Godverdomme.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef KingGone het volgende:
Hoi. Mijn iMac is snel. Doei.
Is het eindelijk zo ver ja? Ik heb 'm een week nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Over twee dagen post ik dat ook.
Hij is vandaag voor 't eerst door UPS aangeboden, dus hij bestaat echt en is ook nog in de buurtquote:Op woensdag 25 november 2009 22:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Is het eindelijk zo ver ja? Ik heb 'm een week nu.
Drie schrijffouten in één zin.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Renesite het volgende:
De volgende stap is voor mij een Ipod zeker... vervolgens een Iphone en dan over 5 jaar of zo een imac
Jeuj.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is vandaag voor 't eerst door UPS aangeboden, dus hij bestaat echt en is ook nog in de buurt.
Hoi ik ben moe en wil in mijn vrije tijd echt niet letten op spel, style en grammaticale fouten. Groetjes.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:24 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Drie schrijffouten in één zin.
Geavanceerd bij de Finder prefs.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar kon je ook weer instellen hoe je prullenmand wordt geleegd? Ik heb 'm nu ingesteld dat 'ie alles veilig verwijderd, maar dit mag weer normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |