Ja, Chinese werkdagen. Dat zijn werkdagen van een weekquote:
TS zijn penis? Dat is mijn penis! Vandaar dat ie zo groot is.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:03 schreef Folmer het volgende:
Is er iemand die de lengte van TS' penis uit wilt rekenen met behulp van de paint?
(Als de verhoudingen kloppen uiteraard.)
Je deelt een penis met TS?quote:Op donderdag 26 november 2009 02:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
TS zijn penis? Dat is mijn penis! Vandaar dat ie zo groot is.
Neen.quote:
Het scherm is gewoonquote:Op donderdag 26 november 2009 02:47 schreef Penispomp het volgende:
Je dokt voor de monitor want de hardware in de duurste iMac is hopeloos achterhaald (voor die prijs).
Mijn computer is meer dan een jaar oud en heeft nog steeds betere hardware dan de duurste iMac en dat voor maar 1200 euro toentertijd, voor deze hardware betaal je nu misschien 700 euro, exclusief monitor.
Je betaalt dus zo'n 1000 euro extra voor je 27'' monitor (en dat klopt wel zo ongeveer als je naar de markprijzen kijkt voor vergelijkbare 27'' monitoren).
Denk alleen niet dat je zometeen een top notch computer hebt, je hebt alleen een geweldige monitor.
[ afbeelding ]
Mwah, alsof de meeste mensen ooit verschil zouden merken met zo'n "top-notch" computer, dat is alleen maar relevant voor gamers, benchmarkgeilaards, en mensen die een beetje intensief met video/3D/etc. bezig zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:47 schreef Penispomp het volgende:
Je dokt voor de monitor want de hardware in de duurste iMac is hopeloos achterhaald (voor die prijs).
Mijn computer is meer dan een jaar oud en heeft nog steeds betere hardware dan de duurste iMac en dat voor maar 1200 euro toentertijd, voor deze hardware betaal je nu misschien 700 euro, exclusief monitor.
Je betaalt dus zo'n 1000 euro extra voor je 27'' monitor (en dat klopt wel zo ongeveer als je naar de markprijzen kijkt voor vergelijkbare 27'' monitoren).
Denk alleen niet dat je zometeen een top notch computer hebt, je hebt alleen een geweldige monitor.
[ afbeelding ]
Je schijnt het bekende argument dat Macs geweldig zijn voor foto en videobewerking te vergeten.quote:Op donderdag 26 november 2009 03:27 schreef Henno het volgende:
[..]
Mwah, alsof de meeste mensen ooit verschil zouden merken met zo'n "top-notch" computer, dat is alleen maar relevant voor gamers, benchmarkgeilaards, en mensen die een beetje intensief met video/3D/etc. bezig zijn.
Voor de meeste mensen is het verschil in grootte van de behuizing, geluidsproductie, stroomverbruik en intuïteve bediening veel relevanter, die weten vaak niet eens wat termen als GHz, video RAM en Quad Core inhouden, maar weten wel dat ze een opgeruimd bureau willen
Oh dat zal de reden zijn dat het gehele mediapark op avid draait.quote:Op donderdag 26 november 2009 04:14 schreef Penispomp het volgende:
[..]
Je schijnt het bekende argument dat Macs geweldig zijn voor foto en videobewerking te vergeten.
Voor renderen heb je nu eenmaal een top notch computer nodig, vooral als je er veel mee bezig bent en meerdere renders per dag doet.
Mijn punt was trouwens ook meer dat je voor dat geld wat een iMac kost een computer kan kopen die WEL de laatste hardware heeft, dan moet je het wel doen met een mindere monitor.
Conclusie is dus; je koopt een leuke monitor maar de hardware is niet geweldig.
Wij houden van Apple, laat ons.quote:Op donderdag 26 november 2009 04:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Oh dat zal de reden zijn dat het gehele mediapark op avid draait.![]()
Goed argument, blondie.quote:Op donderdag 26 november 2009 04:45 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Wij houden van Apple, laat ons.
Je snapte wel dat mijn argument niet pro Mac was toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 04:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Oh dat zal de reden zijn dat het gehele mediapark op avid draait.![]()
Mwah, een term als 'houden van' voor Apple als bedrijf is wel overdreven. Ik houd zeker niet van Apple. Maar ze produceren wel prachtproducten, dat wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 04:45 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Wij houden van Apple, laat ons.
Het evangelie van Steve Christus is gewoon nog niet tot je doorgedrongen, hij houdt ook van jou!quote:Op donderdag 26 november 2009 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, een term als 'houden van' voor Apple als bedrijf is wel overdreven. Ik houd zeker niet van Apple. Maar ze produceren wel prachtproducten, dat wel.
Bij jou wel zo te zien.quote:Op donderdag 26 november 2009 04:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het evangelie van Steve Christus is gewoon nog niet tot je doorgedrongen, hij houdt ook van jou!
Mwoah, mijn avatar wel maar de link in m'n onderschrift refereert eigenlijk naar de avatar i.p.v. naar Apple.quote:Op donderdag 26 november 2009 05:04 schreef Penispomp het volgende:
[..]
Bij jou wel zo te zien.
Je avatar EN je sig bevatten referenties naar Apple
Achja ik moet ook niet zeuren, mensen hebben nu eenmaal graag iets waar ze van houden als avatar
Hot link FAIL!quote:
Combofailquote:Op donderdag 26 november 2009 06:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Eh, hier doet het plaatje het wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |