Daar krijg ik het antwoord van die gozer op zn bek te rammen nja daar schiet je dus ook geen flikker mee opquote:
Maar één vriend?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar krijg ik het antwoord van die gozer op zn bek te rammen nja daar schiet je dus ook geen flikker mee op
Ja:p ik weet het maar denk dat die gozer der onder druk gezet heeft want ze wou echt nooit kinderenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:34 schreef mime_negert het volgende:
20 jaar en dan al twee kinderen?
Haha bedoelde van die gozers! sorry typfoutquote:Op donderdag 26 november 2009 00:35 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Maar één vriend?
Vragen doorvragen en niet één antwoord voor lief nemen.
Eindelijk een antwoord waar ik wel wat aan heb ja maar ze heeft me zo erg geholpen dat ik me enigszins ook verschuldigd voel dat ik het wel moet doen Mja jou idee klinkt ook wel goed bedankt voor het advies ik ga me 1st beraden of ik tog niet meer gevoelens voor haar hebquote:Op donderdag 26 november 2009 00:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik zou eerst eens goed nadenken of je niet toch iets voor haar voelt (meer dan vriendschap). Je wil voor haar en haar kinderen zorgen, maar als er geen gevoelens zijn, niet aan beginnen. Dan verkloot jij dus jouw leven om haar te helpen. En wat nou als je over 6 maanden die ene meid tegenkomt waar je wel verliefd op wordt?
Ik zou een blok proberen te vormen met vrienden en familie en haar zo proberen te helpen. Vakantie is opzich geen slecht idee. Dan kan je uitgebreid met haar praten. Maar neem niet alle zorg op je. En vooral, probeer haar niet verliefd op jou te maken.
Terug van vakantie moet ze door al haar vrienden en familie opgevangen en geholpen worden.
Hoeveel iemand ook voor je gedaan heeft, je eigen leven opofferen is nooit goed. Daar wordt zij uiteindelijk ook niet gelukkig van. Trouwens denk ik dat als je na moet denken of je gevoelens voor haar hebt, dat die er waarschijnlijk niet zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Eindelijk een antwoord waar ik wel wat aan heb ja maar ze heeft me zo erg geholpen dat ik me enigszins ook verschuldigd voel dat ik het wel moet doen Mja jou idee klinkt ook wel goed bedankt voor het advies ik ga me 1st beraden of ik tog niet meer gevoelens voor haar heb
Dan moet je op een editknopje drukken, en niet op het quoteknopjequote:Op donderdag 26 november 2009 00:58 schreef donthate het volgende:
[quote]Op donderdag 26 november 2009 00:57 schreef donthate het volgende:
eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb
WTF:s DER GING FF WAT MIS WOU ALLEEN MN BERICHT VERANDEREN
Oke jaa ik ben net nieuw hier!:p en ben schijnbaar nietzo handig maar idd! ik zal is over die optie van jou na denken het er gewoon met familie vrienden van haar over hebben als ik terug kom van vakantie met er dat ze in ieder geval daar hopelijk onder dat gehersenspoel uit komt! bedankt manquote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan moet je op een editknopje drukken, en niet op het quoteknopje
Succes!quote:Op donderdag 26 november 2009 01:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke jaa ik ben net nieuw hier!:p en ben schijnbaar nietzo handig maar idd! ik zal is over die optie van jou na denken het er gewoon met familie vrienden van haar over hebben als ik terug kom van vakantie met er dat ze in ieder geval daar hopelijk onder dat gehersenspoel uit komt! bedankt man
Ik krijg de hele tijd Ice T in mijn hoofd: 99 problems, but a bitch ain't one.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind het geen aanlokkelijke TT.
Dat 'en problemen!' staat er ook achter alsof het een bonus is waar we heul blij mee mogen zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg de hele tijd Ice T in mijn hoofd: 99 problems, but a bitch ain't one.
Jay-Z is dat toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd Ice T in mijn hoofd: 99 problems, but a bitch ain't one.
Die heeft er inderdaad een remake van gemaakt.quote:
Staat op Home Invasion.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef MutedFaith het volgende:
Oh, dan moet ik 't origineel maar eens gaan zoeken binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |