-20,4 is niks joh.quote:
Mag de herhaling volgenquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
-20,4 is niks joh.
Dit was pas wat! Hier zo'n halve meter sneeuw, daarom vrij van school ed, en flink koud 'snachts![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt weer een wat koudere oplossingquote:
jouw link is de oude zo te zien, daar staat nog maandag opquote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt weer een wat koudere oplossing
Kennelijk refreshed die link nu weer sneller dan deze
http://www.knmi.nl/exp/pluim/vijftiendaagse/
oh, wacht ff, dit is nog een oudje?
Dat was inderdaad de laatste keer dat ik het toch echt koud had op de fiets! Zelfs hier in Amsterdam Slotervaart gaf mijn thermometer -10 aan! Maar vooral die sneeuw was geweldig. Ik wilde een bocht nemen op de fiets, maar ging gewoon rechtdoorquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
-20,4 is niks joh.
Dit was pas wat! Hier zo'n halve meter sneeuw, daarom vrij van school ed, en flink koud 'snachts![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar staat nog de 00 UTC run van maandag, jouw plaatje heeft de 12 UTC run van maandag, en is dus actueler.quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef kepler het volgende:
[..]
jouw link is de oude zo te zien, daar staat nog maandag op
Alle eer gaat naar weerwoord.bequote:Op maandag 7 december 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar staat nog de 00 UTC run van maandag, jouw plaatje heeft de 12 UTC run van maandag, en is dus actueler.
Tijd lang was 'mijn' link sneller met refreshen dan 'jouw' link, maar nu niet meer kennelijk
Tering Jantje!quote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef horned_reaper het volgende:
HA !!!!! de nieuwe verwachting op Weerplaza is binnenziet er ziek uit !!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef horned_reaper het volgende:
De kans op een winterse periode vanaf 16 december is volgens de laatste ECMWF vijftiendaagse vrij groot geworden. De kans op een ijsdag is de 16de zo'n 50%. Het aantal Hellmannpunten kan oplopen tot 37 en de mediaan gaat voor 15 punten.
Ja, leuk hequote:Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef kepler het volgende:
maar volgende week woensdag is nog zover weg in de voorspellingen...
Het zelfde lijntje zal dan ook wel met sneeuw komen. Zal het één en ander iig verklaren. Van mij mag 'tquote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef horned_reaper het volgende:In Z-O NL een eenzame pluim die een temperatuur van -30 aangeeft !
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |