liever een amba dan een procity hoor :wquote:Op zondag 10 januari 2010 09:05 schreef ghizzer het volgende:
Ik rij dagelijks met de bus en wat mij verbaast is dat de bus (98% van de keren een Ambassador) vaak storing heeft bij het openen van de deur en dat het comfort op klinkerwegen om te huilen is. Leve de citaro! Balen chauffeurs niet van de Ambassadors?
Wel meer ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OEI! Die heeft een nieuwe deur nodig!
Ik heb 's even gekeken maar in de 51xx Amba's in Alkmaar zitten die strijkplanken er ook al niet in.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:18 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Klopt, het bekende rolstoelplanken verhaal![]()
Had zaterdag idd zo'n vlieggewicht Portugese Amba op 98 (Makkum-H'veen).quote:Ook de MAN Caetano/Viabus serie in Friesland is uitgebreid naar 8 stuks.
das toch net als de 5616 al een tijdje op de 350 zit ?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Wel meer ook.
Peereboom had kennelijk ook iets te barsten gereden.
Hun witte DO B88 stond vanmiddag bij het transferium in Nieuwe Niedorp.
Normaal staat daar een Frysker of Amba.
De Integrootjes zijn kennelijk ook weer op:
Zaterdag reed er een 17xx Amba op 351 (Harlingen-H'veen), vandaag een Lion's City.
Het displeetje van de Wayfarer in 2938 zat nog steeds kantverkeerd.
Kennelijk zijn die dingen niet zwenkbaar maar vastgemonteerd.
De 5615 is geen bus die in Alkmaar andere diensten rijdt, die is elders speciaal teruggehaaldquote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das toch net als de 5616 al een tijdje op de 350 zit ?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
De 5615 is geen bus die in Alkmaar andere diensten rijdt, die is elders speciaal teruggehaald
en die verdient z'n eigen geld. Die Ambassdor en L.City nemen passagiers voor noppes mee.
Die zijn er genoeg denk ik. Al die Interliners die zijn afgeschaft en niet vervangen door Qliners.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja tis ook moeilijk om nieuwe wayfarhers te krijgen he![]()
Zit er al vanaf 't begin in.quote:tijd voor versnelde ov faalkaart invoering op de qliners![]()
Gewoon de Qliner afschaffen, veel makkelijker.quote:en kaartjes verkoop in de wagen beperken tot dagkaartjes :p
En dit is vreemd omdat ... ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:50 schreef RubenK het volgende:
De afgelopen week rijdt er elke ochtend op stadslijn 3 in alkmaar een 51xx amba, die elke ochtend zo rond 7:57 mij bij de ardennenstraat ophaaltIemand enig idee waarom die precies die rit rijdt, elke dag tegenwoordig?
In het afgelopen jaar vrijwel elke rit die ik meemaakte een citaro wasquote:
Nou, gecondoleerd hè.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef BastiaanL het volgende:
Syntus Overijssel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk had Syntus ook de Achterhoek moeten behouden. Maar ja, de provincie Gelderland pleegt landverraad door voor die goedkope kut-Britten te kiezen.quote:
Hadden ze ook maar een mol in het beoordelings commitee moeten onderbrengenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Syntus ook de Achterhoek moeten behouden. Maar ja, de provincie Gelderland pleegt landverraad door voor die goedkope kut-Britten te kiezen.![]()
Bronquote:Provincie en Syntus presenteren plannen busvervoer Midden Overijssel
woensdag, 13 januari 2010 07:07
Het busvervoer in Midden-Overijssel krijgt een nieuwe vervoerder én een nieuwe uitstraling.
Op donderdag 14 januari presenteren de provincie Overijssel en vervoerder Syntus tijdens een persconferentie de nieuwe plannen voor het busvervoer. Tevens wordt de eerste bus in nieuwe huisstijl onthuld door gedeputeerde Job Klaasen en Frank de Leeuw, directeur van Syntus.
Als verantwoordelijke voor het openbaar vervoer in West-Overijssel heeft de provincie het busvervoer in Midden-Overijssel definitief aan Syntus gegunt. Syntus neemt het busvervoer in de steden Zwolle en Deventer en de streekgebieden Salland en Vechtdal vanaf 29 augustus 2010 over van Connexxion.
bedoelen ze dat met meer blauw op de bus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef BastiaanL het volgende:
Syntus Overijssel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arriva?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Syntus ook de Achterhoek moeten behouden. Maar ja, de provincie Gelderland pleegt landverraad door voor die goedkope kut-Britten te kiezen.![]()
Ze moesten eens een paar nieuwe bussen gaan afschaffen, ik zit zo oncomfortabel als ik met de Arriva moet.quote:
arriva heeft toch ook geen comfortable bussen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze moesten eens een paar nieuwe bussen gaan afschaffen, ik zit zo oncomfortabel als ik met de Arriva moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |