Ja is me vroeger nooit opgevallen haha, maar als ik dit nu ziequote:
De vreetschuur stond achteraan in het midden, je info klopt niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik krijg info door, 1e gebouw rechts t.o. de kantine, en ja
ik stuurde haar gewoon door en zei, je zusje wil je wat vragen geef er eerlijk antwoord op hahaha ja echt oh vond dat niks daar over te praten en nu bespreek ik alles met de kids, ja de jongste is nu 18 dus kan het wel he zonder dat ik bloos en rode oortjes krijg.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, en wat zei je tegen dr zus toen zij t vroeg?
hehe, maar willen zij dat nu nog wel met jou bespreken? oof sturen ze je nu ook door naar hun zusquote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik stuurde haar gewoon door en zei, je zusje wil je wat vragen geef er eerlijk antwoord op hahaha ja echt oh vond dat niks daar over te praten en nu bespreek ik alles met de kids, ja de jongste is nu 18 dus kan het wel he zonder dat ik bloos en rode oortjes krijg.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar willen zij dat nu nog wel met jou bespreken? oof sturen ze je nu ook door naar hun zus
Ik vraag opheldering, eh na de ingang aan de rechterkant van de vlag daar stond(een paar jaar eerder) de vreetschuurquote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De vreetschuur stond achteraan in het midden, je info klopt niet.
ah dat heb je dan goed voorelkaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha nee nu weten ze wel alles hoop ik hahaha maar ze bespreken alles met me (wat ze natuurlijk kwijt willen he) maar heb al zeg ik het zelf heerlijke band met ze. we zijn altijd met zijn 4e geweest en zijn hecht zeg maar, heb 2 meiden en een jongen maar prima kids goede baan de oudste 2 en de jongste gaat lekker op school en stage ja ik heb wat dat betreft niks te klagen
ah maakt t uit waat dat ding stond. niemand is er omgekomen van de honger dus toen t van belang was wist iedereen de vreetschuur te vindenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vraag opheldering, eh na de ingang aan de rechterkant van de vlag daar stond(een paar jaar eerder) de vreetschuur
Ik weet niet wat er een paar jaar eerder stond, maar volgens mij stond er in 1980 iets van een sportfaciliteit. In het midden had je rechts achteraan de kantine voor de manschappen, iets terug in het midden iets terug stond het onderofficiershotel, in het midden links, weer iets naar achteren, daar had je de onderofficiersmess.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vraag opheldering, eh na de ingang aan de rechterkant van de vlag daar stond(een paar jaar eerder) de vreetschuur
Ja zeker tegenwoordig, en zeker als je het alleen doet valt niet mee,quote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat heb je dan goed voorelkaar.
altijd goed als je je kinderen goed hebt afgeleverd.
jawel maar vind ook, ligt ook aan hun persoonlijkheid he, heb ze wel zo opgevoed dat je moet doen wat je leuk vind en vooral geen verplichtingen tegenover mij, kerst en moederdag enzo nee ik hou niet van verplichtingen dus verlang het van hun ook niet, ze moeten van hun leven iets maken al hebben ze tegenslagen want elk mens leert van een ander enzo en veel met je kids praten wat je dwars zit of waarom je verdrietig bent zeg maar deed ik altijd nergens doekjes omheen winden alleen wat ik eerder zei, als er echt vragen kwamen over bv sex dan stuurde ik haar naar haar grote zus haha maar voor de rest we zijn open naar mekaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat heb je dan goed voorelkaar.
altijd goed als je je kinderen goed hebt afgeleverd.
wil ik best geloven. tbh heb ik er niet veel kennis van hoor. ik heb geen kinderen en wmb blijft dat zoquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zeker tegenwoordig, en zeker als je het alleen doet valt niet mee,
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
als er echt vragen kwamen over bv sex dan stuurde ik haar naar haar grote zus haha maar voor de rest we zijn open naar mekaar.
Zo voed ik ze dus ook op, open en eerlijk en ja ze hebben wel eens ruzie en dan wil het wel eens gebeuren dat ik de verkeerde straf geef, zeg ik ook netjes sorry voor, en van de week op school had de oudste ruzie zegt de leraar gisteren tegen me hij was de grootste en zei als eerste sorry, ik denk mooi werkt toch. En verplichtingen doe ik helemaal niet aan, ik bel mijn moeder iedere dag en zie haar heel veel maar wel uit mezelf en niet omdat dat moetquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel maar vind ook, ligt ook aan hun persoonlijkheid he, heb ze wel zo opgevoed dat je moet doen wat je leuk vind en vooral geen verplichtingen tegenover mij, kerst en moederdag enzo nee ik hou niet van verplichtingen dus verlang het van hun ook niet, ze moeten van hun leven iets maken al hebben ze tegenslagen want elk mens leert van een ander enzo en veel met je kids praten wat je dwars zit of waarom je verdrietig bent zeg maar deed ik altijd nergens doekjes omheen winden alleen wat ik eerder zei, als er echt vragen kwamen over bv sex dan stuurde ik haar naar haar grote zus haha maar voor de rest we zijn open naar mekaar.
Ik zou ze voor geen goud willen missenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
wil ik best geloven. tbh heb ik er niet veel kennis van hoor. ik heb geen kinderen en wmb blijft dat zo
Och het geheugen laat het iets in de steek of niet, maar jij zat waarschijnlijk rotonde driekwart. Hier chauffeur pantservoertuigen, redelijk vooraan.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er een paar jaar eerder stond, maar volgens mij stond er in 1980 iets van een sportfaciliteit. In het midden had je rechts achteraan de kantine voor de manschappen, iets terug in het midden iets terug stond het onderofficiershotel, in het midden links, weer iets naar achteren, daar had je de onderofficiersmess.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel maar vind ook, ligt ook aan hun persoonlijkheid he, heb ze wel zo opgevoed dat je moet doen wat je leuk vind en vooral geen verplichtingen tegenover mij, kerst en moederdag enzo nee ik hou niet van verplichtingen dus verlang het van hun ook niet, ze moeten van hun leven iets maken al hebben ze tegenslagen want elk mens leert van een ander enzo en veel met je kids praten wat je dwars zit of waarom je verdrietig bent zeg maar deed ik altijd nergens doekjes omheen winden alleen wat ik eerder zei, als er echt vragen kwamen over bv sex dan stuurde ik haar naar haar grote zus haha maar voor de rest we zijn open naar mekaar.
daarom, je doet je best en meer kan je niet doen, en ze hebben al een persoonlijkheid opgebouwd hoe klein ze ook zijn, elk kind is anders. en wat je oudste deed om netjes sorry te zeggen dat is jou verdienste omdat hij al jong leert ook zijn zachte kant te laten zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo voed ik ze dus ook op, open en eerlijk en ja ze hebben wel eens ruzie en dan wil het wel eens gebeuren dat ik de verkeerde straf geef, zeg ik ook netjes sorry voor, en van de week op school had de oudste ruzie zegt de leraar gisteren tegen me hij was de grootste en zei als eerste sorry, ik denk mooi werkt toch. En verplichtingen doe ik helemaal niet aan, ik bel mijn moeder iedere dag en zie haar heel veel maar wel uit mezelf en niet omdat dat moet
Let it be, 't is een hele ouwe stomp en inmiddels wat dementerend denk ikquote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Och het geheugen laat het iets in de steek of niet, maar jij zat waarschijnlijk rotonde driekwart. Hier chauffeur pantservoertuigen, redelijk vooraan.
Af en toe achter het behangplakken, maar als je diep in mijn hart kijkt?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou ze voor geen goud willen missen
Op dat gebied misschien wel maar in zijn goede IT job lukt het nog aardig en dat lijkt me veeeel belangrijkerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Let it be, 't is een hele ouwe stomp en inmiddels wat dementerend denk ik
ja maar dat is andersquote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou ze voor geen goud willen missen
Moet ook wel lachen nu hoor, met zijn 8 gaat hij natuurlijk behoorlijk mondiger worden, alles wat ik zeg moet ik nu haast bewijzen met foto's hij neemt niks zo maar meer aan, en natuurlijk lekker adrem antwoorden op alles, kom ook niet meer weg met een halve antwoord nee feiten wil meneer hahahaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, je doet je best en meer kan je niet doen, en ze hebben al een persoonlijkheid opgebouwd hoe klein ze ook zijn, elk kind is anders. en wat je oudste deed om netjes sorry te zeggen dat is jou verdienste omdat hij al jong leert ook zijn zachte kant te laten zien.
nou Gomi, ik kan je eerlijk zeggen dat opvoeden het zwaarste is geweest alles maar sturen en proberen het zo goed mogelijk te doen, ben ook blij dat ik van het opvoeden af ben hoor heel eerlijk, de jongste heeft daar de vruchten van geplukt zeg maar, die mocht meer andere dingen dan de oudste want ik had wel zoiets van ppfftt zit al zolang met de kids wil ook lekker leven, moeilijk uit te leggen maar hoop dat je me snapt.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
true, als ouders kun je een kind een richting in helpen. alleen is t imo wel moeilijker om ze goed te 'sturen'. fouten maken is veel makkelijker imo. maar ik nogmaals: ik ben echt een nitwit op dit gebied
Tuurlijk vooral dat geruzie tussen die twee is irri, maar ondanks dat en ja kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen.....quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Af en toe achter het behangplakken, maar als je diep in mijn hart kijkt?Ze zijn volwassen en nog heb je er zorgen van, tja..
wromquote:
yeah, maar dat is volgens mij overal zo. de oudste moet alles regelen, de jongeren plukken daar later de vruchten van en mogen meer,quote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Gomi, ik kan je eerlijk zeggen dat opvoeden het zwaarste is geweest alles maar sturen en proberen het zo goed mogelijk te doen, ben ook blij dat ik van het opvoeden af ben hoor heel eerlijk, de jongste heeft daar de vruchten van geplukt zeg maar, die mocht meer andere dingen dan de oudste want ik had wel zoiets van ppfftt zit al zolang met de kids wil ook lekker leven, moeilijk uit te leggen maar hoop dat je me snapt.
bv. de oudste moest netjes om half 8 naar bed, bij de jongste was ik iets soepeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |