abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75017916
Wat is de grootste blunder die je maakte tijdens een date ??

ik start dit topic omdat het me aan iets doet terug denken zo een 8 jaar geleden

Ik had een internet date met een meid na wat gegeten te hebben en een enorm eis en de nodige koude drankjes gingen we naar de V&D
daar draaide me maag zich om en op eens was ik aan de race kak zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt ik snel naar de wc ik had een wat te lang t-shirt aan

en ja hoor ik shijt het t-shirt onder ik het op de wc gelaten jas dicht gerits en meteen een nieuwe kopen zei was ook op de wc en dat duurde lang ik snel dat shirt aangetrokken en me jas die dag dicht gehouden ze heeft niks gemerkt en we hebben 5 jaar relatie gehad later wel vertelt

Zo nu jullie ??????????/
pi_75017972
tijd gaat snel is al 10 jaar geleden boh wordt oud
pi_75018106
tijden een blind date de verkeerde aanspreken bij de bios terwijl de gene om wie het ging in de buurt stond...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_75018252
whaha das wel klote dan als je je tshirt onderschijt
pi_75018343
ik vraag niet om domme reacties ik vraag naar verhalen wat andere hebben meegemaakt
pi_75018451
dag hoor is een medisch probleem een blunder ????

gelukkig blunder ik altijd , vergeet van alles , maar daar wordt je weer handig in.
verder de verkeerde sms sturen naar het lijstje in je telefoon. vooral vrouwen geloven nooit je uitleg
  Boks-Chick donderdag 26 november 2009 @ 14:14:17 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75019587
offtopic en niet ter zake doende posts alsmede bagger posts verwijderd. Verder gewoon ontopic. Thanks .
lolwut
pi_75020437
Hyveschick vol gegoten met alcohol, daarna te bezopen om te ballen
pi_75021362
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef ch0c0mel het volgende:
pi_75021400
Denken dat een vrouw niet in je geinteresseerd is en dan naar huis willen en dan toch nog even binnen gevraagd worden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_75021403
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef ch0c0mel het volgende:
Proest
pi_75021868
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef csite het volgende:
Ik had een internet date met een meid na wat gegeten te hebben en een enorm eis en de nodige koude drankjes gingen we naar de V&D
Waarom stel je dan ook van die absurde eisen ?
U MAD?
pi_75022011
Naja ok. Ik zal het dan ook maar opbiechten.

Ik was een aantal jaren geleden toen ik nog jong was ook op pad met een meid die ik via internet had leren kennen. Beetje in de bios. Ik in haar broekje, zij bij mij.
Maar ik wou "het" wat losser, dus ging ik met mijn blote reet op de bioscoopstoel zitten. Zij er flink aan sjorren, en op het moment supreme wil ik me een zakdoekje pakken. Fuck broek op de enkels !11111111!!!! TE LAAT
Spuit ik zo die chick wat de rij achter me zat in haar oog. Oh man. Dat was zo genant he.
U MAD?
pi_75022365
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:

Ik was een aantal jaren geleden toen ik nog jong was ook op pad met een meid die ik via internet had leren kennen. Beetje in de bios. Ik in haar broekje, zij bij mij.
Maar ik wou "het" wat losser, dus ging ik met mijn blote reet op de bioscoopstoel zitten. Zij er flink aan sjorren, en op het moment supreme wil ik me een zakdoekje pakken. Fuck broek op de enkels !11111111!!!! TE LAAT
Spuit ik zo die chick wat de rij achter me zat in haar oog. Oh man. Dat was zo genant he.
!!!1111EINZ!!11111111!!!!!!!! !!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75022643
quote:

Behoorlijke powershot dan
  donderdag 26 november 2009 @ 15:45:44 #16
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_75022768
quote:

Godver ik moest lachen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')