abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75017916
Wat is de grootste blunder die je maakte tijdens een date ??

ik start dit topic omdat het me aan iets doet terug denken zo een 8 jaar geleden

Ik had een internet date met een meid na wat gegeten te hebben en een enorm eis en de nodige koude drankjes gingen we naar de V&D
daar draaide me maag zich om en op eens was ik aan de race kak zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt ik snel naar de wc ik had een wat te lang t-shirt aan

en ja hoor ik shijt het t-shirt onder ik het op de wc gelaten jas dicht gerits en meteen een nieuwe kopen zei was ook op de wc en dat duurde lang ik snel dat shirt aangetrokken en me jas die dag dicht gehouden ze heeft niks gemerkt en we hebben 5 jaar relatie gehad later wel vertelt

Zo nu jullie ??????????/
pi_75017972
tijd gaat snel is al 10 jaar geleden boh wordt oud
pi_75018106
tijden een blind date de verkeerde aanspreken bij de bios terwijl de gene om wie het ging in de buurt stond...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_75018252
whaha das wel klote dan als je je tshirt onderschijt
pi_75018343
ik vraag niet om domme reacties ik vraag naar verhalen wat andere hebben meegemaakt
pi_75018451
dag hoor is een medisch probleem een blunder ????

gelukkig blunder ik altijd , vergeet van alles , maar daar wordt je weer handig in.
verder de verkeerde sms sturen naar het lijstje in je telefoon. vooral vrouwen geloven nooit je uitleg
  Boks-Chick donderdag 26 november 2009 @ 14:14:17 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75019587
offtopic en niet ter zake doende posts alsmede bagger posts verwijderd. Verder gewoon ontopic. Thanks .
lolwut
pi_75020437
Hyveschick vol gegoten met alcohol, daarna te bezopen om te ballen
pi_75021362
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef ch0c0mel het volgende:
pi_75021400
Denken dat een vrouw niet in je geinteresseerd is en dan naar huis willen en dan toch nog even binnen gevraagd worden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_75021403
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef ch0c0mel het volgende:
Proest
pi_75021868
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef csite het volgende:
Ik had een internet date met een meid na wat gegeten te hebben en een enorm eis en de nodige koude drankjes gingen we naar de V&D
Waarom stel je dan ook van die absurde eisen ?
U MAD?
pi_75022011
Naja ok. Ik zal het dan ook maar opbiechten.

Ik was een aantal jaren geleden toen ik nog jong was ook op pad met een meid die ik via internet had leren kennen. Beetje in de bios. Ik in haar broekje, zij bij mij.
Maar ik wou "het" wat losser, dus ging ik met mijn blote reet op de bioscoopstoel zitten. Zij er flink aan sjorren, en op het moment supreme wil ik me een zakdoekje pakken. Fuck broek op de enkels !11111111!!!! TE LAAT
Spuit ik zo die chick wat de rij achter me zat in haar oog. Oh man. Dat was zo genant he.
U MAD?
pi_75022365
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:

Ik was een aantal jaren geleden toen ik nog jong was ook op pad met een meid die ik via internet had leren kennen. Beetje in de bios. Ik in haar broekje, zij bij mij.
Maar ik wou "het" wat losser, dus ging ik met mijn blote reet op de bioscoopstoel zitten. Zij er flink aan sjorren, en op het moment supreme wil ik me een zakdoekje pakken. Fuck broek op de enkels !11111111!!!! TE LAAT
Spuit ik zo die chick wat de rij achter me zat in haar oog. Oh man. Dat was zo genant he.
!!!1111EINZ!!11111111!!!!!!!! !!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75022643
quote:

Behoorlijke powershot dan
  donderdag 26 november 2009 @ 15:45:44 #16
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_75022768
quote:

Godver ik moest lachen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_75022840
quote:

Maak je nou echt zo weinig mee in je lven dat je zelfs dit soort shit moet verzinnen?
pi_75024032
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Maak je nou echt zo weinig mee in je lven dat je zelfs dit soort shit moet verzinnen?
Krijg je als je boswachter bent he
pi_75024257
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Dat jij ook nooit wat meemaakt.
U MAD?
pi_75024404
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat jij ook nooit wat meemaakt.
Je jongen, niet liegen he. Ik bedoel, wat valt er nou te sjorren bij jou
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_75024448
grootste blunder is toch wel toen ik een patatje met majo knoeide uit mijn puntzak, zo flop op me jas.

Genant he?
pi_75024495
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:36 schreef ASroma het volgende:
grootste blunder is toch wel toen ik een patatje met majo knoeide uit mijn puntzak, zo flop op me jas.

Genant he?
Zo flop ja?
pi_75024611
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef synnath het volgende:

[..]

Zo flop ja?
erg he, is nu 14 jaar geleden, schaamrood staat me nog steeds op de kaken als ik er aan denk
pi_75025805
Was het wel mayo, viespeuk?!?
U MAD?
pi_75026235
Meisje achterop mee naar huis nemen Stop ik voor een stoplicht stapt ze dus niet af. Resultaat: zij valt op de grond. Daar ging mijn kans
  donderdag 26 november 2009 @ 17:53:20 #26
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_75027055
Ik heb nog nooit een date gehad dus dat zit wel snor.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_75027986
quote:

Nu weet ik waar die witte vlek op de stoel bij Royal theater vandaan komt _!
pi_75028363
quote:

Had je echt niks beters te verzinnen?

Als je nou klaarkwam in het haar van iemadn voor je Ok... Maar achter je? Verzin is wat beters joh... Misschien geloven we je dan wel.
pi_75028778
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:36 schreef Ben. het volgende:

[..]

Had je echt niks beters te verzinnen?

Als je nou klaarkwam in het haar van iemadn voor je Ok... Maar achter je? Verzin is wat beters joh... Misschien geloven we je dan wel.
Staat jou pik dan 90graden naar voren gericht ofzo? Je schiet vanuit een stoel eerder over je schouder heen als naar voren hoor. (Mits hij langer als 10 centimeter is natuurlijk...)
pi_75028967
Nou nee. Maar het lijkt mij gewoon logischer dat je iemand voor je onder spuit dan iemand zo'n 2½ (vanaf de eikel) achter je.

Ik neem ook aan dat het meisje zijn pik wel een beetje normaal heeft afgetrokken. Niet ongeveer richting zijn eigen gezicht...
pi_75028995
die date was sowieso een blunder aangezien het meisje normaal natuurlijk gewoon geslikt had.
pi_75029445
Ik probeerde zijn petje van zijn hoofd af te slaan, maar raakte zijn neus. Hij jammeren dat het zeer deed . Pussy.
pi_75029623
quote:

_!!
pi_75029886
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef ASroma het volgende:
die date was sowieso een blunder aangezien het meisje normaal natuurlijk gewoon geslikt had.
Oh ja. Duh.
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:11 schreef verleiding het volgende:
Ik probeerde zijn petje van zijn hoofd af te slaan, maar raakte zijn neus. Hij jammeren dat het zeer deed . Pussy.
Pff wat een mietje.
  donderdag 26 november 2009 @ 19:32:31 #35
280427 WitAchterLicht
Want het rood doet het niet!
pi_75030154
okee, zal ik ook maar ff doen dan

wetend dat het meisje waarmee je afgesproken hebt, jou leuk vind. gingen we dus samen een fillmpje kijken bij mij thuis.

alles leuk en wel, maar ik was die dag dus heel niet lekker. dus voelde me te beroerd om stappen te ondernemen (:')) (zij heeft er overigens niks van gemerkt) op een gegeven moment zegt ze dus: '' ow tis al half 5 ik moet naar me zangles'' nou alles leuk een aardig, afscheidsKUS gehad en weg is ze. krijg ik 2 minuten later een smsje met: ' je bent zo saai en probeert niks, ik wil je niet meer zien''

Dag leuke meid
GT: Cagystorm
pi_75031201
Als meiden het over 'zangles' hebben dan bedoelen ze ' voor het zingen de kerk uit' ....
Ben jij wel hetero?
U MAD?
  donderdag 26 november 2009 @ 20:18:56 #37
280427 WitAchterLicht
Want het rood doet het niet!
pi_75031675
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Als meiden het over 'zangles' hebben dan bedoelen ze ' voor het zingen de kerk uit' ....
Ben jij wel hetero?

zij zit echt op zangles! en ze is nog goed ook

en ik ben net zo hetero als jij, als ik mezelf dan hetero kan noemen
GT: Cagystorm
pi_75031877
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef WitAchterLicht het volgende:
okee, zal ik ook maar ff doen dan

wetend dat het meisje waarmee je afgesproken hebt, jou leuk vind. gingen we dus samen een fillmpje kijken bij mij thuis.

alles leuk en wel, maar ik was die dag dus heel niet lekker. dus voelde me te beroerd om stappen te ondernemen (:')) (zij heeft er overigens niks van gemerkt) op een gegeven moment zegt ze dus: '' ow tis al half 5 ik moet naar me zangles'' nou alles leuk een aardig, afscheidsKUS gehad en weg is ze. krijg ik 2 minuten later een smsje met: ' je bent zo saai en probeert niks, ik wil je niet meer zien''

Dag leuke meid
Wat een zwakkeling... Zeg het dan in iemands gezicht...
  donderdag 26 november 2009 @ 20:49:08 #39
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_75032638
Ging zo poolen met een stel meisjes zo heel lang geleden.
Dus ik mn nette blouse aan en daar onder een tshirt. Maar dat zag er niet perfect uit, want de mouwen van mijn tshirt staken heel slordig uit mijn mouwen van mn blouse..
Dus ik zo slim om dan maar mn mouwen van mn tshirt om te vouwen en met een zooi plakband om te tapen zodat ze zouden blijven zitten en niet te zien waren.

Dit uitgekookte plan was zo ontzettend waterdicht en werkte perfect. Ware het niet dat op het moment dat we het poolcentrum inliepen en ik mn jas uit deed, ik ongemerkt ook mijn blouse mee nam in de handeling en dus gewoon in mn tshirt stond. En ik heb een hele tijd niks door gehad tot de meiden begonnen te lachen en smoezen onder elkaar

Heb er wel anderhalf jaar verkering aan overgehouden trouwens...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  donderdag 26 november 2009 @ 20:51:51 #40
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75032740
Omg de OP.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75032762
Telt iemand mee vragen voor een date en het antwoord: ik heb al een vriendje! krijgen ook mee?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75032824
Ik heb een keer aan mijn date verteld dat ik op fok zit

Toen zei yvonne ' je moet werk en prive gescheiden houden' en kreeg ik zo een martini in mn face gegooid
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  donderdag 26 november 2009 @ 20:57:30 #43
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_75032942
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:54 schreef Mopst3r het volgende:
Ik heb een keer aan mijn date verteld dat ik op fok zit

Toen zei yvonne ' je moet werk en prive gescheiden houden' en kreeg ik zo een martini in mn face gegooid
  donderdag 26 november 2009 @ 20:58:51 #44
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_75032996
Haar tot drie keer toe aanspreken met de naam van mijn ex
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  donderdag 26 november 2009 @ 20:59:07 #45
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_75033007
Ik kan niet fietsen met iemand achterop en dat heeft weleens nare situaties teweeg gebracht.
Well, I can take you far away, with my mind
  donderdag 26 november 2009 @ 20:59:36 #46
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75033030
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef Ben. het volgende:

[..]

Wat een zwakkeling... Zeg het dan in iemands gezicht...
Zwakkeling? Een hoer!!!!!!!!
  donderdag 26 november 2009 @ 21:00:01 #47
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_75033049
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Armoed het volgende:
Ik kan niet fietsen met iemand achterop en dat heeft weleens nare situaties teweeg gebracht.
check.. met dr voeten vol tegen een betonnen paaltje. Iets in mij besloot om het gesprek niet te onderbreken om haar daar op te wijzen
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  donderdag 26 november 2009 @ 21:02:37 #48
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_75033158
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef kadoter het volgende:

[..]

check.. met dr voeten vol tegen een betonnen paaltje. Iets in mij besloot om het gesprek niet te onderbreken om haar daar op te wijzen
Ik laat het nooit zo ver komen.

"Uhm jah even daarover..."

En ik ben vrij groot/gespierd, dat maakt het allemaal nog nét iets lulliger.
Well, I can take you far away, with my mind
  donderdag 26 november 2009 @ 21:12:29 #49
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_75033620
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef Armoed het volgende:

[..]

Ik laat het nooit zo ver komen.

"Uhm jah even daarover..."

En ik ben vrij groot/gespierd, dat maakt het allemaal nog nét iets lulliger.
ZIjn er mensen bij wie het in de lijn der verwachting zit dan?
  donderdag 26 november 2009 @ 21:20:24 #50
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75033975
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef kadoter het volgende:
Haar tot drie keer toe aanspreken met de naam van mijn ex
Dat is wel heel erg slecht. !!!
pi_75034060
nou nog niemandt heeft mij verslagen en dat sperma verhaal geloof ik niet kom op het kan nog erger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')