Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:08 schreef Guard het volgende:
Regen![]()
Dak van mijn berging stroomde bijna over, zoveel water stond erop.
Afvoer was weer eens geblokkeerd door allerlei bladeren en takken, in de regen de ladder op, om vervolgens mijn klauwen in dat ijskoude water te steken en de afvoer weer vrij te maken.
Skischans natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:59 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb even jullie expertise nodig.
Ik heb zojuist in 3 minuten, een schaalmodel van mijn surprise gemaakt. Nu wil ik van jullie graag horen waar dit op lijkt:
[ afbeelding ]
Ik zeg nog steeds: ski-schansquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef SpeCulaes het volgende:
Dat kan je er ook in zien inderdaad.
Bedoeling was dat het een steek zou zijn! Maar goed het is een snel geknutseld schaalmodel, zonder kleur enzo.
het zijaanzicht van de snuit van een miereneter terwijl hij omhoog kijkt vanuit een gat in de grond.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:59 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb zojuist in 3 minuten, een schaalmodel van mijn surprise gemaakt. Nu wil ik van jullie graag horen waar dit op lijkt:
[ afbeelding ]
Wat?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef SpeCulaes het volgende:
Dat kan je er ook in zien inderdaad.
Bedoeling was dat het een steek zou zijn! Maar goed het is een snel geknutseld schaalmodel, zonder kleur enzo.
ik heb zelf ook ee nsteek (zit in raad van 11) maar ik haal het er echt niet uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[ afbeelding ]
De schattenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Lieffies, kijk s wat mijn huisgenootjes voor m'n verjaardag hadden gemaakt voor me:
[ afbeelding ]
Ahhquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Lieffies, kijk s wat mijn huisgenootjes voor m'n verjaardag hadden gemaakt voor me:
[ afbeelding ]
Hij is nog niet klaar, ik moet nu werken dus ik ga morgen even verder klussenquote:
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
maak er dan iets herkenbaars van.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar, ik moet nu werken dus ik ga morgen even verder klussen.
Hehe.quote:
Ik heb gewoon een eigen liedjequote:
Nou... Ik denk 75xquote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit al wel 100x eerder hebt gehoord
Hehe. In die clip ziet ze er wel oké uitquote:
eens isquote:Op zondag 29 november 2009 13:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. In die clip ziet ze er wel oké uit
Wel oke, wel oke, in die clip is zequote:Op zondag 29 november 2009 13:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. In die clip ziet ze er wel oké uit
Ik ben een vrouw, dus ik zwak het afquote:Op zondag 29 november 2009 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel oke, wel oke, in die clip is ze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet, wat een verschrikkelijk accent...quote:
Ik heb het beginnetje nu als ringtonequote:Op zondag 29 november 2009 13:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik niet, wat een verschrikkelijk accent...
Ja, maar dat moet je dus niet doenquote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus ik zwak het af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |