wel fijn is: Thijs kwam vanmiddag thuis met seizoen 1 en 2 van Dexter
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Gauw kijken dus maar. Is een heerlijke serie.
ik misschien iets van lego of een goedkopere variant daarvan ?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Duderella het volgende:
Sun! Help me! Wat zijn leuke spellen/speelgoed voor een kind van zes tot acht jaar? Twister heb ik gekocht. Nog andere ideeën, ook voor alleen spelen?
Dit huishuiden is nog niet bepaald ingericht op het vakantiekind van komende zomer, dus we beginnen er maar op tijd mee.
quote:Op deze leeftijd zijn veel kinderen dol op voetbal, fietsen, skaten, verstoppertje spelen et cetera. Ze willen - vooral motorische - grenzen verleggen. Verder! Hoger!
Is ´t een jongetje of een meisje?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Duderella het volgende:
Sun! Help me! Wat zijn leuke spellen/speelgoed voor een kind van zes tot acht jaar? Twister heb ik gekocht. Nog andere ideeën, ook voor alleen spelen?
Dit huishuiden is nog niet bepaald ingericht op het vakantiekind van komende zomer, dus we beginnen er maar op tijd mee.
Is een meisje van zes daar al niet te groot voor? Voor een joch zou technisch lego nog wel wat zijn!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik misschien iets van lego of een goedkopere variant daarvan ?
Ik ben gewoonlijk al zwanger als ik tegen de wind in fiets, maar deze keer kan het gelukkig gewoon op bestelling.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Dude is zwangert![]()
Twister is leukSpelletjes als "zoek de verschillen" , "memory" en "4 op een rij" zijn voor die leeftijd ook leuk.
ah tis een meisje, en lego is voor 6 jarigen nog haske leuk. En ik zag laatst bij de wibra een echte barbie van matel voor 4 euro, misschien is zoiets leuk?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is een meisje van zes daar al niet te groot voor? Voor een joch zou technisch lego nog wel wat zijn!
[..]
Ik ben gewoonlijk al zwanger als ik tegen de wind in fiets, maar deze keer kan het gelukkig gewoon op bestelling.![]()
Memory is een goede ja! Maar dan zit je wel avond aan avond uuuuren te verliezen van zo'n behendig kinderbreintje, herinner ik me nog!
Goed idee. Vier op een rij ook.
Ik denk dat we om een meisje vragen ja. Teken- en kleurspullen: staat ook op het lijstje. Natuurlijk! Dank!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
oww Dude! lastig als je het kind niet (zo goed) kent.. Ehhmm.. iets van dominostenen is misschien leuk.. Ehm, genoeg teken/kleur materiaal.. Weet het even niet hoor, het was een meisje toch??
Goeie! Ik ga tzt even naar een tweedehands fiets op zoek en skates zijn ook een goed idee!quote:
Wat was er met rookworst?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is ´t een jongetje of een meisje?
Ik was net even Keuringsdienst van waarde aan 't kijken, ging over rookworst
O ja zie, ik heb er echt geen verstand van!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah tis een meisje, en lego is voor 6 jarigen nog haske leuk. En ik zag laatst bij de wibra een echte barbie van matel voor 4 euro, misschien is zoiets leuk?
das ook een idee natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja zie, ik heb er echt geen verstand van!
Ik zal eens kijken of er hier niet een spelotheek zit, om wat spullen te lenen.
Omdat we KvW nog wilden zien op de DVD.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
Hoezo? Eet jij graag supermarktrookpiemels?
Ow sorriequote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat we KvW nog wilden zien op de DVD.
Met wat dan? Zoiets als zalm ofzo? Ik probeer wel zelf zoveel mogelijk "echte" producten te kopen, maar niet altijd. Een rookworst uit de supermarkt eet ik wel als ik honger heb maar echt lekker is 't niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef Duderella het volgende:
Dat van die essence had ik ook al eens van andere 'gerookte' producten gehoord ja. Het is negen van de tien keer onzin.
Ja vis en gerookte kip en zo. Daar is helaas meestal niks van waar.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met wat dan? Zoiets als zalm ofzo? Ik probeer wel zelf zoveel mogelijk "echte" producten te kopen, maar niet altijd. Een rookworst uit de supermarkt eet ik wel als ik honger heb maar echt lekker is 't niet.
Niet bij gerookte knoflook van de streekmarktquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef Duderella het volgende:
Dat van die essence had ik ook al eens van andere 'gerookte' producten gehoord ja. Het is negen van de tien keer onzin.
Lekker ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet bij gerookte knoflook van de streekmarktDan ruikt je hele huis rokerig!
Misschien omdat je het toelaat CF?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Vroeg naar bed dan maar, DH?
Ik ben nog 'even' een bespreking/werfbezoek voor morgen aan het voorbereiden. Wel balen, ik had vandaag meer willen doen, maar na het laatste college was ik zo gesloopt dat ik me totaal niet meer kon concentreren. Buh. Waarom oh waarom zadelen ze me toch met zo geschift veel werk op?
Ja klopt, ik ben zwanger!quote:
Ik had het er afgelopen weekend met een vriendin die ook promoveert over. Het gevoel dat je geen nee kunt zeggen. Promovendi staan echt he-le-maal onderin de pikorde. En zo jongleer ik nu mijn eigen onderzoek, twee vakken incl nakijkwerk en voorbereiden, en een commercieel onderzoek. En dat is gewoon teveel, maar ik kan er nu niet echt meer iets aan doen, vrees ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien omdat je het toelaat CF?
Althans, zo gaat dat bij mij vaak.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben zwanger!
Ik vind het heerlijk, het is een roze wolk en niemand pakt me dat meer af. Het is mijn eigen wondertje, dat leven heet. Zó mooi! Dat is gewoon niet uit te leggen. Pas nu ben ik compleet vrouw.
Gefeliciteerd Dude! (niet te hard van die roze wolk donderen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Duderella het volgende:
Ja klopt, ik ben zwanger!
Ik vind het heerlijk, het is een roze wolk en niemand pakt me dat meer af. Het is mijn eigen wondertje, dat leven heet. Zó mooi! Dat is gewoon niet uit te leggen. Pas nu ben ik compleet vrouw.
Hoe lang duurt het nog (dus niet tot aan je volgende vakantie, want dat is telkens een anderhalve maandquote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had het er afgelopen weekend met een vriendin die ook promoveert over. Het gevoel dat je geen nee kunt zeggen. Promovendi staan echt he-le-maal onderin de pikorde. En zo jongleer ik nu mijn eigen onderzoek, twee vakken incl nakijkwerk en voorbereiden, en een commercieel onderzoek. En dat is gewoon teveel, maar ik kan er nu niet echt meer iets aan doen, vrees ik.
Ach ja, af en toe even mekkeren en gewoon doorbikkelen tot de kerstvakatie
Ik krijg nu al een preconceptionele depressie geloof ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dude! (niet te hard van die roze wolk donderen hoor)
Mooi woordquote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Duderella het volgende:
Ik krijg nu al een preconceptionele depressie geloof ik.
2 1/2 jaar. Maar goed, ik rond voor de kerst al het nakijkwerk af voor het ene vak, plus, hopelijk, het rapport voor m'n commerciele onderzoek, en dan heb ik na kerst alleen nog het nakijkwerk van de vierdejaars en m'n eigen onderzoek, da's wel wat rustigerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog (dus niet tot aan je volgende vakantie, want dat is telkens een anderhalve maand), maar het promoveren?
Fijn, dat je die groep 'meeneemt'. En ja, ik snap je plezier helemaal!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
2 1/2 jaar. Maar goed, ik rond voor de kerst al het nakijkwerk af voor het ene vak, plus, hopelijk, het rapport voor m'n commerciele onderzoek, en dan heb ik na kerst alleen nog het nakijkwerk van de vierdejaars en m'n eigen onderzoek, da's wel wat rustiger
Het goede nieuws: mijn derdejaars van vorig jaar zijn dus nu mijn vierdejaars, en dat is een hartstikke leuke groep. Het voelde vandaag meteen vertrouwd bij het eerste collegeAl het voorbereiden en nakijken is maar medium leuk, maar het contact met de studenten, daar heb ik echt plezier in
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi woordEn ik denk zelfs dat er genoeg mensen last van hebben
Dus in feite zou je dat commerciële in overleg wat in kunnen perken? Want hoe wordt dat dan verdeeld? Nee maar ik snap je wel, je voelt je ook kwestbaar natuurlijk (die pikorde waarover je het had).quote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Oh nee, de afdeling doet af en toe wat commercieel onderzoek om de 'algemene kas' wat te spekken. Daaruit worden bijvoorbeeld conferentiebezoeken betaald. Voor mijn gewone onderzoek krijg ik geld van een of ander fonds.
Helaas tref ik standaard de commerciele projectjes die veel meer tijd kosten dan gepland
Dát wordt neuken!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
morgen ben ik weer in de buurt
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
morgen ben ik weer in de buurt
zeker. alleen beetje moe van het reizen. morgen gelukkig beetje uitslapen en naar IJmuiden/Velsen. en u?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]alles goed met D_H verder?
Wat komt gij doen in de gemeente waar mijn huis staat?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. alleen beetje moe van het reizen. morgen gelukkig beetje uitslapen en naar IJmuiden/Velsen. en u?
Ik denk dat dat is als je tegen je zin zwanger bent en daar niet mee om kan gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Een conceptionele depressie? Hemel, dat lijkt me erg zorgelijk
Nou, hou u taai. Ik herken het wel: ook er de mooie kanten van inzien en vinden dat je daar zelf je weg beter in moet vinden. Maar pas wel een beetje op hoor.quote:En ja ach, ik kan wel heel hard gaan protesteren tegen die enorme berg werk, maar het is ook mijn werk. En ik word er steeds beter in. En ik vind dit project hartstikke leuk, maar de timing is wat karig.
Stoere insteek!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
En ja ach, ik kan wel heel hard gaan protesteren tegen die enorme berg werk, maar het is ook mijn werk. En ik word er steeds beter in. En ik vind dit project hartstikke leuk, maar de timing is wat karig.
Van die gele?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:07 schreef minilot het volgende:
Oh jee, zo'n twintig kaapse kruisbessen gegeten en nu zwellen mijn lippen en mijn tong op!Het zal toch niet?!
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat komt gij doen in de gemeente waar mijn huis staat?.
quote:
Er zijn Hollywoodsterren die er voor onder het més gaan hoor!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:07 schreef minilot het volgende:
Oh jee, zo'n twintig kaapse kruisbessen gegeten en nu zwellen mijn lippen en mijn tong op!Het zal toch niet?!
zei toch dat ik moe wasquote:
Jup, met zo'n papierachtig ballonnetje erom. Beetje allergisch lijkt het. Boeit niet - ze zijn er te lekker voor!quote:
Had ik verteld dat we bij Jean-Georges een tafel naast Goldie Hawn zaten?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er zijn Hollywoodsterren die er voor onder het més gaan hoor!![]()
Door plastische chirurgie verspookte celebs # 9
Zijn die lekker ja? Ik meende dat ze wat melig waren (wel mooi als aankleding). Maar dus ook echt lekker om te snoepen?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, met zo'n papierachtig ballonnetje erom. Beetje allergisch lijkt het. Boeit niet - ze zijn er te lekker voor!
Ik zwel ook altijd een beetje op met verse tomaten, dus dat zal er wle mee samenhangen. Deze bessen smaken ook nogal naar tomaat, en tegelijk naar ananas.
Ik weet niet of je een Bas van der Heijden/Dirk vd Broek in de buurt hebt, maar die hebben ze nu in de aanbieding: tachtig cent voor een flink doosje vol. Heel goedkoop, dus!
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Had ik verteld dat we bij Jean-Georges een tafel naast Goldie Hawn zaten?
Goeie CUL-link leg ik hier, zeg
Nou, ik kan je vertellen: het eten was lekkerder dan Goldiequote:Op donderdag 26 november 2009 23:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
!!
Heb je haar aangestaard, of gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld was?
Vaar dan ff over en kom ff bij mij op werkbezoekquote:Op donderdag 26 november 2009 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
zei toch dat ik moe was
Borisz, ik kom ff op bezoek bij dat bedrijf met de grote schoorstenen.
okquote:Op donderdag 26 november 2009 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zei toch dat ik moe was
Borisz, ik kom ff op bezoek bij dat bedrijf met de grote schoorstenen.
Yeah, klinkt goedquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
2 1/2 jaar. Maar goed, ik rond voor de kerst al het nakijkwerk af voor het ene vak, plus, hopelijk, het rapport voor m'n commerciele onderzoek, en dan heb ik na kerst alleen nog het nakijkwerk van de vierdejaars en m'n eigen onderzoek, da's wel wat rustiger
Het goede nieuws: mijn derdejaars van vorig jaar zijn dus nu mijn vierdejaars, en dat is een hartstikke leuke groep. Het voelde vandaag meteen vertrouwd bij het eerste collegeAl het voorbereiden en nakijken is maar medium leuk, maar het contact met de studenten, daar heb ik echt plezier in
Melig zijn ze juist helemaal niet, ze hebben een structuur die ontzettend lijkt op die van kerstomaatjes! Daar smaken ze overigens ook wel een beetje naar, maar dan wat zoetzuriger.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
Zijn die lekker ja? Ik meende dat ze wat melig waren (wel mooi als aankleding). Maar dus ook echt lekker om te snoepen?
Maar juist daarom zou ik stáren.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen: het eten was lekkerder dan GoldieIk denk dat ze wel heel leuk is, maar ze ziet er behoorlijk verlopen uit. Evenals haar zestigjarige vriendin met de borstimplantaten tot in haar oksels
O dan heb ik wat anders in gedachten denk ik. Lijkt het een beetje op sharonfruit?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Melig zijn ze juist helemaal niet, ze hebben een structuur die ontzettend lijkt op die van kerstomaatjes! Daar smaken ze overigens ook wel een beetje naar, maar dan wat zoetzuriger.
Niet zo. Het lijkt eigenlijk vooral heel erg op kerstomaatjes, in smaak en textuur, met een hintje ananas.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dan heb ik wat anders in gedachten denk ik. Lijkt het een beetje op sharonfruit?
Echt? O, die zou ik in mijn bed slepen en er nooit meer uit laten, mocht ik de kans eens krijgen! Ze heeft wel iets griezeligs, iets afstotelijks, maar toch heel..quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Keira Knightly, bedoel je? Met die griezelige onderkaak en zo'n tutmondje? Brrr.
Ja die bedoel ik! Verder dus nooit van gehoord, dus ik moest het later opzoeken. Ze had een heel groot hoofd en een héél klein lijf.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, maar we waren sowieso overdonderd joh. Door het eten en de serviceDat is echt interessanter dan een B-filmster. Zo geniaal is Goldie Hawn toch ook wel weer niet
Keira Knightly, bedoel je? Met die griezelige onderkaak en zo'n tutmondje? Brrr.
Echt heel erg nee. Haar onderkaak steekt uit en ze praat met haar kiezen op elkaar en haar lipjes getuit. Brrr. Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Echt? O, die zou ik in mijn bed slepen en er nooit meer uit laten, mocht ik de kans eens krijgen! Ze heeft wel iets griezeligs, iets afstotelijks, maar toch heel..![]()
Ja, okee, in Bend it like Beckham was ze wel héééél erg om op te vreten, maar ook nu.. Ik weet niet, dat uitgemergelde heeft bij haar wel iets. Ik kan er wel op!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt heel erg nee. Haar onderkaak steekt uit en ze praat met haar kiezen op elkaar en haar lipjes getuit. Brrr. Nee.
In Bend it like Beckham was ze nog wel leuk, maar volwassen vind ik 'r maar niets
Ja die dus! Vroegah waren Hollywoodvrouwen nog weelderige mooie sexsymbolen. Daar kun je inmiddels toch niet meer van spreken.quote:
Mijn grootste bioscoopzwak is op dit moment Amanda Seyfried, die heeft ook poezelige vormen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het Kate-Winslettype doet het hem meer voor je, Dude?
En kikkerogen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn grootste bioscoopzwak is op dit moment Amanda Seyfried, die heeft ook poezelige vormen.
hier ook zn gangetje, had net ruzie met laptop aargh kan ik zo slecht tegen maar heb m weer aan de praatquote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. alleen beetje moe van het reizen. morgen gelukkig beetje uitslapen en naar IJmuiden/Velsen. en u?
Jaaa, die enorme kikkerogen! Zo tof!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En kikkerogen!Haha, jij hebt echt een heel andere smaak dan ik
Ik weet ook niet wie dat is, maar ik vond Marilyn Monroe altijd mooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het Kate-Winslettype doet het hem meer voor je, Dude?
Ohh, eens bedenken wat ik morgen aantrek. Zo lastig altijd! Het is wel een officiele bespreking en ik wil zeker een correcte indruk maken (nette kleding FTW), maar er zit ook een werfbezoek aan vast en bij dat type werf is nette kleding niet echt praktisch. Major dilemma: beschaafde eerste indruk versus 'onpraktische wetenschappermiep' (ik ben bang dat ze dat denken, ja).
Hmm. Spijkerbroek en sneakers met nette trui en bloesje?
Ze lijkt wel een zeemeerminquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef minilot het volgende:
Zo. Maar eens met Amanda Seyfried in mijn hoofd de bedstee in. Dag allemaal!
Mooi haarquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef minilot het volgende:
Zo. Maar eens met Amanda Seyfried in mijn hoofd de bedstee in. Dag allemaal!
Nou ja, je weet het zelf vast het beste, weet ik veel dat je op je hurken moet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
Rokje? En dan op je hurken of knieen op bestrating zitten? No way. Ik doe wel een niet-spijker enigszins casual broek met een vouw aan ofzo. Hmm.
Ugh. Zo lastig, met de 'mannen van de werkvloer'. Die waarschijnlijk zelf jeans en veiligheidsschoenen dragen. Pff.
Truste Cf en succes morgen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maak altijd een veel te groot probleem van dit soort dingenAh well. Tijd om te gaan slapen!
Zie je wel dat een droge worst soms net zo lekker als een jonge Kaas kan zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Klaar met avonddienstje (ging wel ok) en samen met paps onder het genot van een goede Chianti gebabbeld over alles en nog minder, met een heerlijk stukje Italiaanse droge worst erbij!
Slaap lekker.quote:Ben zowaar een tikkie aangeschoten, ga dus maar snel slapen![]()
Even voor de duidelijkheid heh, die droge Italiaanse worst was afkomstig van Little Italy in Rotterdam, niet van mijn half Indische papaquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:08 schreef golfer het volgende:
Zie je wel dat een droge worst soms net zo lekker als een jonge Kaas kan zijn.
Slaap lekker.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid heh, die droge Italiaanse worst was afkomstig van Little Italy in Rotterdam, niet van mijn half Indische papa
Ze bedoeld deze:quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dan heb ik wat anders in gedachten denk ik. Lijkt het een beetje op sharonfruit?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:16 schreef freecell het volgende:
En mijn ontbijt is net opgepakt en opgegetenAls hij nou z'n eigen ontbijt eens opat ipv het mijne
Wandelen is gezondquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:26 schreef Bloes het volgende:
Voor het eerst met de auto naar het werk, het is dat ik hem vanavond nodig heb, maar het parkeerterrein voor personeel is echt zowat in een ander dorp
zal borisz meesleurenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e verdieping, balie 46Doen he?
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:43 schreef Tezz het volgende:
Mooie vrouwen: ik weet niet hoe ze heet, maar de baas van House. Die vind ik beschaafd edoch geil.
O, die vind ik geloof ik wel zo'n driehonderd jaar te oud.quote:
Niet oud, maar ervaren!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:04 schreef minilot het volgende:
[..]
O, die vind ik geloof ik wel zo'n driehonderd jaar te oud.![]()
Enfin. Ochtend. Vanavond pizza! Met het laatste beetje pompoenpuree van mijn pompoen-binge erop als saus, en feta, en rode ui.
Wat Tezz zegt. Lekker en ervarenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:04 schreef minilot het volgende:
[..]
O, die vind ik geloof ik wel zo'n driehonderd jaar te oud.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:10 schreef Tezz het volgende:
Shit zeg. Stonden husband en ik kant en klaar om boodschappen te gaan doen, moet hij ineens poepen.......
Zucht. Zit ik hier te wachten.
Mannen!
Net als mijn lief. En hij neemt serieus de halve boekenkast mee omdat -ie niet weet wat -ie moet kiezen om te lezen op de wc. Terwijl het eten klaar is!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn pa moet altijd poepen als we gaan eten. Is ie gewoon een kwartier op de plee
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:29 schreef minilot het volgende:
Net als mijn lief. En hij neemt serieus de halve boekenkast mee omdat -ie niet weet wat -ie moet kiezen om te lezen op de wc. Terwijl het eten klaar is!
ik heb net het gordijn dichtgedaan omdat ik mijn scherm niet meer zagquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:41 schreef Tezz het volgende:
Trouwens, ik zwaai me al de hele dag een ongeluk naar de zon, maar hij zwaait tot op heden niet terug....
brrrrquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef DarkElf het volgende:
ik heb blauwe vingers, zo koud heb ik hetleve bloeddrukverlagers als je geen hoge bloeddruk had al
denk wel dat ik het er koud van krijg want ik heb het aanzienlijk kouder sinds ik ze slik. en krijg dus ook veel sneller blauwe vingers. verder voel ik mij er prima mee. en dan heb ik niet eens zo een lage bloeddruk als jij hebt! (alleen wel een hele lage hartslag, geen idee of dat er wat mee te maken kan hebben)quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
brrrr![]()
Krijg jij het koud van lage bloeddruk? Ik heb nu 90/45 maar ben hooguit wat duizelig als ik te snel opsta
Jaaa, die bedoelde ik ook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 06:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze bedoeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Physalis, ofwel de lampionplant en familie van de aardappel![]()
Wiki zegt:
Lampionplant (Physalis) is een geslacht van 75-90 soorten planten in de nachtschadefamilie. De naam Physalis betekent blaas, en is afgeleid van de vorm van de uitgegroeide kelk van de echte lampionplant (Physalis alkekengi) die de vrucht na de bloei omsluit. De echte lampionplant is de enige vertegenwoordiger van dit geslacht in Europa; de meeste andere soorten komen van nature voor in Mexico[1].
Wikipedia behandelt de volgende soorten:
Echte lampionplant (Physalis alkekengi)
Physalis angulata
Goudbes (Physalis peruviana)
Tomatillo (Physalis philadelphica)
De echte lampionplant wordt wereldwijd in tuinen aangeplant vanwege de decoratieve waarde van de oranje huls die de bes omgeeft. Zowel de tomatillo als de goudbes worden gegeten vanwege de eetbare vruchten.
Recentelijk zijn ook enkele onderzoeken uitgevoerd naar antibacteriële en antitumor eigenschappen van enkele soorten.
Je was gewoon bang om gelijk opgenomen te worden, natuurlijk.quote:
Yay, das fijn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:00 schreef DarkElf het volgende:
bloedwaardes weer terug, zijn ietsje verbeterd ten opzichte van vorige keer dus mijn medicijnen slaan echt aan
Heb je ook het idee dat je sporten/bewuster eten ermee te maken heeft, of zou dat geen invloed hebben op nieren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:33 schreef DarkElf het volgende:
iddnu hopen dat de medicijnen hun werk blijven doen (das niet te voorspellen jammer genoeg
en tis een relatief nieuw medicijn maar goed, dat zien we dan wel weer) Voor nu gaat t lekker
nee dat heeft er niets mee te maken. Mijn lichaam is natuurlijk wel blij met het sporten enzo maar t zijn de bloeddrukverlagers die mijn nieren helpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb je ook het idee dat je sporten/bewuster eten ermee te maken heeft, of zou dat geen invloed hebben op nieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DarkElf op 27-11-2009 15:48:38 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dat heeft er niets mee te maken. Mijn lichaam is natuurlijk wel blij met het sporten enzo maar t zijn de bloeddrukverlagers die mijn nieren helpen
Wat een eigenwijs lijf! Maar so far so good DE, fijn! En de prednison zo lang mogelijk buiten de deur houden inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Dus die moeten na gebruik weer retour?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:59 schreef DarkElf het volgende:
idd en anders heb ik al meerdere aanbiedingen gehad voor leen-nieren![]()
nee, t zijn giften dan dus cadeau-nierenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dus die moeten na gebruik weer retour?
O, dan is het goed!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, t zijn giften dan dus cadeau-nieren
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
De zon gaat dood...
Ik zal 'm missen. de kameraad.
Nu moet ik een nieuw batsmaatje zoeken...
idd lief en hoop dat ik het nooit nodig hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, dan is het goed!![]()
Hoewel je er natuurlijk liever niet aan wilt, lijkt het me toch een prettig idee. En lief dat mensen het aanbieden.
echt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
Prednison kan best interessant zijn (ik werd er manisch van)
Liever niet. Ze is met de auto.quote:
Nou daar drink ik op! Fanta all around!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:00 schreef DarkElf het volgende:
bloedwaardes weer terug, zijn ietsje verbeterd ten opzichte van vorige keer dus mijn medicijnen slaan echt aan
juhquote:
CF of FC?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: grappig, jij hebt ongeveer de zelfde hartslag en bloeddrukwaardes als ik. ik merk er alleen helemaal niets van. Al denk ik nog steeds dat een stukje vermoeidheid daar ook mee te maken heeft..
Damn...quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Haha FC dus ja.. had ze even omgedraaid..quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
Spa-roodze, dan. En Sunny, ik denk dat je DE bedoelt, of Freecell?
Dat heb ik alleen als ik zwanger benquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha FC dus ja.. had ze even omgedraaid..
En @ FC: maar je zegt dat je soms wat duizelig bent met opstaan toch? Nou, dat heb ik dus niet![]()
Zo heb net wel heel erg liggen slapen op de bank zeg.. phoe hey..
Nja, dat ben ik niet, dus dan klopt dat welquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik zwanger ben
Dat je twee keer hetzelfde post. Om 14.45 en om 19.17 uur.quote:
error errorquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat je twee keer hetzelfde post. Om 14.45 en om 19.17 uur.
Volgens mij ben je gewoon een bot.
Daar vallen toch elk jaar weer gewonden bij, meen ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef DarkElf het volgende:
zag net beelden van 'black friday' in amerika, beelden uit Macy's ..die mensen zijn echt gek, de hele nacht voor de deur liggen, de deuren gaan om 05. uur open en het was een gekkenhuis
Hier over de plas is het wachten tot 26 december heb je daar dezelfde taferelenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar vallen toch elk jaar weer gewonden bij, meen ik?
Macy's, wat een stomme winkel. Een soort enorme Wibra.
Ha ja, grappig... zit het ook te kijken. Best een koddig programma..quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
Blijft altijd een leuke quizvraag: Wat is de hoofdstad van Brazilië?. Hoop mensen hebben dat fout bij de quiz op NL3.
Wat is het antwoord?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier over de plas is het wachten tot 26 december heb je daar dezelfde taferelen.
Blijft altijd een leuke quizvraag: Wat is de hoofdstad van Brazilië?. Hoop mensen hebben dat fout bij de quiz op NL3.
Ja en de vragen zijn wel veels te makkelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha ja, grappig... zit het ook te kijken. Best een koddig programma..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja en de vragen zijn wel veels te makkelijk.
quote:
Hoi SOL.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
Tadaaa!![]()
Ik heb vandaag nieuwe schoenen én 2 nieuwe jeans gekocht
Ja doeiquote:
Werd eens tijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef golfer het volgende:
Er komt een nieuwe sluis in je woonplaats, borisz.
Ja dat zeg ik. Het over de balk project van Noord-Hollandquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Den_Haag het volgende:
borisz, die echte kranen komen binnenkort echt stil te staan.
Dat lijkt me ook teleurstellend Isa. Een mens wil nu eenmaal graag wat belangstelling voelen (zich 'gezien' voelen), zeker door je naasten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Fijn goed nieuws DE
Freecell fijn dat jullie verf krijgen haha! Wel nodig ook.
Fijn ook die wind, waar ik net weer een half uur in heb moeten fietsen en oorpijn van krijg. Ik begrijp inmiddels ook waarom ik het geven van complimentjes en het vragen hoe het met iemand gaat echt aan heb moeten leren. Van huis uit niet echt meegekregenKom net bij mijn ouders vandaan en er is niet gevraagd hoe het met me gaat. Enfin, dat zou ik ook zelf kunnen vertellen natuurlijk. Maar er is ook (weer) niets gezegd over mijn haar
Het is DUIDELIJK anders. Zeg maar van hoog blond naar donkerrood. Toen ik het blond verfde werd er ook niets gezegd, en nu dus ook niet. Ik vind het stiekem echt heel raar
Joh, al vind je het niet mooi, dat mag best, maar zèg in ieder geval iets als 'jee, wat anders!' Maar niets, nada, noppesquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef Duderella het volgende:
Dat lijkt me ook teleurstellend Isa. Een mens wil nu eenmaal graag wat belangstelling voelen (zich 'gezien' voelen), zeker door je naasten.
O en ik vind niet dat jij het georven hebt hoor. Of je weet het goed te verbergen. Maar ik vind je een lief, warm mens altijd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, al vind je het niet mooi, dat mag best, maar zèg in ieder geval iets als 'jee, wat anders!' Maar niets, nada, noppesEn eigenlijk is het nooit anders geweest als ik nadenk.
Dat is rot. Hoe groot en volwassen je ook wordt: van je ouders wil je bevestiging, belangstelling. Een aai over je bol en een kus op je toet, maar dan in woorden, een complimentje, een vraag over wat jouw bezighoudt. Dat vind ik echt een levenslange plicht voor ouders: een beetje voor je grote kind blijven 'zorgen'.quote:En wat lief dat je dat zegt(ook complimentjes in ontvangst nemen heb ik moeten leren
)
En zover ik weet zijn mijn ouders niet blind, golfer, maar ik kan me ook vergissen.
Nou, vooral mijn vader praat graag honderduit over anderen en dan vooral wat ze allemaal in zijn ogen verkeerd doen. Daar is dan ook geen plaats voor nuance. Ik denk dat hij net zo over mij tegen anderen praat, maar nooit met mij over mij. Sinds mijn moeder gehandicapt is zijn ze eigenlijk zo geworden, alles draait nu om hun. Ik heb het gevoel dat het daarvoor toch echt anders was, maar misschien viel het me toen ook niet op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:08 schreef Duderella het volgende:
Dat is rot. Hoe groot en volwassen je ook wordt: van je ouders wil je bevestiging, belangstelling. Een aai over je bol en een kus op je toet, maar dan in woorden, een complimentje, een vraag over wat jouw bezighoudt. Dat vind ik echt een levenslange plicht voor ouders: een beetje voor je grote kind blijven 'zorgen'.Maar misschien is het er gewoon ingeslopen Isa, dat ze het niet doen? Wie weet denken ze wel dat ze zich opdringen of zo, als ze zich teveel in je leven mengen. Ik weet niet, mensen kunnen soms raar voor elkaar denken.
Zijn ze voor anderen wel belangstellend?
Heel erg herkenbaar. Ik had zo'n vriendin. Ik heb er iets van gezegd, want altijd als ik iets wilde vertellen was er eigenlijk geen ingang voor in het gesprek. Het ging altijd alleen over haar. Die vriendschap is ook verwaterd, maar een zus is familie hè, dat is dan toch anders.quote:Ik heb hetzelfde met de enige zus die ik nog wel eens zie. Uuuren bellen en ik zit dan alleen maar een uur te 'uhuh'-en. En dan zegt ze: Nou ik hang maar weer eens op hoor!"* klik * En dan denk ik: Ja dank je, met de studie gaat het goed! En ik ben getrouwd ja! Lief dat je het vraagt!![]()
Zelfs dat is herkenbaarquote:Nou ja, ik wind me er maar niet meer over op. Het is wel makkelijk multitasken ook, tijdens haar telefoontjes. Ik heb wel eens alle ramen gelapt, terwijl ze belde.![]()
Misschien moet je het ze gewoon eens zeggen. Hoewel, 'gewoon eens zeggen' klinkt wel erg makkelijk. Ik zou niet weten hoe je zoiets aansnijdt, op een manier dat er een goed gesprek over komt. Je komt al snel in de verwijtende sfeer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vooral mijn vader praat graag honderduit over anderen en dan vooral wat ze allemaal in zijn ogen verkeerd doen. Daar is dan ook geen plaats voor nuance. Ik denk dat hij net zo over mij tegen anderen praat, maar nooit met mij over mij. Sinds mijn moeder gehandicapt is zijn ze eigenlijk zo geworden, alles draait nu om hun. Ik heb het gevoel dat het daarvoor toch echt anders was, maar misschien viel het me toen ook niet op.
[..]
Heel erg herkenbaar. Ik had zo'n vriendin. Ik heb er iets van gezegd, want altijd als ik iets wilde vertellen was er eigenlijk geen ingang voor in het gesprek. Het ging altijd alleen over haar. Die vriendschap is ook verwaterd, maar een zus is familie hè, dat is dan toch anders.
[..]
Zelfs dat is herkenbaarWel handig!
Ja, iedereen leeft en vliegt wel langs elkaar heen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Bluezz het volgende:
HaiEten was ok, massale tent en afscheid was goed.
DH, ik heb de hele ochtend zitten wachten![]()
Isa, ik vind dat heel veel mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn en het over zichzelf hebben.
En dan heb ik het NIET over iemand hier in de SC maar gewoon in het algemeen, in mijn kennissen/collegakring, mijn vorige coll. kring maar ook mijn hysterische zus is er een ster in.
Vraagt ze : oh ja hoe is het nou met je ..... vul in, maar voor ik 2 woorden heb kunnen zeggen neemt ze het gesprek weer over met al haar dingenAch laat ook maar denk ik nu, maar het kan idd ook gewoon pijn doen als je niet 'gehoord, gezien' wordt door vooral je naasten of mensen waar je het van verwacht.
Volgens mij is dat toch wat anders Sun. Een eigen ervaring vertellen is een teken dat je je verdiept in wat je gesprekspartner meemaakt. Ik zou echt niet weten wat daar mis mee is. Ik vind het juist wel sociaal. (Was jij dat, van die hele hoge lat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik herken dat wel ja. Ik moet er soms zelf ook wel een beetje op letten om niet te snel een eigen ervaring er in te gooien als ik met iemand praat. Maar dat is niet uit desinteresse voor hetgeen de ander te vertellen heeft, maar eerder de neiging om een soort van begrip te tonen door een gelijkwaardige ervaring te delen.
Maar ik weet ook dat het soms heel ongeïnteresseerd over kan komen en dat is niet mijn bedoeling! Als ik aan iemand waarvan ik het weet dat die het moeilijk heeft, vraag hoe het is, dan wil ik ook echt het uitgebreide antwoord weten! Dus moet ik me soms even inhouden, en soms lukt dat niet en dan heb ik daar achteraf wel spijt van.
Ook moet ik soms echt actief er aan denken in een gesprek ook naar de ander te vragen.. Ik vertel vrij gemakkelijk over mezelf, maar vergeet dan wel eens de wedervraag te stellen. Schaam ik me altijd wel voor achteraf![]()
Sociaal zijn is zo gemakkelijk nog niet!
waar zijn de foto's van de nieuwe kleur?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, al vind je het niet mooi, dat mag best, maar zèg in ieder geval iets als 'jee, wat anders!' Maar niets, nada, noppesEn eigenlijk is het nooit anders geweest als ik nadenk.
En wat lief dat je dat zegt(ook complimentjes in ontvangst nemen heb ik moeten leren
)
En zover ik weet zijn mijn ouders niet blind, golfer, maar ik kan me ook vergissen.
Kijk, DH kan het wél!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waar zijn de foto's van de nieuwe kleur?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Ja jij en de vrouwtjes hè jongen! Laat jou maar schuiven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
al wat te doen vannacht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja jij en de vrouwtjes hè jongen! Laat jou maar schuiven!
Jawel, maar het lijkt soms op 'er overheen praten' als je te snel gaat.. en dan luister ik ook niet meer zo goed, dan ben ik alleen bezig met 'mijn' verhaal er aan te knopen. Vind ik soms niet zo sociaal van me hoor..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch wat anders Sun. Een eigen ervaring vertellen is een teken dat je je verdiept in wat je gesprekspartner meemaakt. Ik zou echt niet weten wat daar mis mee is. Ik vind het juist wel sociaal. (Was jij dat, van die hele hoge lat?![]()
)
1 Collegadin en ik hebben het regelmatig over dit soort onderwerpen, en steken er ook vaak de draak mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef Duderella het volgende:
"Je vraagt nooit eens naar miiiijjjj * huil * ".
Ik denk dat het ook met levenservaring te maken heeft, dat je dit soort dingen steeds beter onder de knie krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Jawel, maar het lijkt soms op 'er overheen praten' als je te snel gaat.. en dan luister ik ook niet meer zo goed, dan ben ik alleen bezig met 'mijn' verhaal er aan te knopen. Vind ik soms niet zo sociaal van me hoor..
Al is het natuurlijk beter dan niets vragen of echt niet luisteren en over iets heel anders beginnen, dat klopt![]()
Hoge lat? Ik?
Ja hallo sun, je mag wel gewoon méns blijven hoor, en die zijn zelden perfect. En achteraf kun je altijd beter dit en beter dat. Volgens mij doe jij het prima, gek mens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel, maar het lijkt soms op 'er overheen praten' als je te snel gaat.. en dan luister ik ook niet meer zo goed, dan ben ik alleen bezig met 'mijn' verhaal er aan te knopen. Vind ik soms niet zo sociaal van me hoor..
Al is het natuurlijk beter dan niets vragen of echt niet luisteren en over iets heel anders beginnen, dat klopt![]()
Hoge lat? Ik?
Waarheid als eenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met levenservaring te maken heeft, dat je dit soort dingen steeds beter onder de knie krijgt
Nee, maar dan nog zie ik de wereld liever vruchteloos ten onder gaan, dan dat ik iets sexueels met jou zou moeten aanvangen. Sorry.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hallo sun, je mag wel gewoon méns blijven hoor, en die zijn zelden perfect. En achteraf kun je altijd beter dit en beter dat. Volgens mij doe jij het prima, gek mens.
ohquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog zie ik de wereld liever vruchteloos ten onder gaan, dan dat ik iets sexueels met jou zou moeten aanvangen. Sorry.
Zeg, hou eens op. Alsof je op FOK! opeens compleet anders zou zijn in je reacties en belangstelling, dan IRL. Daar geloof ik geen biet van. Je bent een leuk mens hier, die altijd enthousiast meeboomt over van alles en nog wat en óók nog e.e.a. over zichzelf durft prijs te geven. Dat vind ik behoorlijk sociaal, eerlijk gezegd en ik zou daar maar mooi niet van wakker liggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
scheelt dat je me nog nooit irl hebt mee gemaakt denk ik
![]()
hehehe ik lig er ook niet echt wakker van hoor.. zo erg ben ik nu ook weer nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op. Alsof je op FOK! opeens compleet anders zou zijn in je reacties en belangstelling, dan IRL. Daar geloof ik geen biet van. Je bent een leuk mens hier, die altijd enthousiast meeboomt over van alles en nog wat en óók nog e.e.a. over zichzelf durft prijs te geven. Dat vind ik behoorlijk sociaal, eerlijk gezegd en ik zou daar maar mooi niet van wakker liggen.
Ik ben er zo benauwd naar!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Wauw, het wordt alsmaar leuker met Dexter
Ik moest het hoofd wel even zoeken hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Hanging in the basket with your head off
[ afbeelding ]
Even je hart luchten helpt altijd wel Isabeeb, je ouders hebben het ook niet makkelijk. Misschien daarom dat ze vergeten te vragen hoe 't met je is. Ik vergeet dat zelf ook nog wel eens.. De wereld draait tenslotte om haar eigen as en ik ben er maar een stipje op.quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest het hoofd wel even zoeken hoor
En Lein, het gaat redelijk, heb m'n herfstdipje wel weer gehad denk ik. Hoop ik.
Komt rond nooit uit voor je?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
hoe laat moest ik er ook alweer zijn?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Hanging in the basket with your head off
[ afbeelding ]
Zo lief dat 'ie het blijft proberenquote:
Wie niet waagt, die niet wint blijft maagd!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
hoe laat moest ik er ook alweer zijn?
whehequote:Op zaterdag 28 november 2009 09:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo lief dat 'ie het blijft proberen
Dude, dat van het ramen lappen, zo herkenbaar! Mijn zus is best een ehhh... diva, en die kan dus letterlijk een uur praten over hoe geweldig anderen haar vinden. Hoe je alleen maar af en toe hmm-hmm en oh? te mompelen
Sommige mensen hebben meer bevestiging nodig dan anderen, en zo lang je je daar niet aan stoort, is er weinig loos, lijkt me...quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:01 schreef freecell het volgende:
whehe
Andere kant op is trouwens ook vervelend, dat mensen maar blijven roepen dat ze stom zijn en niets waard ed en dan van jou verwachten dat je ze verteld hoe hip ze zijn.
Klopt en over het algemeen vind ik het ook niet erg. Maar er zijn grenzenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer bevestiging nodig dan anderen, en zo lang je je daar niet aan stoort, is er weinig loos, lijkt me...
Wijze vrouwquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Sommige mensen hebben meer bevestiging nodig dan anderen, en zo lang je je daar niet aan stoort, is er weinig loos, lijkt me...
Joh maar iedereen stoort zich wel eens ergens aan!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Wijze vrouwMij lukt het nog steeds niet helemaal om me nergens aan te storen hoor
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je je het meest stoort aan eigenschappen die je zelf ook bezit, dus I rest my case qua een paar van die eigenschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |