Waarom draag je vrouwenkleren?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:49 schreef MOD het volgende:
Ging zo poolen met een stel meisjes zo heel lang geleden.
Dus ik mn nette blouse aan en daar onder een tshirt. Maar dat zag er niet perfect uit, want de mouwen van mijn tshirt staken heel slordig uit mijn mouwen van mn blouse..
Dus ik zo slim om dan maar mn mouwen van mn tshirt om te vouwen en met een zooi plakband om te tapen zodat ze zouden blijven zitten en niet te zien waren.
In de categorie het kan altijd erger. Een vriend van mij fietste vrolijk langs een houten paaltje. Daar lag zijn toekomstige date dus op de grond. Op zich is dat al vervelend, maar achteraf gezien natuurlijk hilarisch. Ware het niet dat de idioot vervolgens doodleuk doorfietst en er een paar honderd meter achter komt dat er niemand meer achterop zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef kadoter het volgende:
[..]
check.. met dr voeten vol tegen een betonnen paaltje. Iets in mij besloot om het gesprek niet te onderbreken om haar daar op te wijzen
Fag. Kan ook voor mannen zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom draag je vrouwenkleren?
Eerlijk gezegd geloof ik het sperma verhaal niet zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef csite het volgende:
nou nog niemandt heeft mij verslagen en dat sperma verhaal geloof ik niet kom op het kan nog erger
Jammer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik het sperma verhaal niet zo.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik was een keer bij zo'n chick beetje film kijken enzo, maar die film was fucking saai
Dus wij beetje zoenen enzo zegt ze laten we dan wat leukers doen.
Dus ik zeg jaa zet barcelona - chelsea aan dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omfg hoe duidelijk wil je de hint hebben
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik was een keer bij zo'n chick beetje film kijken enzo, maar die film was fucking saai
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omfg hoe duidelijk wil je de hint hebben :'
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef willempjewever het volgende:
Grootste blunder was niet echt een date, had een meid in de kroeg ontmoet en mee naar mijn studentenkamer genomen. In bed beland en lekker bezig met haar, ik bovenop. Kreeg droge mond en dacht: ik pak even een slok water uit het glas dat op de plank boven het bed staat. Omdat ik ondertussen bezig ben met haar let ik niet op en flikker per ongeluk een grote snoeppot vol met dropjes naar beneden en die valt keihard op haar gezicht. Gevolg: flink wat bloed en het hele bed vies en mevrouw helemaal over de zeik.
Ze pakte haar kleren op, verbond haar hoofd met een tshirt van mij en is nooit meer teruggekomen
kerel ik vind dat je mij overtroffen hebt je staat op nummer 1quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef willempjewever het volgende:
Grootste blunder was niet echt een date, had een meid in de kroeg ontmoet en mee naar mijn studentenkamer genomen. In bed beland en lekker bezig met haar, ik bovenop. Kreeg droge mond en dacht: ik pak even een slok water uit het glas dat op de plank boven het bed staat. Omdat ik ondertussen bezig ben met haar let ik niet op en flikker per ongeluk een grote snoeppot vol met dropjes naar beneden en die valt keihard op haar gezicht. Gevolg: flink wat bloed en het hele bed vies en mevrouw helemaal over de zeik.
Ze pakte haar kleren op, verbond haar hoofd met een tshirt van mij en is nooit meer teruggekomen
Whehe, goedequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef willempjewever het volgende:
Das geen blunder, dat is prioriteiten stellenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omfg hoe duidelijk wil je de hint hebben
Ja dat kan natuurlijk ook. Ik ben naar huis gegaan(mocht ook gelijk vertrekkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Das geen blunder, dat is prioriteiten stellen
Dat heet geen blunder, dat heet tactiek.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef Armoed het volgende:
Al deze verhalen
Buiten af en toe onbedoeld stom gedrag in het algemeen (vooral toen ik jonger was) heb ik niet echt 'blunders'
Wel probeer ik af en toe expres meisjes uit te lokken, door bv. subtiel te praten over een ander meisje en dan de reactie afwachten. Doet iemand dat ook weleens, of vertoon ik meisjesgedrag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |