het was dan ook een vriendin, wijsneus.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaaaaaaa hoor, alsof jij vrienden hebt.
Schiet mij maar lek, maar wat een complete mongool was die Ibrahim/Abraham.quote:Tijdens dit feest wordt herdacht dat de profeet Ibrahim (Abraham) bereid was zijn zoon te offeren aan God.
quote:Op donderdag 26 november 2009 02:02 schreef paddy het volgende:
Het verschil tussen bagger en bagger en nog een klein beetje posts is?
Ik vind het een nette actie. Vind iemand het onzin of belachelijk? Kom dan in ieder geval verder dan die nutteloze bagger reacties.
quote:Op donderdag 26 november 2009 02:02 schreef paddy het volgende:
Het verschil tussen bagger en bagger en nog een klein beetje posts is?
Ik vind het een nette actie. Vind iemand het onzin of belachelijk? Kom dan in ieder geval verder dan die nutteloze bagger reacties.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:24 schreef Damien2 het volgende:
Goede actie! Terwijl de rechtse rukkers online haatzaaien krijgen de moslims offline een goede reputatie! Geen woorden maar daden.
blijkbaar wij autochtonen niet...quote:Op donderdag 26 november 2009 08:15 schreef qonmann het volgende:
Wie geeft het vlees de andere 51 weken ?
De voedselbanken zijn er toch het hele jaar door?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
blijkbaar wij autochtonen niet...
Verkeerde inschatting. De donaties komen niet uit Israel.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:21 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nee ik denk dat het het afval wat over is van hun slachtingen .
geite balletjes ,
Veel moslims, wat is veel? Tien, twintig, vijfhonderdzestig, dertigduizend?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
Veel moslims doneren de komende dagen
Uhm, toch ook niet uit andere landen dan Nederland?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:43 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Verkeerde inschatting. De donaties komen niet uit Israel.
nee die kwamen van de moslims .van het slachtfeest ..goed gelezen rukkerquote:Op donderdag 26 november 2009 13:43 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Verkeerde inschatting. De donaties komen niet uit Israel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |