jeans en een shirt van werk :pquote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef Meddo het volgende:
Wat voor een kleren doe je normaal naar je werk aan? Er is duidelijk mis mee, anders droomde ze er niet over
Mc Donalds?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
jeans en een shirt van werk :p
Duidelijk, pallets sorterenquote:[..]
jeans en een shirt van werk :p
Nope! Zie ook:quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef wise het volgende:
als je haar had geneukt, telt dat dan als verkrachting?
Geen angry pirate?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:27 schreef Sgele het volgende:
Volgende keer donkey punchen
Net zo maagd zoals jij wél neuktquote:Op donderdag 26 november 2009 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
En je hebt haar niet eens wat van je multivitamine over haar snoetje gekwakt ?
LOSER !
TS is maagd !
Ligt eraan of ze nee kan zeggenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef wise het volgende:
als je haar had geneukt, telt dat dan als verkrachting?
Ik snap het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 09:37 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Net zo maagd zoals jij wél neuktNiet dus
Whatever makes you happy man..quote:Op donderdag 26 november 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Maar het feit dat je je aangevallen voelt omdat ik je maagd noem zegt mij en ons allen al genoeg.
Je valt 's avonds ws. huilend met twee vingers in je poepertje in slaap, met boven je een poster van Fabienne van TMF.
Waar is die tijdquote:Op donderdag 26 november 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Maar het feit dat je je aangevallen voelt omdat ik je maagd noem zegt mij en ons allen al genoeg.
Je valt 's avonds ws. huilend met twee vingers in je poepertje in slaap, met boven je een poster van Fabienne van TMF.
Wow je beschrijft net mn hele middelbare school tijd!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Juist daarom lachen ze je uit.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef Multivitamine het volgende:
Bullshit, TS is mooiboy met dito kleding.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:29 schreef Apuleius het volgende:
Wat nou lief? Ze schaamt zich kapot voor je, omdat ze bang is dat je weer eens in je zwerver outfitje naar je werk vertrekt.
Wat nou lief? Ze schaamt zich kapot voor je, omdat ze bang is dat je weer eens in je zwerver outfitje naar je werk vertrekt.
Wat een keiharde faal reactiequote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef ASroma het volgende:
ts en vriendin slapen, wat een faal relatie
whehequote:Op donderdag 26 november 2009 09:29 schreef Apuleius het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:12 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
haha ik moest echt even hardop lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |