abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 21:52:22 #176
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_75002782
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

daarom, je doet je best en meer kan je niet doen, en ze hebben al een persoonlijkheid opgebouwd hoe klein ze ook zijn, elk kind is anders. en wat je oudste deed om netjes sorry te zeggen dat is jou verdienste omdat hij al jong leert ook zijn zachte kant te laten zien.
Moet ook wel lachen nu hoor, met zijn 8 gaat hij natuurlijk behoorlijk mondiger worden, alles wat ik zeg moet ik nu haast bewijzen met foto's hij neemt niks zo maar meer aan, en natuurlijk lekker adrem antwoorden op alles, kom ook niet meer weg met een halve antwoord nee feiten wil meneer hahaha
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_75002813
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef gomi het volgende:

[..]

true, als ouders kun je een kind een richting in helpen. alleen is t imo wel moeilijker om ze goed te 'sturen'. fouten maken is veel makkelijker imo. maar ik nogmaals: ik ben echt een nitwit op dit gebied
nou Gomi, ik kan je eerlijk zeggen dat opvoeden het zwaarste is geweest alles maar sturen en proberen het zo goed mogelijk te doen, ben ook blij dat ik van het opvoeden af ben hoor heel eerlijk, de jongste heeft daar de vruchten van geplukt zeg maar, die mocht meer andere dingen dan de oudste want ik had wel zoiets van ppfftt zit al zolang met de kids wil ook lekker leven, moeilijk uit te leggen maar hoop dat je me snapt.
bv. de oudste moest netjes om half 8 naar bed, bij de jongste was ik iets soepeler.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 25 november 2009 @ 21:54:06 #178
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_75002865
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Af en toe achter het behangplakken, maar als je diep in mijn hart kijkt? Ze zijn volwassen en nog heb je er zorgen van, tja..
Tuurlijk vooral dat geruzie tussen die twee is irri, maar ondanks dat en ja kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen.....
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:54:52 #179
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_75002894
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie moeten naar oud
wrom Ik ben moeder niet oud
pi_75002915
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou Gomi, ik kan je eerlijk zeggen dat opvoeden het zwaarste is geweest alles maar sturen en proberen het zo goed mogelijk te doen, ben ook blij dat ik van het opvoeden af ben hoor heel eerlijk, de jongste heeft daar de vruchten van geplukt zeg maar, die mocht meer andere dingen dan de oudste want ik had wel zoiets van ppfftt zit al zolang met de kids wil ook lekker leven, moeilijk uit te leggen maar hoop dat je me snapt.
bv. de oudste moest netjes om half 8 naar bed, bij de jongste was ik iets soepeler.
yeah, maar dat is volgens mij overal zo. de oudste moet alles regelen, de jongeren plukken daar later de vruchten van en mogen meer,
was bij mij iig ook zo. mijn oudere broer moet 'strijden'voor bepaalde dingen. Bij mijn was t pad al geeffend en was t voor mij veel makkelijker
pi_75002961
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Kally het volgende:

[..]

wrom Ik ben moeder niet oud
lol, maar ik ga hier maar afsluiten. en nee niet naar oud

laters allemaal
  woensdag 25 november 2009 @ 21:57:20 #182
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_75003000
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef gomi het volgende:

[..]

laters allemaal
Doei doei
pi_75003018
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik herken het wel een btje hoor, was ook een poetsmiep, alles moest netjes. Heb er ook 3 maar je wordt wel gemakkelijker, de derde zat in de vensterbank, 2 jaar oud, wilde ook buitenspelen net zoals zij zussen, ben het nog ff tegengegaan maar daar ging hij met zijn loopauto zijn zussen achterna...
pi_75003050
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef gomi het volgende:

[..]

yeah, maar dat is volgens mij overal zo. de oudste moet alles regelen, de jongeren plukken daar later de vruchten van en mogen meer,
was bij mij iig ook zo. mijn oudere broer moet 'strijden'voor bepaalde dingen. Bij mijn was t pad al geeffend en was t voor mij veel makkelijker
ja klopt, jij verwoord het veel beter dan ik.
maar is ook zo hoor, en ik zal mijn kids echt niet willen missen voor nog geen berg goud etc.etc. (het geijkte standaard woord) maar kan wel zeggen dat kids hebben ook niet alles is en zal echt niet weten wat ik in deze tijd zou doen als ik nog jong was en nog moest beginnen, vind dat kinderen zoals bv Kally haar kids hun leeftijd zoveel moeten doen in deze maatschappij.
pi_75003092
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef gomi het volgende:

[..]

laters allemaal
doei doei Gomi
  woensdag 25 november 2009 @ 22:01:53 #186
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_75003175
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja klopt, jij verwoord het veel beter dan ik.
maar is ook zo hoor, en ik zal mijn kids echt niet willen missen voor nog geen berg goud etc.etc. (het geijkte standaard woord) maar kan wel zeggen dat kids hebben ook niet alles is en zal echt niet weten wat ik in deze tijd zou doen als ik nog jong was en nog moest beginnen, vind dat kinderen zoals bv Kally haar kids hun leeftijd zoveel moeten doen in deze maatschappij.
Ja klopt ook wel, als ik zie wat voor vakken ze nu op school hebben die hadden wij helemaal niet, zeker op het voortgezet onderwijs pffff zie je tassen met boeken voorbij komen met een kind er ergens onder, niet normaal maar het opvoeden blijft hetzelfde en ik weet niet beter net zoals jij toen niet wist
  woensdag 25 november 2009 @ 22:05:58 #187
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_75003348
Jongens ik ga ook afsluiten, morgen weer drukke dag , slaap lekker voor straks
pi_75003356
Trusten
pi_75003358
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja klopt ook wel, als ik zie wat voor vakken ze nu op school hebben die hadden wij helemaal niet, zeker op het voortgezet onderwijs pffff zie je tassen met boeken voorbij komen met een kind er ergens onder, niet normaal maar het opvoeden blijft hetzelfde en ik weet niet beter net zoals jij toen niet wist
weet je, vroeger pppffttt klink nu wel erg oud, maar vroeger kon je overal aan het werk, nu moet je al havo hebben voor vakkenvuller bij wijze van, vind de maatschappij en de mensen ook veel en veel harder in deze tijd, had het van de week met de jongste erover, we hadden het over opstaan in de tram, ze keek me aan en zei waarom??? ik zeg als er een zwangere of oudje binnen stapt is het niet meer dan logies dat je opstaat, zegt ze pppfftt ja doei heb ook gewerkt of hele dag gestaan, oke voor een heel oudje sta ik wel op maar die blik van der, dat verbaasde, ik dacht pppfftt kim kom op zo heb ik je niet opgevoed dat bedoel ik de maatschappij wordt steeds harder.
pi_75003395
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga ook afsluiten, morgen weer drukke dag , slaap lekker voor straks
ik ga ook, chanel en Kally en de rest allemaal straks slaap lekker
pi_75003420
Trusten heks..
pi_75003557
Ik zit naar de stream van de tweede kamer te kijken, over vervoer en infrastructuur. Nu is die mevrouw van de PvdA aan het woord, maar wat is dat mens ontzettend dom. Ze weet volgens mij nauwelijks waar ze over praat.
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 22:11:56 #193
18653 crew  D.
pi_75003585
Welterusten voor de bedgangers
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 22:12:32 #194
18653 crew  D.
pi_75003610
Ik ga er voor het gemak van uit dat het slapen in bed zal plaatsvinden
pi_75003687
[quote]Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit naar de stream van de tweede kamer te kijken, over vervoer en infrastructuur. Nu is die mevrouw van de PvdA aan het woord, maar wat is dat mens ontzettend dom. Ze weet volgens mij nauwelijks waar ze over praat.
[/quoteZe weten negen van de tien keer niet waar ze over praten... Wat een ergernis
pi_75003725
Oke ik verkloot een quote,
pi_75003772
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef D. het volgende:
Ik ga er voor het gemak van uit dat het slapen in bed zal plaatsvinden
Dat lijkt me wel het gemakkelijkst
  woensdag 25 november 2009 @ 22:24:37 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75004158
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie moeten naar oud
helemaal niet

Ik wil wel slapen maar ik wil Grenzeloos verliefd ook nog even kijken.
pi_75004550
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

helemaal niet

Ik wil wel slapen maar ik wil Grenzeloos verliefd ook nog even kijken.
Keuzes, keuzes, keuzes. Zo kijk ik nog steeds naar de tweede kamer en constateer ik dat het niveau nogal laag is tot nu toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2009 22:34:02 ]
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 22:39:26 #200
18653 crew  D.
pi_75004837
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel het gemakkelijkst
Mijn vrouw kan zich op de bank ook prima 'laten gaan' hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: