abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75001511
http://www.hln.be/hln/nl/(...)kkende-beelden.dhtml

Ik heb wel eens een broodje kebab gegeten (op 1 hand te tellen het aantal) maar dat doe ik dus ook nooit meer.

Die weerloze dieren worden gewoon geslacht bij bewustzijn, gewoon verschrikkelijk om te zien. Zo'n beest moet gewoon een stroomschok krijgen zodat hij direct dood is. Wij hebben de vleesindustrie nodig voor ons eten en daarvoor hoeven er geen brute slachtingen te gebeuren, die halal onzin moet afgeschaft worden in het westen (eigenlijk de hele wereld maar die achterlijke moslimlanden krijg je nooit zover.).

Kijk die koe in he eerste filmpje wordt nog met een stroomschok dood gemaakt (rest is wel schokkend):

Klacht: moslims die hun rituelen naar hier halen
pi_75001539
INDERDAAD!! DE MENSEN DIE DIT NIET ZIEN HEBBEN OOGKLEPPEN OP! OPEN JE OGEN MENSEN, DE HOGE HEREN IN DEN HAAG GEVEN NIETS OM DE GEWONE MAN! OPEN JE OGEN!
  woensdag 25 november 2009 @ 21:24:08 #3
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75001647
Voor elk broodje dat jij niet eet, eet ik er 2.
pi_75001678
Achterlijke rechtse lullen waarvan hun hele leven alleen maar om moslims draait ook altijd
pi_75001715
Halal gaat verder dan alleen slachten. Vanaf het fokken, vetmesten tot het slachten gebeurt allemaal halal. Of niet.

Vergelijk aub beide processen in z'n geheel met elkaar.
pi_75001716
Ik denk dat ik zo een topic ga maken over dat ze in China honden eten
The Pope? How many divisions has he got?
pi_75001723
oow zielug.. een dood beest.. maar je wel vol vreten met vlees zzz zo kort door de bocht..maakt het nou uit hoe het beest aan zijn eind komt.. smaakt er echt niet minder om hoor.

dood = dood...vlees = vlees
do you have the guts to smell my nuts?
pi_75001785
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oow zielug.. een dood beest.. maar je wel vol vreten met vlees zzz zo kort door de bocht..maakt het nou uit hoe het beest aan zijn eind komt.. smaakt er echt niet minder om hoor.
Wel.
Vlees waar veel stresshormonen in zitten is minder lekker.

Hoe beter je voor een beest zorgt hoe beter het zal smaken.
pi_75001851
Heeft TS wel eens gezien wat ze hier in NL doen wanneer er weer eens de varkenspest uitbreekt?
pi_75001868
Mensen die zich helemaal druk gaan maken over slachtvee en wel vlees eten

*heeft zin in een steak van de Argentijnse grill *
pi_75001896
Ik zou het zelf niet onverdoofd doen (al is dat voornamelijk omdat een koe sterker is dan ik) maar het kan me echt geen drol schelen hoe mijn hamburger in zijn verpakking terecht komt, blijft net zo lekker.
pi_75001999
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

dood = dood...vlees = vlees
Wat een loser opmerking. Dus stel jij krijgt de doodstraf maakt het niet uit als ze je levend open snijden of dat je eerst een spuitje of schok krijgt dood is dood immers

Echt autisten hier..
pi_75002024
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef zovty het volgende:

[..]

Wel.
Vlees waar veel stresshormonen in zitten is minder lekker.

Hoe beter je voor een beest zorgt hoe beter het zal smaken.
yeap je proeft ook echt de stresshormonen in je gehaktbal.. dat zijn dus die dingen waar ik extra lang op aan het kauwen ben... zzz bullshit allemaal.

de zorg,voeding voor het slachten maakt het vlees inderdaad lekkerder..maar manier waarop het dood gaat heeft weinig/geen invloed op de smaak.
pi_75002044
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:25 schreef J.Stalin het volgende:
Ik denk dat ik zo een topic ga maken over dat ze in China honden eten
Ja doe dan. Die zijn net zo ziek, afknallen die ezels.

En wat moet je met die massamoordenaar in je avatar en die username haha zieliepietje.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:34:34 #15
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_75002049
Als het om moslims gaat hebben die vuige boomknuffelaars van gaia uiteraard wel gelijk
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_75002071
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Triggershot het volgende:
Heeft TS wel eens gezien wat ze hier in NL doen wanneer er weer eens de varkenspest uitbreekt?
Volgens mij is daar iets over te zien in "Unser täglich Brot", misschien iets voor TS.
Ik ben een pure Turk.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:35:38 #17
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_75002092
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef onderscheid het volgende:

[..]

Wat een loser opmerking. Dus stel jij krijgt de doodstraf maakt het niet uit als ze je levend open snijden of dat je eerst een spuitje of schok krijgt dood is dood immers

Echt autisten hier..
+1
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_75002105
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef onderscheid het volgende:

[..]

Echt autisten hier..
ga jij maar lekker een uur lang lief lopen lullen tegen je biefstukje om je zelf een goed gevoel te geven vriend, zal het beeste vast vrolijk van worden.
pi_75002137
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Triggershot het volgende:
Daar gaat het hier niet over.
pi_75002148
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:34 schreef onderscheid het volgende:

[..]

En wat moet je met die massamoordenaar in je avatar en die username haha zieliepietje.
Omdat je het denk ik niet begrijpt vertel ik je denk ik maar dat ik sarcastisch was.
The Pope? How many divisions has he got?
pi_75002160
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef onderscheid het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet over.
Je doet je nick eer aan, hoewel er wel 'selectief' voor moet.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:38:15 #22
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_75002193
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:34 schreef onderscheid het volgende:

[..]

Dit is niet het enige dat je dwars zit he?

Het is de hele grote boze wereld die je dwarszit.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_75002197
Ik denk dat je, je toch iets verder zal moeten verdiepen in het halal slachten.

Halal geslacht vlees in van uit oorsprong voor de welzijn van het dier. Dus inderdaad vanaf de geboorte een goede voeding, goede leefwijze en dan aan het einde met zo min mogelijk stress. Andere dieren mogen dus ook niet zien dat er geslacht wordt.

Zoals bij de koeien in het filmpje dus. En dan wordt het dier met een scherp mes zonder bramen in één vloeiende bewegen de halsslagader en de luchtpijp doorgesneden. Wat je bij sommige slachtingen in het filmpje dus ook ziet.

Een aantal van deze slachtingen zijn na mijn weten niet halal. Je moet maar eens kijken of er ook filmpjes zijn van een joodse slachting, met een rabbi. Die zijn nog een stuk voorzichtiger en kieskeuriger dan de Moslims. Als een koe dan geslacht is worden de longen gecontroleerd, en alleen de koeien met volle longen, dus met de lucht er nog zijn goed gekeurd door de rabbi voor joden. De rest is gewoon voor de nederlandse markt. En het verschil met Nederlandse slachting (om het zo maar even te noemen) is dat er een metalen pin door de hersenen geschoten wordt.

En dat al die dieren nog leven is onzin, als een koe zijn slagader en luchtpijp doorgesneden wordt is het beest in dezelfde seconde nog overleden. De bewegingen die je daarna ziet zijn geen teken van leven, maar spier aanspanning en stuiptrekkingen door het plotselinge overlijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stakky op 25-11-2009 21:43:57 ]
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_75002219
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

ga jij maar lekker een uur lang lief lopen lullen tegen je biefstukje om je zelf een goed gevoel te geven vriend, zal het beeste vast vrolijk van worden.
Ben je van het vmbo of heb je zelfs dat niet eens?

Haha stoere praat op internet maar als iemand je in het echt boos aankijkt huil je en zit je broek vol schijt net als je avatar.
  PR/Manusje van alles woensdag 25 november 2009 @ 21:39:54 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75002273
ies halal

ik ben niet zo stom om te zegen oehhhh zieluggg maar zolang ik het niet weet. Care
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')