Wij wel hoor!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, echt?
Of doen ze nooit repetities bij zoiets?
Ik ook, vanmiddag. Ik was vergeten het gordijn dicht te doen toen ik uit de douche staptequote:Op woensdag 25 november 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
Hij stond echt 50-60 meter verder.. Maar toch
Nee, zo werkt het. Eerst paracetamol 4x daags 1000mg, dan iets van NSAID's, zoals naproxen, en daarbij nog een zwak (of sterk) opioid.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overkill? Al die pijnstillers?die morfine werkt echt als een trein. Die had/heb ik voor mn abcessen. Kon niet zitten met die dingen, binnen 20 min zat ik heeeeeeeeeeeerlijk met morfine in mn mik
En ik denk dat dat juist een beetje "het" probleem is. Die horror verhalen. Tuurlijk, ongetwijfeld zullen mensen kutdingen meemaken met dat ding. Maar is dat niet met de pil ook zo? Of met het mexicaanse griep vaccin? Of met de imuran die ik slik? Of de prednisolon? Men, je wil niet weten wat er over die troep allemaal op het internet staat.
En ja, er zullen mensen zijn die er idd last van hebbenmaar het kán ook goed gaan toch? Ik bedoel eigenlijk te zeggen, dat als we over alles gaan lezen, we beter niks meer kunnen nemen. Van melk krijg je kanker, bijvoorbeeld.
Lieve schat, morfine is echt overdreven hoor! Ik heb zelf helemaal niks qua pijnstilling gehad en het doet gewoon tijdens het plaatsen zeer en daarna moet je even blijven zitten zodat je zeker weet dat je gewoon kunt opstaan en lopen en kun je weer gewoon naar huis.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het doet dus echt pijn?
Volgens de gyn kon ik zelf terug rijden in de auto. Maar als ik dit zo hoor.. kan ik dan niet beter iemand meenemen? Ben ik nog in staat terug te rijden?
Als ik vooraf morfine neem mag ik niet eens rijden bedenk ik me net.
Oke.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik ga er dus écht niet aan denken. En vergeet niet dat ik ocd heb he. Dus dan controleren, daar kom ik echt niet vanaf. Nóg meer om te controleren.
Ooh naproxen is een NSAID? Tof dat je dat ff zegt! Kan ik er rekening mee houden! die mag ik namelijk niet met de crohnquote:Op woensdag 25 november 2009 22:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het. Eerst paracetamol 4x daags 1000mg, dan iets van NSAID's, zoals naproxen, en daarbij nog een zwak (of sterk) opioid.Dat is het normale stappenplan. Bij opiaten werkt paracetamol ook beter.
In principe kan het gewoon, als je dat wilt
Je kan idd ook de naproxen weglaten.
Tuurlijk. Dat is zo, het zijn persoonlijke verhalen.Voor iedereen is het weer anders, voor hetzelfde geldt gaat het voor jou goed. Ik wil je alleen mijn ervaring meegeven dat ik ook eerst voor mirena ging ipv nuvaring, en ik zou het achteraf andersom gedaan hebben... Het is minder ingrijpend iig, de nuvaring.
Nouja, wat ik hierboven zeg.
Dat verschilt echt HEEL erg per persoon.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lieve schat, morfine is echt overdreven hoor! Ik heb zelf helemaal niks qua pijnstilling gehad en het doet gewoon tijdens het plaatsen zeer en daarna moet je even blijven zitten zodat je zeker weet dat je gewoon kunt opstaan en lopen en kun je weer gewoon naar huis.
Ja we maken grapjes erover... maar ik zie het dus wel gebeuren he. Netzoals nu met de kranen, gas, licht, deuren, ect.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Q, ik denk dat het voor jou een goede keus is idd, want jij gaat anders 113 keer per uur checken of dat ding er nog zitEn da's nie hendig
Jaahaaa! Daarom zei ik het idd ook... Naproxen, ibuprofen, diclofenac.... The list goes onquote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh naproxen is een NSAID? Tof dat je dat ff zegt! Kan ik er rekening mee houden! die mag ik namelijk niet met de crohn!
Ik vind het wel fijn hoor, dat je je ervaring deelt
En dat je dus zegt dat naproxen een NSAID is! Mooi kut als ik daar achterkwam als ik het ingenomen had
Overdreven of niet, tis wel lekkahquote:Op woensdag 25 november 2009 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lieve schat, morfine is echt overdreven hoor! Ik heb zelf helemaal niks qua pijnstilling gehad en het doet gewoon tijdens het plaatsen zeer en daarna moet je even blijven zitten zodat je zeker weet dat je gewoon kunt opstaan en lopen en kun je weer gewoon naar huis.
LOL!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja we maken grapjes erover... maar ik zie het dus wel gebeuren he. Netzoals nu met de kranen, gas, licht, deuren, ect.
"Ja wat doe je?"
-Ja in mn kut wroeten ff tjekken of dat ding er nog zit!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Q, ik denk dat het voor jou een goede keus is idd, want jij gaat anders 113 keer per uur checken of dat ding er nog zitEn da's nie hendig
Ik had die link dus echt niet gelegdquote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaahaaa! Daarom zei ik het idd ook... Naproxen, ibuprofen, diclofenac.... The list goes on
Mooi zoHeb ik nog iets kunnen bijdragen
![]()
Op zich hoef je dat toch alleen te checken voor dat je van wippesteijn gaat?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja we maken grapjes erover... maar ik zie het dus wel gebeuren he. Netzoals nu met de kranen, gas, licht, deuren, ect.
"Ja wat doe je?"
-Ja in mn kut wroeten ff tjekken of dat ding er nog zit!
Ohhhh Morfine is heeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Overdreven of niet, tis wel lekkah
En ik lees idd dat het overal per persoon verschilt
Ik zweer, zo gaat het.quote:
Q-tje maak eff n controle afspraak, dat helpt tegen het controleren, dan zie je hem zitten en wete je dat alles goed is.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik ga er dus écht niet aan denken. En vergeet niet dat ik ocd heb he. Dus dan controleren, daar kom ik echt niet vanaf. Nóg meer om te controleren.
Bamba een baan? Heb ik iets gemist denk ik?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zat ik precies te denken!
@ Bamb, nog gefeliciteerd met je baan!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |