Geeft niet!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had die link dus echt niet gelegd![]()
Bronquote:De prostaglandinesynthetaseremmers kunnen worden onderverdeeld in de salicylaten (acetylsalicylzuur, carbasalaatcalcium), azijnzuurderivaten (aceclofenac, alclofenac, diclofenac, indometacine en sulindac), oxicamderivaten (meloxicam, piroxicam), propionzuurderivaten (dexibuprofen, dexketoprofen, fenoprofen, flurbiprofen, ibuprofen, ketoprofen, naproxen en tiaprofeenzuur), pyrazolinonderivaten ( fenylbutazon, fenazon en propyfenazon) plus een restgroep waartoe celecoxib, etoricoxib, nabumeton en parecoxib behoren.
Had je toen de spuiten?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhh Morfine is heeeeeeeeeerlijk![]()
Ik had het gekregen toen ik in het ziekenhuis lag na mn operatie, ik dacht allemaal dingen die niet klopten en ik weet nog dat ik dacht: 'dit klopt niet, maar ik heb iig geen pijn en ik lig lekker!' xD
Ik heb naproxen ingenomen en dat was wel handig, ben wel alleen naar huis gereden (iets minder handigquote:Op woensdag 25 november 2009 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lieve schat, morfine is echt overdreven hoor! Ik heb zelf helemaal niks qua pijnstilling gehad en het doet gewoon tijdens het plaatsen zeer en daarna moet je even blijven zitten zodat je zeker weet dat je gewoon kunt opstaan en lopen en kun je weer gewoon naar huis.
Ja voor het spiraal moet ik sowieso terug komen. Ik geloof na 1 of 2 wekenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Q-tje maak eff n controle afspraak, dat helpt tegen het controleren, dan zie je hem zitten en wete je dat alles goed is.
bamba gaat ruikjes op internet verkopenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bamba een baan? Heb ik iets gemist denk ik?
Die ga ik opslaan!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geeft niet!
Hier wat van een site die ik vaak gebruik, staan nog wat NSAID's in:
[..]
Bron
Ow ik ook??Bambaaaaa??quote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, dat had ik wel gelezen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bamba gaat ruikjes op internet verkopen
Ja, spuit in mn kontquote:Op woensdag 25 november 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je toen de spuiten?
Ik heb toen een spuit gehad omdat ik zware migraine had (Ze dachten eerst hersenbloeding) maar mijn god, wat een genot. Alsof je zweefde.
Ennu heb ik pilletjes. 10mg geloof ik. Ofzo. Misschien ook wel 5, geen idee
Anyway, die nam ik in... en ik kon dus niet zitten, en ik nam dat... en 10 min later begon ik te zweven, en nog 10 min later kon ik zitten... en ik heb de hele tijd met een smile op mn bek gelopen van genot
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja voor het spiraal moet ik sowieso terug komen. Ik geloof na 1 of 2 weken
Ja, nee, dat is lekker romantisch:quote:Op woensdag 25 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich hoef je dat toch alleen te checken voor dat je van wippesteijn gaat?
jaaaaaaaaaa, ik ook in mn kont. Mijn godquote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, spuit in mn kont
Echt heIdd! Precies dat
![]()
![]()
Ik zat echt heel diep na te denken...Ik dacht ook dat ik iets gemist hadquote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn ouders huis terug gelopen en het eerste wat m'n vader vroeg was: kun je nu net zo goed springen als Teigetjequote:Op woensdag 25 november 2009 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb naproxen ingenomen en dat was wel handig, ben wel alleen naar huis gereden (iets minder handig).
Da's niet ervoor, da's tijdens!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is lekker romantisch:
"Ja, lekker, oh wacht even, ff checken"
"Ja, ga door, oh wacht even, ff checken"
"Oeh, ja, daar, oh wacht even, ff checken"
ook een manier van anticonceptie!!!!
Erg leuk plan Bamba, succes er mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zat echt heel diep na te denken...Ik dacht ook dat ik iets gemist had. Maar de parfums idd|!!! Bedankt tomolafan!!
Ja, er was eerst morfine, en toen dachten ze; goh, het is wel erg verslavend, zullen we een variant maken die minder verslavend is? En toen vonden ze heroine uitquote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
gek he dat morfine lekker is, tis medische heroine
Echt hequote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa, ik ook in mn kont. Mijn god
En dan de hele tijd liggen met die smile en denken "Godverdomme wat is het toch een toffe wereld" en zo stoned lullen als de klereIk weet nog dat mn ouders me uit het ziekenhuis kwamen halen en ik op de bank moest blijven liggen, nog steeds high... en zij ging winkelen. En ik wilde mee naar de winkel. Dus ik helemaal op mn wolkje die kamer door lopen, totaal zwevend en roepend "mama, maaaaaam! mag ik meeeeeeeeeeeeeeeeee? woei!!? "
Toen ik die pilletjes nam voelde ik het ook hoor, maar mindertoen kwam een vriendin langs, en toen kreeg ik spontaan een lach aanval
ik zweer je, dat spul is briljant.
Huh? ik ben BlonT en tis laat Teigetje springt op z'n staart euhh spiraal als springveer dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn ouders huis terug gelopen en het eerste wat m'n vader vroeg was: kun je nu net zo goed springen als Teigetje![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zat echt heel diep na te denken...Ik dacht ook dat ik iets gemist had. Maar de parfums idd|!!! Bedankt tomolafan!!
bedoeld als in een springveer idd!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh? ik ben BlonT en tis laat Teigetje springt op z'n staart euhh spiraal als springveer dan?
Ik kan er even niet om lachen
Ik heb 30 minuten auto gereden, ik verzeker je dat was niet fijn.
evengoed; niet handig!quote:
ooh maar als mn morfine op is, dan bel ik gewoon de HA weer voor nieuwe morfinequote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Bamba het volgende:
haha morfine is zeker lekker! Ik reageer altijd heftig op morfine, dus ik ben helemaal weg dan.
En het verschilt idd van persoon tot persoon, maar dan nog vind ik morfine overdreven om in te nemen. Mofine vind ik zelf een nogal heftig middel om in te nemen en da zou ik het bewaren voor je abcessen Q.
Vriendlief heeft nooit meer meegekregen dan paracetamol voor z'n abcessen/fistels. Raar dat ze overal weer andere dingen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |