Pauperquote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Zoek een walkthrough op?
Sowieso, spelletjes kopen voor een DS. Ik heb me een micro-kaartje gekocht en daar kunnen 20 spelletjes op gedownload van een site. Wat een besparing.
Aanrader: Professor Layton
Zegt iemand met een SBS6 logo als ava.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:05 schreef Bonzai. het volgende:
TS, gooi dat ding de vuilbak in en probeer eens een sociaal leven
of je stopt met jezelf gare tips te geven en gaat dat level halenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:05 schreef Bonzai. het volgende:
TS, gooi dat ding de vuilbak in en probeer eens een sociaal leven
Best wel prestatiegericht vast dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:02 schreef Bonzai. het volgende:
Maar ik ben een echte noob in dit spel, jonge. Ik zit vast in een level ... nog vaster dan de jongeheer van afcajos in een minderjarig breezerkutje.
Hoezo?quote:
Haha, zo'n fanatiek gamer ben ik helemaal niet, hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Zoek een walkthrough op?
Sowieso, spelletjes kopen voor een DS. Ik heb me een micro-kaartje gekocht en daar kunnen 20 spelletjes op gedownload van een site. Wat een besparing.
Aanrader: Professor Layton
Jij betaalt liever absurd hoge bedragen voor die spelletjes?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat stelen voor paupers is, daarom.
Je moet gewoon meezingen "do re mi fa sol" en dan bij sol moet je hem afschieten. Werkt primaquote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef Chinless het volgende:
Wees blij dat je zo ver komt, ik kom nog niet eens voorbij eerste stukje met die blokjes
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij betaalt liever absurd hoge bedragen voor die spelletjes?
okquote:Op woensdag 25 november 2009 20:27 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we hier geen saaie downloaddiscussie van maken hé![]()
Ze zingen niet alleen, ze blaffen ook.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef zoefschildpad het volgende:
Zingende paaseiland beelden?
dude...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |