Idd, waar die hun rijbewijs hebben gehaald weet ik nietquote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef ASroma het volgende:
vooral in de omgeving Den Haag heb je dat van die dikke geblindeerde mercedessen, bmws etc. Dat is geen politie maar beveiliging van hoogwaardigheids bekleders. Ze rijden idd erg irritant en opdringerig, tegenwoordig doe ik irritant terug, gewoon opeisen en flink tutteren, moet je ze zien kijken![]()
Ze krijgen gewoon wat ze toekomt.
ah ja, inderdaad slim om je hartstikke druk te gaan maken of ze nou wel of niet terecht zwaailicht voeren en vervolgens ook nog ze gaan blokkeren terwijl jij absoluut niet in staat bent om te beoordelen of het terecht is of niet dat ze dat doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:15 schreef cor85 het volgende:
de laatste maanden valt me erg op dat zodra ik de file in rijd er ineens goorgroene of vieszwarte audi`s, volvo`s en mercedes auto`s hun zwaaitichten aanzetten omdat ze zogenaamd ineens erg haast hebben.
hierbij gaan ze vreselijk irritant rijden en duwen je zowat van je rijbaan af.
ik begin me daar een beetje te veel aan te ergeren en ga er al een poosje niet meer voor opzij.
zodra ze er wel een kans voor krijgen om er voorbij te komen krijgen ze de welbekende dikke vinger er gratis bij.
het zijn geen wagens die voor de snelheidovertredingen ingezet worden omdat er verder geen apparatuur op zit en ze meestal alleen rijden.
kan me best voorstellen dat er een keer zoiets voorvalt dat ze zwaailichten moeten gebruiken maar dan is het ook met rijden als er geen file is.
zijn er meer mensen die zich hier mateloos aan irriteren dat die gasten rijden alsof ze god zelve zijn ?
Als er geen file is, rijden ze je gewoon voorbij zonder hun zwaailichten te hoeven gebruiken. Dan merk je dus niet dat ze er zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:15 schreef cor85 het volgende:
de laatste maanden valt me erg op dat zodra ik de file in rijd er ineens goorgroene of vieszwarte audi`s, volvo`s en mercedes auto`s hun zwaaitichten aanzetten omdat ze zogenaamd ineens erg haast hebben.
hierbij gaan ze vreselijk irritant rijden en duwen je zowat van je rijbaan af.
ik begin me daar een beetje te veel aan te ergeren en ga er al een poosje niet meer voor opzij.
zodra ze er wel een kans voor krijgen om er voorbij te komen krijgen ze de welbekende dikke vinger er gratis bij.
het zijn geen wagens die voor de snelheidovertredingen ingezet worden omdat er verder geen apparatuur op zit en ze meestal alleen rijden.
kan me best voorstellen dat er een keer zoiets voorvalt dat ze zwaailichten moeten gebruiken maar dan is het ook met rijden als er geen file is.
zijn er meer mensen die zich hier mateloos aan irriteren dat die gasten rijden alsof ze god zelve zijn ?
tjah op de mbo niveau 1 beveiligingquote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Idd, waar die hun rijbewijs hebben gehaald weet ik niet
Wat hij zegt dus...wat een frustratie zegquote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als er geen file is, rijden ze je gewoon voorbij zonder hun zwaailichten te hoeven gebruiken. Dan merk je dus niet dat ze er zijn.
en daarom is het ok als mongool te gaan rijden? Die klassenjustitie hoort niet in Nederland, ik in de file, jan peter in de filequote:Op donderdag 26 november 2009 12:46 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus...wat een frustratie zeg![]()
! Als het hier gaat om vervoer van "belangrijke personen" dan is het belangrijk dat deze voertuigen blijven rollen. Als er file is zullen ze dus over de vluchtstrook moeten en als er geen file is rijden ze dus "gewoon" met het verkeer mee/ iets sneller dan de rest. Als het geen persoonsbeveiliging is dan zijn er legio andere redenen te bedenken.
Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:15 schreef cor85 het volgende:..........
dude jij weet dondersgoed als ik dat die flippos in die wagen net van een klus terugkomen en op de terugweg zonder inzittende lekker gaan raggen als mongolen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan?
Weet jij veel waar ze naartoe moeten.
Misschien zit er een belangrijk iemand in, gaan ze naar een ongeluk, hebben ze een gevaarlijke arrestant in de auto, of wat dan ook.
Ga gewoon opzij en zit niet te janken dat jij wel stil moet staan in de file.
En wat ben jij dan aan het doen door te bepalen wie er wel en niet langs magquote:Op donderdag 26 november 2009 12:15 schreef cor85 het volgende:
gasten rijden alsof ze god zelve zijn ?
Ik meen mij te herinneren dat je ze alleen voor MOET laten gaan als ze licht én geluidssignalen voeren. Op het CBR examen werd dit ook altijd specifiek zo benoemd. Nou ben ik niet zo moeilijk en ga ik toch wel aan de kant.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef error_404 het volgende:
Aan de andere kant voeren ze wel een blauw zwaailicht en ben je verplicht ruimte voor ze te maken.
Volgens mij hoef je officieel pas aan de kant als ze én zwaailichten én sirene voeren.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef error_404 het volgende:
Tja, het is wel enorm irritant. Ik om ze ook regelmatig tegen rond Den Haag. Aan de andere kant voeren ze wel een blauw zwaailicht en ben je verplicht ruimte voor ze te maken. Ze zullen ook vast el een reden ervoor hebben, aangezien dat soort dingen bij hun werk hoort.
Dus ook wel lullig dat je je dan zo laat kennen; je weet immers niet wat er aan de hand is en moet gewoon opzij.
Als het een ambulance is, blijf je toch ook niet pal ervoor sukkelen?
Je mag geen knipperlicht op je auto monteren, en zeker niet blauw.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:33 schreef cor85 het volgende:
ze geven inderdaad alleen maar lichtsignalen en geen geluid erbij.
valt gewoon erg op dat ze altijd alleen in die bak rijden als ze dat gedrag vertonen.
de meeste kom je inderdaad tegen tussen roterdam en den haag.
zou een leuke uitzending voor peter r. zijn als ie dat kon filmen dan zouden er ineens genoeg vacatures vrijkomen volgens mij.
op deze manier kan iedereen wel blauwe lichtjes inbouwen dan ben je vroeg thuis elke dag.
politie zelf doet er toch niks mee omdat ze weten dat deze gasten boven hun staan.
Het is niet aan jou om te bepalen wat ze toekomt!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef ASroma het volgende:
vooral in de omgeving Den Haag heb je dat van die dikke geblindeerde mercedessen, bmws etc. Dat is geen politie maar beveiliging van hoogwaardigheids bekleders. Ze rijden idd erg irritant en opdringerig, tegenwoordig doe ik irritant terug, gewoon opeisen en flink tutteren, moet je ze zien kijken![]()
Wat een irritante personen zitten hier ook op het forum somsquote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef Sounddragon het volgende:
Een voorrangsvoertuig heeft ALLEEN voorrang als optische EN geluidssignalen worden gevoerd; dus volgens de letter van de wet hoef je geen mm ruimte te geven..
Ik weet trouwens niet of ze je dan ook op kenteken een bon kunnen geven in het voorbijrijden, maar volgens mij hebben ze geen poot om op te staan
Je weet echt niet waar je het over hebt hequote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Die losers moeten het goede voorbeeld geven en de files ontwijken, dat papierwerk kan ook wel een uurtje later geregeld worden, en geloof me; die wagens zijn gewoon rijdende kantoren, ze hebben geen haast stiekum, maar iedereen moet maar oprotten, zodat zij iig door kunnen..
Als die transportjes zo MEGA belangrijk zouden zijn hadden ze wel politie of marechaussee begeleiding, en/of reden ze over de vluchtstrook..
Oķk ministers/rechters/OvJ's of weet ik wat voor lamballen erin zitten moeten maar gewoon lekker in de file wachten tot ze vooraan doorrijden, net als iedereen.. zolang ik geen taatuutaatuu achter me hoor kunnen ze mooi de schijt krijgen
Die donkere bakken zijn volgens mij van de BVD, en daar zitten mensjes in met een verhoogd risico op aanslagen als ik me niet vergis..zal wel niet voor niks zijn![]()
BVD bestaat al jaren niet meer. Is tegenwoordig AIVD. En de AIVD doet geen persoonsbeveiliging.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Die losers moeten het goede voorbeeld geven en de files ontwijken, dat papierwerk kan ook wel een uurtje later geregeld worden, en geloof me; die wagens zijn gewoon rijdende kantoren, ze hebben geen haast stiekum, maar iedereen moet maar oprotten, zodat zij iig door kunnen..
Als die transportjes zo MEGA belangrijk zouden zijn hadden ze wel politie of marechaussee begeleiding, en/of reden ze over de vluchtstrook..
Oķk ministers/rechters/OvJ's of weet ik wat voor lamballen erin zitten moeten maar gewoon lekker in de file wachten tot ze vooraan doorrijden, net als iedereen.. zolang ik geen taatuutaatuu achter me hoor kunnen ze mooi de schijt krijgen
Die donkere bakken zijn volgens mij van de BVD, en daar zitten mensjes in met een verhoogd risico op aanslagen als ik me niet vergis..zal wel niet voor niks zijn![]()
Dat komt omdat ze dat geleerd hebben bij hun rijopleiding. Ze zijn geinstrueerd nergens voor te stoppen, dus al helemaal niet voor Jan Boerelul met zijn 9 jaar oude Golf. Denken dat dat komt omdat ze 'met het recht van de sterkste rijden' is, is nogal......naief.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef ASroma het volgende:
mensen die het punt niet snappen. Er is een verschil tussen aan de kant gaan of gewoon ordinair aan de kant gedrukt worden.
Die gasten rijden echt met "het recht van de sterkste" idee.
jah ze leren zoveel mogelijk bijna ongelukken te forceren bij die rijopleiding van hunquote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dat geleerd hebben bij hun rijopleiding. Ze zijn geinstrueerd nergens voor te stoppen, dus al helemaal niet voor Jan Boerelul met zijn 9 jaar oude Golf. Denken dat dat komt omdat ze 'met het recht van de sterkste rijden' is, is nogal......naief.
Welja, nu veroorzaken ze ook nog ongelukkenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef ASroma het volgende:
[..]
jah ze leren zoveel mogelijk bijna ongelukken te forceren bij die rijopleiding van hun!
Haha, met die 30km/u die ze langs jouw autotje rijden brengen ze je echt niet in levensgevaar.quote:Breng gewoon je klant van A naar B dat kan ook op een andere manier zonder levens van derde onnodig in gevaar te brengen
je snapt er de ballen van of wel?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welja, nu veroorzaken ze ook nog ongelukkenWhats next, ze maken babies dood?
Werkelijk, de kortzichtigheid van mensen hierGeweldig
[..]
Haha, met die 30km/u die ze langs jouw autotje rijden brengen ze je echt niet in levensgevaar.
Waarom koop je zo'n hok?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Toen ik mijn Landrover uit 1967 kocht, zat er een oranje zwaailicht op. Meer dan 90 haalt ie niet op fe snelweg, dus dat aanzetten in een file was mijn enige mogelijkheid om in te halen op de snelweg
In werkelijkheid heb ik de lamp er zo snel mogelijk vanaf gehaald. Denk dat ie erop zat omdat ie ervoor van een boer was die hem als halve tractor gebruikte.....
Voor mijn moeder :-P Die vind hem leuk, dus ze wilde er eentje. Niet als dagelijkse kar natuurlijk. En het is een grappige auto om te rijden, hoewel de naam tractor meer van toepassing isquote:
Het viel mij ook al op ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef ASroma het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ook blauwe zwaailichten op mijn auto. Handig voor in de file
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dat geleerd hebben bij hun rijopleiding. Ze zijn geinstrueerd nergens voor te stoppen, dus al helemaal niet voor Jan Boerelul met zijn 9 jaar oude Golf. Denken dat dat komt omdat ze 'met het recht van de sterkste rijden' is, is nogal......naief.
Is het ook in de meeste gevallen -> arrestatieteamsquote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op ja.
Ik dacht dat het politie was![]()
lul nietquote:Op donderdag 26 november 2009 12:18 schreef busfoto.nl het volgende:
Zie dit filmpje, zal je als fietser leuk vinden als de onopvallende politiewagen wordt opgehouden door mensen als jij die menen het beter te weten. Onopvallende wagens worden ook ingezet voor dit soort zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |