hahaha, goede samenvattingquote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja lach maar, het is toch zo?! Dan kijk je Grey's Anatomy, dan wil zo'n vrouw al maandenlang een keer zoenen met zo'n gast. Dan denk ik: Doe dan! Nee, dan moeten ze eerst het complete gebouw doorlopen met zn tweeen, om vervolgens in de boilerkamer van het ziekenhuis tussen de ventilatoren en andere giftige troep te gaan zoenen. Dat kan toch allemaal veel makkelijker... nee, dat is romantisch dan![]()
Of met dat andere programma, hoe heet het... Gossip iets... heeft een meisje ruzie met een ander meisje, gaan ze eerst die complete groep vrienden vertellen dat ze ruzie hebben met elkaar, en ondertussen heel leuk tegen elkaar blijven doen... mijn god, wat omslachtig, scheld elkaar gewoon een keer uit, leg het bij...
Maar nee, het blijft altijd bestaan, die haat. Zelfs 3 jaar later is het nog: Jij pakte toen mijn drankje van de bar, en dat heb ik je nooit vergeven! En ondertussen verspreid ik daarom lekker 1000 roddels over jou, gnagnagna!
En toch zijn het twee hele leuke serie'squote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja lach maar, het is toch zo?! Dan kijk je Grey's Anatomy, dan wil zo'n vrouw al maandenlang een keer zoenen met zo'n gast. Dan denk ik: Doe dan! Nee, dan moeten ze eerst het complete gebouw doorlopen met zn tweeen, om vervolgens in de boilerkamer van het ziekenhuis tussen de ventilatoren en andere giftige troep te gaan zoenen. Dat kan toch allemaal veel makkelijker... nee, dat is romantisch dan![]()
Of met dat andere programma, hoe heet het... Gossip iets... heeft een meisje ruzie met een ander meisje, gaan ze eerst die complete groep vrienden vertellen dat ze ruzie hebben met elkaar, en ondertussen heel leuk tegen elkaar blijven doen... mijn god, wat omslachtig, scheld elkaar gewoon een keer uit, leg het bij...
Maar nee, het blijft altijd bestaan, die haat. Zelfs 3 jaar later is het nog: Jij pakte toen mijn drankje van de bar, en dat heb ik je nooit vergeven! En ondertussen verspreid ik daarom lekker 1000 roddels over jou, gnagnagna!
Ik heb Chrome gehad, maar dat beviel mij op den duur niet meerquote:Op zondag 29 november 2009 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom geen chrome
welk liedje blijft hij dan herhalen ?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 29 november 2009 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En toch zijn het twee hele leuke serie's
Moet je Private Practice maar eens kijken
ik gebruik nog steeds chrome,quote:Op zondag 29 november 2009 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb Chrome gehad, maar dat beviel mij op den duur niet meer
Dat piano liedje wat PierreTT had gepost
aanbod tv valt inderdaad tegen. het is weleens beter geweest.quote:Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenUberhaupt vind ik dat het aanbod aan televisie bar slecht is
Laatst zag ik een aankondiging op SBS6, over hun nieuwe documentaire... het programma heet gewoon: Help, ik kan niet stoppen met scheten of iets van die strekking. Over mensen die chronisch aan het ruften zijn. Tering, dan ben je wel heel desperate om iets uit te zenden. Ik kijk nog liever naar Boer zoekt Vrouw
Ja, maar dan krijg je dus nooit een seizoen vol.quote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Downloaden is op dit moment de beste optie idd.quote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aanbod tv valt inderdaad tegen. het is weleens beter geweest.
Operaquote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gebruik nog steeds chrome,
vind het echt super fijn
opera .... is alweer uitquote:
klopt inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Downloaden is op dit moment de beste optie idd.
Ik kijk vandaag de Spongebob top 100(of in ieder geval delen ervan)
Klopt, en daar gaat het dus ook omquote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je dus nooit een seizoen vol.
Ik ook niet. Gilmore Girls is de laatste mutsenserie die ik de afgelopen jaren gevolgd heb.quote:Op zondag 29 november 2009 14:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, en daar gaat het dus ook omIk heb ook het geduld niet om daarop te wachten
Oh ja, die had je ook nogquote:Op zondag 29 november 2009 14:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gilmore Girls is de laatste mutsenserie die ik de afgelopen jaren gevolgd heb.
Alexis Bledelquote:Op zondag 29 november 2009 14:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gilmore Girls is de laatste mutsenserie die ik de afgelopen jaren gevolgd heb.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb de surprise over een hele andere boeg gegooid en ben iets anders gaan maken. Deze ziet er dan weer fantastisch uit! Het is allemaal wat last-minute maar toch
quote:
Als die af is! Eerst stoeien met een gedicht, rijmen is kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |