Godverdomme.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef KingGone het volgende:
Hoi. Mijn iMac is snel. Doei.
Is het eindelijk zo ver ja? Ik heb 'm een week nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Over twee dagen post ik dat ook.
Hij is vandaag voor 't eerst door UPS aangeboden, dus hij bestaat echt en is ook nog in de buurtquote:Op woensdag 25 november 2009 22:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Is het eindelijk zo ver ja? Ik heb 'm een week nu.
Drie schrijffouten in één zin.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Renesite het volgende:
De volgende stap is voor mij een Ipod zeker... vervolgens een Iphone en dan over 5 jaar of zo een imac
Jeuj.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is vandaag voor 't eerst door UPS aangeboden, dus hij bestaat echt en is ook nog in de buurt.
Hoi ik ben moe en wil in mijn vrije tijd echt niet letten op spel, style en grammaticale fouten. Groetjes.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:24 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Drie schrijffouten in één zin.
Geavanceerd bij de Finder prefs.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar kon je ook weer instellen hoe je prullenmand wordt geleegd? Ik heb 'm nu ingesteld dat 'ie alles veilig verwijderd, maar dit mag weer normaal.
27" iMacquote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. U ontvangt binnenkort een e-mailbericht ter bevestiging van uw bestelling.
Studentenkorting + heb geen autoquote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef maess het volgende:
Waarom haal je je mac niet gewoon in de winkel?
In VLC kun je volgens mij zelf vertraging aangeven; ik meen dat als je die op 1.8seconde zet, loopt het synchroon met Airfoilquote:Op donderdag 26 november 2009 01:29 schreef TwyLight het volgende:
Is het op wat voor manier dan ook mogelijk om films af te spelen en de audio te streamen via airtunes? zónder tijdsverschil![]()
airfoil ken ik al maar die heeft tijdsverschil..
quote:In an effort to promote its new software, Microsoft teamed up with New York's Saks Fifth Avenue store to help build Windows 7-powered holiday windows and to create a PC-themed lounge for shoppers.
Unfortunately for Microsoft, Mac lovers have tried to usurp part of the Saks Fifth Avenue window display and use it to promote Apple, and put-down Windows.
Here's how:
The Saks windows, which were inspired by scenes from the kids' book "Twinkle, Twinkle, Little Flake," also feature a live Twitter feed that displays a stream of real-time Tweets tagged with the hashtag "#holidaywindows." These posts are all displayed, very publicly, on the Windows 7 holiday Windows right off of Manhattan's Fifth Avenue.
The Twitter feed was intended for customers to share their holiday wishes on the Microsoft-sponsored 50th street window.
Mac-loving Twitterers, however, have been using the hashtag to Tweet out how much they adore Apple products, to criticize Microsoft, and to point out Windows' flaws.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)umber=kRD081Pr3I0%3D
[..]
[ afbeelding ]
Omgerekend van australische dollar naar euro scheelt het daar zo'n 80 euro op de Imac.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://store.apple.com/au
In Australie is Black Friday al begonnen en ze lijken ook de iMac af te prijzen.
Ga maar uit van minimaal 1 week, meestal duurt het wel 2 weken bij 1DF..quote:
omgquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ga maar uit van minimaal 1 week, meestal duurt het wel 2 weken bij 1DF..
Ik ben wel blij met mijn iPhone en iPod. Vooral omdat er geen iPhone is waar al mijn muziek op past en ik wil graag alles bij me hebben. De iPhone gebruik ik dan ook zelden voor muziek, maar vooral voor bellen, smsen, mailen, internetten e.d.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef Niekeuh het volgende:
@Rene; koop dan meteen een iPhone. Het is dubbelop om eerst een iPod en daarna een iPhone te kopen.
Informatieve foutmelding.quote:iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone 'iPhone van ...', omdat het maken van de reservekopie is mislukt
32 GB aan muziek op de iPhone of zelfs de 64 GB iPod versie?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn iPhone en iPod. Vooral omdat er geen iPhone is waar al mijn muziek op past en ik wil graag alles bij me hebben. De iPhone gebruik ik dan ook zelden voor muziek, maar vooral voor bellen, smsen, mailen, internetten e.d.
[..]
Informatieve foutmelding.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac: Prepared for Shipment![]()
[ afbeelding ]
Ligt eraan. Soms weekje, soms sneller.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef TwyLight het volgende:
kutzooi duurt het echt altijd zo lang bij 1dayfly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |