quote:Op donderdag 26 november 2009 11:30 schreef marcel-o het volgende:
na erg veel regen(en hard)
komt nu de zon een beetje door
Dat is omdat de wiki vaak niet werktquote:
Interessant voor een kijker misschien, maar absoluut niet leuk voor de mensen die er doorheen moeten.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef i2Them2 het volgende:
Toch leuke en misschien zelfs interessante buitjes over het zuiden.
Huh? Een geschaarde motor? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een gecrashte motor snap ik maar hoe schaart een motor?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Interessant voor een kijker misschien, maar absoluut niet leuk voor de mensen die er doorheen moeten.
Toen ik naar huis reed, zag ik een geschaarde motor op een kruispunt staan
Vanmorgen op weg naar huis (ik had nachtdienst) was het inderdaad behoorlijk bar.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Interessant voor een kijker misschien, maar absoluut niet leuk voor de mensen die er doorheen moeten.
Toen ik naar huis reed, zag ik een geschaarde motor op een kruispunt staan
Vallen en schuivenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Een geschaarde motor? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een gecrashte motor snap ik maar hoe schaart een motor?
Ben benieuwd!quote:A level 1 was issued for severe wind gusts and to a lesser extent for tornadoes.
er komt nog veel meer aanquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef aloa het volgende:
Zo te zien komt er een flinke bui deze kant op.
lijkt verdomme wel een kanaalrat!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
er komt nog veel meer aan![]()
[ afbeelding ]
ben benieuwd![]()
De wind begint hier wel weer aan te trekken, denk alleen niet dat we het gevolg van jou er uit gaan krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef marcel-o het volgende:
lijkt wel of dat hele gebied in elkaar gaat draaien/samenpakken..
[ afbeelding ]
gevolg-->
[ afbeelding ]
?
Brr, net nog ff snel naar de winkel voor de bui die er aan kwam losbarste.... mislukt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:00 schreef marcel-o het volgende:
nee dat snap ik![]()
check mn PI
maar wel mooi om te zien hoe alles naar elkaar toe trekt
ent gaat hier idd van windkracht 2 naar windkracht 6bomen gaan ineens flink tekeer
k ga maar ff boodschappen doen voordat t loosgaat
jahquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef Thunderbowl het volgende:
heb je wat moois kunnen fotograferen marcel?
Vervelen doe je me hier niet mee, topfoto!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef Thunderbowl het volgende:
ik ga jullie even vervelen met een foto die net 5 minuten oud is
Balkonfoto Zwolle
[ afbeelding ]
Er vormt zich inderdaad wel een wolkenmassa als een cycloonquote:
Ik moet naar de winkelquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:27 schreef ACT-F het volgende:
Heerlijk om binnen te zitten als de hagel tegen je ramen aan klettert
'Heavy rain'. Staat er onderquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef Fredo55 het volgende:
Iemand enig idee wat die witte bolletjes betekenen in Belgie?
[ afbeelding ]
Eigen weerradar? Hoe zit dat? De bestaande weerradar met wat toevoegingen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef Thunderbowl het volgende:
Zoals verwacht het nodige onweer rond de kustgebieden
laatste beeld van mijn eigen weerradar
[ afbeelding ]
Gewoon de data van het KNMI afgehaaldquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:53 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Eigen weerradar? Hoe zit dat? De bestaande weerradar met wat toevoegingen?
Ziet er wel tof uit met die wolkenhoogte ed.
Ja, die windrichting en -snelheid waarschijnlijk wel ja. Maar die wolkenhoogte ook?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon de data van het KNMI afgehaaldkan niet anders
Het is meer dan alleen een plaatje, en 9 van de 10 keer klopt het precies.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:24 schreef Asgard het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk nog die Estofex plaatjes? Ze voorspellen zo goed als niets, de gebieden die soms worden omringd door een 1 of 2 "zone" is meestal zo groot dat er in dat gebied niet anders kan dat er een harde wind staat, of dat er ergens een blikseminslag plaatsvind. Waar is daar de meerwaarde aan? :/
Zo kan ik ook wel voorspellen waar onweer mogelijk is, gewoon heel Europa inkleuren :/ ...
Waar blijft de sneeuw tochquote:Moeder Natuur zwaar ontregeld
Chaos in dierenland. Hoewel de winterslaapperiode al lang is begonnen, liggen een hoop dieren nog altijd niet op één oor. De vroedmeesterpadden, vuursalamanders en de hazelmuizen zijn wakkerder dan ooit, meldt natuurbericht.nl.
Hoort u een vreemd geknor in de weide? Dat kan kloppen, de bruine kikkermannen zijn namelijk al actief. Zoals u weet laten ze normaliter pas in maart wat van zich horen, maar door het abnormale weer knorren ze nu al.
De gemiddelde temperatuur ligt deze maand tot nu toe drie graden hoger dan normaal. Daarmee lijkt het de op één na warmste november ooit te worden.
Paddenstoelen
De warme herfstmaand heeft ook invloed op het paddenstoelenseizoen, zei een woordvoerder van natuurbericht.nl, dat zich laat informeren door de Universiteit van Wageningen. "Het seizoen lijkt steeds verder op te schuiven. Vroege paddenstoelen die niet bij november horen zoals eekhoorntjesbrood zijn daardoor nog steeds in de natuur te vinden''.
Dat kan je wel zeggen xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |