Pauperquote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Zoek een walkthrough op?
Sowieso, spelletjes kopen voor een DS. Ik heb me een micro-kaartje gekocht en daar kunnen 20 spelletjes op gedownload van een site. Wat een besparing.
Aanrader: Professor Layton
Zegt iemand met een SBS6 logo als ava.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:05 schreef Bonzai. het volgende:
TS, gooi dat ding de vuilbak in en probeer eens een sociaal leven
of je stopt met jezelf gare tips te geven en gaat dat level halenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:05 schreef Bonzai. het volgende:
TS, gooi dat ding de vuilbak in en probeer eens een sociaal leven
Best wel prestatiegericht vast dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:02 schreef Bonzai. het volgende:
Maar ik ben een echte noob in dit spel, jonge. Ik zit vast in een level ... nog vaster dan de jongeheer van afcajos in een minderjarig breezerkutje.
Hoezo?quote:
Haha, zo'n fanatiek gamer ben ik helemaal niet, hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Zoek een walkthrough op?
Sowieso, spelletjes kopen voor een DS. Ik heb me een micro-kaartje gekocht en daar kunnen 20 spelletjes op gedownload van een site. Wat een besparing.
Aanrader: Professor Layton
Jij betaalt liever absurd hoge bedragen voor die spelletjes?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat stelen voor paupers is, daarom.
Je moet gewoon meezingen "do re mi fa sol" en dan bij sol moet je hem afschieten. Werkt primaquote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef Chinless het volgende:
Wees blij dat je zo ver komt, ik kom nog niet eens voorbij eerste stukje met die blokjes
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij betaalt liever absurd hoge bedragen voor die spelletjes?
okquote:Op woensdag 25 november 2009 20:27 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we hier geen saaie downloaddiscussie van maken hé![]()
Ze zingen niet alleen, ze blaffen ook.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef zoefschildpad het volgende:
Zingende paaseiland beelden?
dude...
Gelukkig heb ik een PSP, zodat ik mij kan onderscheiden.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ze zingen niet alleen, ze blaffen ook.
Maarja, in een tijdperk waar creativiteit en fantasie bijna volledig uit games verdwenen zijn, is zoiets idd ondenkbaar voor sommigen. Gelukkig is er nog de Nintendo DS
Niets mis hoor, met een PSPquote:Op woensdag 25 november 2009 20:54 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een PSP, zodat ik mij kan onderscheiden.
PSP > DS.
Ik voorspel een fanboytopic.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zegt iemand met een SBS6 logo als ava.![]()
Haha, idd, nu je het zegt.quote:
Op de PSP is Rhythm Paradise makkelijker?quote:
DS speelt zo kut bij mij.quote:Op zondag 29 november 2009 16:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Op de PSP is Rhythm Paradise makkelijker?
Game Boy wint van alles. Lomp, wit, geen kleurenscherm en geen backlight...dat is pas tofquote:Op woensdag 25 november 2009 20:54 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een PSP, zodat ik mij kan onderscheiden.
PSP > DS.
Ik voorspel een fanboytopic.
Uitgespeeld?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |