Waaromquote:Op donderdag 26 november 2009 02:34 schreef vindmedanniet het volgende:
Een vriend van me gaat de vingerafdruk bij de gemeente ontwijken door zijn vingers te verbinden en het op brandwonden te gooien. Ik denk niet dat ze dat kopen bij de gemeente.
Daarom vraag ik vandaag aan Nederland:
Zijn jullie al op een geniale manier ontsnapt aan het nieuwe rijk?
De stand:
- brandwonden claimen (al dan niet waar)
- geloofskwestie van een nieuwe blabla religie (gaat niet werken, omdat je geen bezwaar kan maken)
onpraktisch:
- vingerprofiel wegvijlen met schuurpapier
- amputatie
- latex handschoenen met fake vingerprofiel (james bond)
het is (lees het) nieuw(s)quote:Op donderdag 26 november 2009 02:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb in juni mijn id-kaart vervangen..niks aan?
quote:Indien één of enkele van uw vingerafdrukken niet opgenomen kunnen worden, bijvoorbeeld omdat uw vingers in het verband zitten, dan worden vinger-afdrukken van de vingers die wel beschikbaar zijn opgenomen.
In het geval bij u vanwege een tijdelijke beperking geen enkele vingerafdruk opgenomen kan worden, kan er geen reisdocument met een geldigheidsduur van 5 jaar worden verstrekt. Ook dit vloeit voort uit de Europese regelgeving.
Doet zich zo’n situatie bij u voor, dan heeft u een keuze. Of u komt op een later moment terug als er wel vingerafdrukken kunnen worden opgenomen, of u krijgt een reisdocument met een geldigheidsduur van maximaal 12 maanden. Niet alle landen aanvaarden echter zo'n nooddocument.
Wat als je geen handen hebt?quote:Op donderdag 26 november 2009 02:44 schreef Janetje het volgende:
http://www.netherlands-em(...)t2-21-9-2009.pdf.pdf
[..]
Je tenen. En als je die niet hebt pakken ze je pik.quote:
Zelfde geld voor idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 03:32 schreef APK het volgende:
Waarom probeert nederland dit er zo hard doorheen te rammen?
Een Ierse vriendin van mij stuurt gewoon 2 pasfoto's -zonder gezeik over oren die zichtbaar moeten zijn enzo- naar de Ierse Ambassade en krijgt een paspoort voor 10 jaar opgestuurd.
Ik moet 3x opnieuw op de foto vanwege mijn scheve neus en dan is het nog maar 5 jaar geldig, vaak nog minder omdat ik reis naar landen waar het paspoort nog drie of zes maanden geldig moet zijn op moment van vertrek uit dat land.
Daar ligt deze zaak al. Tot dus ver mag het gewoon.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maak er een rechtzaak van en zorg dat het voor het europese hof voor mensenrechten komt ofzo?
Lijkt me sowieso wel een interessante zaak dan.
Daar hebben de meesten ook geen probleem mee. Maar alle vingerafdrukken worden opgeslagen in een centrale database voor onderzoek bij delicten. Dus eigenlijk ben je dader voordat onschuld is bewezen. Tenminste zo voelt dit bij de meesten.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef Fe2O3 het volgende:
ffs ik word kostmisselijk van die linksdraaiende zevengranden hippies. "ze mogen me vingerafdrukken niet want me privacy!"
Stelletje kut huillies. Elke dag laat je miljarden afdrukken achter. En dan niet eens van je vingers.
Het is heel normaal dat men wil weten met wie er van doen is bij zaken als naar andere landen reizen, officiele documenten aanvragen en officiele handelingen verrichten.
Durf te wedden dat 90% van die jankerds nie eens voorbij de sta caravan komt op de camping. Kwamen ze dat wel dan wisten ze dat het heel normaal is dat dit soort informatie wordt toegevoegd aan een identiteits bewijs.
Ah, iets andere bewoordingen voor het standaard 'ik heb toch niets te verbergen'quote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef Fe2O3 het volgende:
ffs ik word kostmisselijk van die linksdraaiende zevengranden hippies. "ze mogen me vingerafdrukken niet want me privacy!"
Stelletje kut huillies. Elke dag laat je miljarden afdrukken achter. En dan niet eens van je vingers.
Het is heel normaal dat men wil weten met wie er van doen is bij zaken als naar andere landen reizen, officiele documenten aanvragen en officiele handelingen verrichten.
Durf te wedden dat 90% van die jankerds nie eens voorbij de sta caravan komt op de camping. Kwamen ze dat wel dan wisten ze dat het heel normaal is dat dit soort informatie wordt toegevoegd aan een identiteits bewijs.
Kom nog eens terug als je je wél ingelezen hebt en een onderbouwde mening gevormd hebtquote:Op donderdag 26 november 2009 09:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat al die linkse volkerts wel wat te verbergen hebben...
das toch veel minder leuk?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kom nog eens terug als je je wél ingelezen hebt en een onderbouwde mening gevormd hebt
quote:Op donderdag 26 november 2009 02:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je tenen. En als je die niet hebt pakken ze je pik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |