abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75009707
Een vriend van me gaat de vingerafdruk bij de gemeente ontwijken door zijn vingers te verbinden en het op brandwonden te gooien. Ik denk niet dat ze dat kopen bij de gemeente.

Daarom vraag ik vandaag aan Nederland:
Zijn jullie al op een geniale manier ontsnapt aan het nieuwe rijk?

De stand:
- brandwonden claimen (al dan niet waar)
- geloofskwestie van een nieuwe blabla religie (gaat niet werken, omdat je geen bezwaar kan maken)

onpraktisch:
- vingerprofiel wegvijlen met schuurpapier
- amputatie
- latex handschoenen met fake vingerprofiel (james bond)
  donderdag 26 november 2009 @ 02:35:40 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_75009713
Ik heb in juni mijn id-kaart vervangen..niks aan?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_75009721
en speciaal hiervoor maak je een kloon aan?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_75009722
Als je zegt dat je vingers verbrand zijn mag je volgens mij gewoon terugkomen als ze genezen zijn.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 26 november 2009 @ 02:38:02 #5
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_75009723
Vet/lijm op je vingers?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 26 november 2009 @ 02:38:04 #6
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75009724
quote:
Op donderdag 26 november 2009 02:34 schreef vindmedanniet het volgende:
Een vriend van me gaat de vingerafdruk bij de gemeente ontwijken door zijn vingers te verbinden en het op brandwonden te gooien. Ik denk niet dat ze dat kopen bij de gemeente.

Daarom vraag ik vandaag aan Nederland:
Zijn jullie al op een geniale manier ontsnapt aan het nieuwe rijk?

De stand:
- brandwonden claimen (al dan niet waar)
- geloofskwestie van een nieuwe blabla religie (gaat niet werken, omdat je geen bezwaar kan maken)

onpraktisch:
- vingerprofiel wegvijlen met schuurpapier
- amputatie
- latex handschoenen met fake vingerprofiel (james bond)
Waarom
pi_75009734
quote:
Op donderdag 26 november 2009 02:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb in juni mijn id-kaart vervangen..niks aan?
het is (lees het) nieuw(s)
pi_75009743
http://www.netherlands-em(...)t2-21-9-2009.pdf.pdf
quote:
Indien één of enkele van uw vingerafdrukken niet opgenomen kunnen worden, bijvoorbeeld omdat uw vingers in het verband zitten, dan worden vinger-afdrukken van de vingers die wel beschikbaar zijn opgenomen.
􀂃
In het geval bij u vanwege een tijdelijke beperking geen enkele vingerafdruk opgenomen kan worden, kan er geen reisdocument met een geldigheidsduur van 5 jaar worden verstrekt. Ook dit vloeit voort uit de Europese regelgeving.
􀂃
Doet zich zo’n situatie bij u voor, dan heeft u een keuze. Of u komt op een later moment terug als er wel vingerafdrukken kunnen worden opgenomen, of u krijgt een reisdocument met een geldigheidsduur van maximaal 12 maanden. Niet alle landen aanvaarden echter zo'n nooddocument.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  donderdag 26 november 2009 @ 02:49:13 #9
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_75009757
quote:
Wat als je geen handen hebt?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 26 november 2009 @ 02:50:00 #10
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_75009761
quote:
Op donderdag 26 november 2009 02:49 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Je tenen. En als je die niet hebt pakken ze je pik.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_75009842
quote:
Op donderdag 26 november 2009 02:49 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Geen handjes, geen koekjes.
  donderdag 26 november 2009 @ 03:32:14 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_75009854
Waarom probeert nederland dit er zo hard doorheen te rammen?
Een Ierse vriendin van mij stuurt gewoon 2 pasfoto's -zonder gezeik over oren die zichtbaar moeten zijn enzo- naar de Ierse Ambassade en krijgt een paspoort voor 10 jaar opgestuurd.

Ik moet 3x opnieuw op de foto vanwege mijn scheve neus en dan is het nog maar 5 jaar geldig, vaak nog minder omdat ik reis naar landen waar het paspoort nog drie of zes maanden geldig moet zijn op moment van vertrek uit dat land.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 26 november 2009 @ 04:32:28 #13
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_75009946
Je kan er voorstrijk op smeren en beetje weg schuren, blijft 2-3 weken zitten en is niet te verwijderen, dan heb je alleen nog maar een vlak profieltje.
Dikke kans wel natuurlijk dat je dan dus de 12 maanden versie krijgt
  donderdag 26 november 2009 @ 04:34:54 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_75009952
quote:
Op donderdag 26 november 2009 03:32 schreef APK het volgende:
Waarom probeert nederland dit er zo hard doorheen te rammen?
Een Ierse vriendin van mij stuurt gewoon 2 pasfoto's -zonder gezeik over oren die zichtbaar moeten zijn enzo- naar de Ierse Ambassade en krijgt een paspoort voor 10 jaar opgestuurd.

Ik moet 3x opnieuw op de foto vanwege mijn scheve neus en dan is het nog maar 5 jaar geldig, vaak nog minder omdat ik reis naar landen waar het paspoort nog drie of zes maanden geldig moet zijn op moment van vertrek uit dat land.
Zelfde geld voor idd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 26 november 2009 @ 06:50:55 #15
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_75010111
Smeer er flink wat verf op, wat alleen door te slijten eraf gaat. Loop je er alleen wel een poosje mee rond Krijg je trouwens wel een kaart voor jaar, dus moet je volgend jaar weer.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_75010583
Maak er een rechtzaak van en zorg dat het voor het europese hof voor mensenrechten komt ofzo?
Lijkt me sowieso wel een interessante zaak dan.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:00:05 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_75010917
ffs ik word kostmisselijk van die linksdraaiende zevengranden hippies. "ze mogen me vingerafdrukken niet want me privacy!"

Stelletje kut huillies. Elke dag laat je miljarden afdrukken achter. En dan niet eens van je vingers.

Het is heel normaal dat men wil weten met wie er van doen is bij zaken als naar andere landen reizen, officiele documenten aanvragen en officiele handelingen verrichten.

Durf te wedden dat 90% van die jankerds nie eens voorbij de sta caravan komt op de camping. Kwamen ze dat wel dan wisten ze dat het heel normaal is dat dit soort informatie wordt toegevoegd aan een identiteits bewijs.
Dum de dum
  donderdag 26 november 2009 @ 09:02:49 #18
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_75010961
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maak er een rechtzaak van en zorg dat het voor het europese hof voor mensenrechten komt ofzo?
Lijkt me sowieso wel een interessante zaak dan.
Daar ligt deze zaak al. Tot dus ver mag het gewoon.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  donderdag 26 november 2009 @ 09:04:28 #19
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_75010983
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef Fe2O3 het volgende:
ffs ik word kostmisselijk van die linksdraaiende zevengranden hippies. "ze mogen me vingerafdrukken niet want me privacy!"

Stelletje kut huillies. Elke dag laat je miljarden afdrukken achter. En dan niet eens van je vingers.

Het is heel normaal dat men wil weten met wie er van doen is bij zaken als naar andere landen reizen, officiele documenten aanvragen en officiele handelingen verrichten.

Durf te wedden dat 90% van die jankerds nie eens voorbij de sta caravan komt op de camping. Kwamen ze dat wel dan wisten ze dat het heel normaal is dat dit soort informatie wordt toegevoegd aan een identiteits bewijs.
Daar hebben de meesten ook geen probleem mee. Maar alle vingerafdrukken worden opgeslagen in een centrale database voor onderzoek bij delicten. Dus eigenlijk ben je dader voordat onschuld is bewezen. Tenminste zo voelt dit bij de meesten.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_75011020
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef Fe2O3 het volgende:

Ah, iets andere bewoordingen voor het standaard 'ik heb toch niets te verbergen'

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_75011130
Komt waarschijnlijk omdat al die linkse volkerts wel wat te verbergen hebben...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_75011195
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat al die linkse volkerts wel wat te verbergen hebben...
Kom nog eens terug als je je wél ingelezen hebt en een onderbouwde mening gevormd hebt
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_75011224
Eventueel kun je naar het gemeentehuis met latex handschoenen en een mondkapje. Gooi het op smetvrees.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_75011859
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Kom nog eens terug als je je wél ingelezen hebt en een onderbouwde mening gevormd hebt
das toch veel minder leuk?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 26 november 2009 @ 09:46:43 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75011897
quote:
Op donderdag 26 november 2009 02:50 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Je tenen. En als je die niet hebt pakken ze je pik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')