quote:Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef ch0c0mel het volgende:
Hyveschick vol gegoten met alcohol, daarna te bezopen om te ballen
Proestquote:Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef ch0c0mel het volgende:
Hyveschick vol gegoten met alcohol, daarna te bezopen om te ballen
Waarom stel je dan ook van die absurde eisen ?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef csite het volgende:
Ik had een internet date met een meid na wat gegeten te hebben en een enorm eis en de nodige koude drankjes gingen we naar de V&D
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Naja ok. Ik zal het dan ook maar opbiechten.
Ik was een aantal jaren geleden toen ik nog jong was ook op pad met een meid die ik via internet had leren kennen. Beetje in de bios. Ik in haar broekje, zij bij mij.
Maar ik wou "het" wat losser, dus ging ik met mijn blote reet op de bioscoopstoel zitten. Zij er flink aan sjorren, en op het moment supreme wil ik me een zakdoekje pakken. Fuck broek op de enkels !11111111!!!! TE LAAT
Spuit ik zo die chick wat de rij achter me zat in haar oog. Oh man. Dat was zo genant he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijke powershot danquote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was een aantal jaren geleden toen ik nog jong was ook op pad met een meid die ik via internet had leren kennen. Beetje in de bios. Ik in haar broekje, zij bij mij.
Maar ik wou "het" wat losser, dus ging ik met mijn blote reet op de bioscoopstoel zitten. Zij er flink aan sjorren, en op het moment supreme wil ik me een zakdoekje pakken. Fuck broek op de enkels !11111111!!!! TE LAAT
Spuit ik zo die chick wat de rij achter me zat in haar oog. Oh man. Dat was zo genant he.
Godver ik moest lachenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |