Ohquote:Op zondag 29 november 2009 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je dus niet doen
Gelukkig leer jij mij nog dingenquote:
TT Titel in wording:quote:Op zondag 29 november 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig leer jij mij nog dingen
Precies, wat zou dit topic toch zijn zonder mijquote:Op zondag 29 november 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig leer jij mij nog dingen
automatic_ is het hè!quote:Op zondag 29 november 2009 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TT Titel in wording:
Tilburg #152, waar we Automatic dingen bij leren
Ja niets! Gelukkig ben je weer terugquote:Op zondag 29 november 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, wat zou dit topic toch zijn zonder mij![]()
Yann Tiersen, Compte etre nog ietsquote:
Wat ben jij goed!quote:Op zondag 29 november 2009 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yann Tiersen, Compte etre nog iets
Mooiquote:
Ik kijk dat alleen als ik gedwongen wordt om het te kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mooi
Ik vind die choreografie bij SYTYCD (ofzo) ook zo mooi
Vanavond is de finale, dus ik ben heeel benieuwd. Ik vind niet alle stijlen mooi, maar dit was wel één van mijn favoriete dansenquote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als ik gedwongen wordt om het te kijken
Ach, ik vind het ook best knap en alles, maar ik heb er niet zoveel mee. Met Boer zoekt Vrouw ook niet, alhoewel dat door gedwongen kijken ook wel leuker begint te wordenquote:Op zondag 29 november 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vanavond is de finale, dus ik ben heeel benieuwd. Ik vind niet alle stijlen mooi, maar dit was wel één van mijn favoriete dansen
Daar vind ik geen flikker aanquote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook best knap en alles, maar ik heb er niet zoveel mee. Met Boer zoekt Vrouw ook niet, alhoewel dat door gedwongen kijken ook wel leuker begint te worden
BZV volg ik, naar gelang je meer ziet begint het steeds leuker te worden. Benieuwd hoe het er nu voor staat 3 maanden na de citytripquote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook best knap en alles, maar ik heb er niet zoveel mee. Met Boer zoekt Vrouw ook niet, alhoewel dat door gedwongen kijken ook wel leuker begint te worden
Ja eigenlijk interesseert het me geen fuck, maar ik heb bij al die vrouwenprogramma's altijd zoveel vragenquote:Op zondag 29 november 2009 13:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
BZV volg ik, naar gelang je meer ziet begint het steeds leuker te worden. Benieuwd hoe het er nu voor staat 3 maanden na de citytrip
quote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja eigenlijk interesseert het me geen fuck, maar ik heb bij al die vrouwenprogramma's altijd zoveel vragenHet is altijd allemaal zo verschrikkelijk onlogisch wat ze doen, en dan zeg ik er wat van, en dan zegt mijn vriendin dat ik er niet tussendoor mag praten, of ik dus mn bek wil houden
ook handig haha,quote:Op zondag 29 november 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Oke, mijn youtube speelt het ene filmpje gewoon tig keer achter elkaar door en een ander filmpje stopt automatisch
Naja, dit liedje mag hij wel herhalen & ik heb FFquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook handig haha,
misschien ff internet explorer opnieuw opstarten haha
waarom geen chromequote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, dit liedje mag hij wel herhalen & ik heb FF
Ja lach maar, het is toch zo?! Dan kijk je Grey's Anatomy, dan wil zo'n vrouw al maandenlang een keer zoenen met zo'n gast. Dan denk ik: Doe dan! Nee, dan moeten ze eerst het complete gebouw doorlopen met zn tweeen, om vervolgens in de boilerkamer van het ziekenhuis tussen de ventilatoren en andere giftige troep te gaan zoenen. Dat kan toch allemaal veel makkelijker... nee, dat is romantisch danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |