quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dat was dus je huisarts met een mededeling dat je je vaccinatie kon ophalen
Geeft niks dan maar een week spaans pratenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nu krijg je hem niet meer
nou ja, waarom krijg ik niet van die leuke mailtjes pppffttt zeker omdat jij er lekker uitziet en ik al op leeftijdquote:Op woensdag 25 november 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet normaal, ken die hele flapdrol niet staat er Als jij vrijgezel bent, wil ik je volspuiten.....wat een engerd bah en hij was nog lelijk ook
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
nee echt Kally smerig hoor, dat zijn van die geile gasten die heel hyves afspeuren op zioek of zoekende zeg maar bbbrrrr, je kan op dit is niet oke klikken he weg ermee
Ik verwijder die mail en weg ermeequote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, waarom krijg ik niet van die leuke mailtjes pppffttt zeker omdat jij er lekker uitziet en ik al op leeftijdvind het wel een knus gezellig mailtje hoor schrijf terug, misschien zit er een leuke date in, en ach lelijk, trek gewoon een vuilniszak over zijn hoofd
nee echt Kally smerig hoor, dat zijn van die geile gasten die heel hyves afspeuren op zioek of zoekende zeg maar bbbrrrr, je kan op dit is niet oke klikken he weg ermee
quote:
*boem* deed mijn hart.quote:
O nou ja als je er geld voor krijgtquote:
Ik zag net in de film 2012 Japan ten onder gaanquote:
Boem deed je hart?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef Noek het volgende:
[..]
*boem* deed mijn hart.![]()
Nu niet als een borderlineblaadje aan een boom gaan omdraaien als die je opeens wel naaktfoto's stuurt hè?
ok, ok, volgende keer stuur ik jou er ook 1quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, waarom krijg ik niet van die leuke mailtjes pppffttt zeker omdat jij er lekker uitziet en ik al op leeftijdvind het wel een knus gezellig mailtje hoor schrijf terug, misschien zit er een leuke date in, en ach lelijk, trek gewoon een vuilniszak over zijn hoofd
oh dat is lief van je, ja hoe smeriger hoe betyer he, daar wordt ik zo zo, zo zeg maar zo vanquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ok, volgende keer stuur ik jou er ook 1
Ja de botox-ziektequote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
oh ik zat vanavond ff te joetoepen en kwam bij eart & fire uit met jerny kaagman, toch hadden ze leuke liedjes hoor vond het niet slecht en ze bewoog ook nog toen denk dat ze een ziekte heeft dat ze nu zo stijf is.
O ik had me jou toch anders voorgesteldquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ok, volgende keer stuur ik jou er ook 1
Ik zag haar live in 1980 op de Joh. Postkazerne. Hilarisch wel, ze was toen best het aankijken waard en dat vonden nog een paar duizend mannen in het groen. 't Arme kindquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
oh ik zat vanavond ff te joetoepen en kwam bij eart & fire uit met jerny kaagman, toch hadden ze leuke liedjes hoor vond het niet slecht en ze bewoog ook nog toen denk dat ze een ziekte heeft dat ze nu zo stijf is.
hmmm, dan moet ik wel heel erg mijn best doenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is lief van je, ja hoe smeriger hoe betyer he, daar wordt ik zo zo, zo zeg maar zo van
afgaande op wat ik gelezen heb over die mail, ik ookquote:Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik had me jou toch anders voorgesteld
Trouwens mijn zoon heeft oook joetoep ontdekt pfff moet ik wel de hele tijd meekijken dat hij niks geks vindquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Ja dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
afgaande op wat ik gelezen heb over die mail, ik ook
zag vanavond de muppets met bohemian rap. van Queen bij RTL Boulevard en zodoende ging ik ff joetoepen maAr leuke filmpjes je hebt zoveel voor de kids op youtubequote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens mijn zoon heeft oook joetoep ontdekt pfff moet ik wel de hele tijd meekijken dat hij niks geks vind
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens mijn zoon heeft oook joetoep ontdekt pfff moet ik wel de hele tijd meekijken dat hij niks geks vind
Ja maar ook zoveel niet leuke dingen, haha en hij klikt gewoon alles aan dus ik spring er af en toe even tussenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag vanavond de muppets met bohemian rap. van Queen bij RTL Boulevard en zodoende ging ik ff joetoepen maAr leuke filmpjes je hebt zoveel voor de kids op youtube
vind haar nu nog niet lelijk hoor en denk echt niet dat ze de botox ziekte heeft wat Kally zegt, nee denk dat er echt wel wat aan de hand met haar is, en vond de filmpjes leuk weer om te zien en zaten best leuke liedjes tussen ze had een goeie stem toenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zag haar live in 1980 op de Joh. Postkazerne. Hilarisch wel, ze was toen best het aankijken waard en dat vonden nog een paar duizend mannen in het groen. 't Arme kind
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat die jonguh toch lekker z'n gang gaan en doe niet zo!
[ afbeelding ]
Nog twee jaar en je klappert met je orenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is pas 8, ik wil hem nog even beetje onschuldig laten
Ja gelukkig wel, ze voelde zich wel zo maar beetje bevestiging kan geen kwaadquote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
k zijn we t daar iig over eens
btw las dat alles goed gaat met laysa enzo. mooi om te lezen
Ze bewoog toen ook al wat stijfjes hoor. Zo soepel was ze toch nooit?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind haar nu nog niet lelijk hoor en denk echt niet dat ze de botox ziekte heeft wat Kally zegt, nee denk dat er echt wel wat aan de hand met haar is, en vond de filmpjes leuk weer om te zien en zaten best leuke liedjes tussen ze had een goeie stem toen
ja maar dat zijn nog 24 hele maandenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog twee jaar en je klappert met je oren
wacht maar tot hij tante toverheks heeft ontmoet, dan klappert hij niet meer met zijn oortjes hoor, ik zal hem alles vertellen van de blommetjes en de bijtjesquote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog twee jaar en je klappert met je oren
Bekende lokatiequote:Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zag haar live in 1980 op de Joh. Postkazerne. Hilarisch wel, ze was toen best het aankijken waard en dat vonden nog een paar duizend mannen in het groen. 't Arme kind
hehehe, en wat zei je tegen dr zus toen zij t vroeg?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht maar tot hij tante toverheks heeft ontmoet, dan klappert hij niet meer met zijn oortjes hoor, ik zal hem alles vertellen van de blommetjes en de bijtjes![]()
nee hoor, dat dorst ik niet eens bij mijn eigen kids, de jongste meid vroeg wel eens wat dan zei ik zonder blikken of blozen vraag maar aan je zus
Dat dorst ik nietquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht maar tot hij tante toverheks heeft ontmoet, dan klappert hij niet meer met zijn oortjes hoor, ik zal hem alles vertellen van de blommetjes en de bijtjes![]()
nee hoor, dat dorst ik niet eens bij mijn eigen kids, de jongste meid vroeg wel eens wat dan zei ik zonder blikken of blozen vraag maar aan je zus
Heb even clip bekeken maar idd. niet echt los in de heupenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze bewoog toen ook al wat stijfjes hoor. Zo soepel was ze toch nooit?
ooohhquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laatste gebouw rechts, 42 Paatcie, naast de malloten van van Heutz, die hadden de andere helft van het gebouwquote:
O daar heb ik geen moeite mee, probeer wel alles zo eerlijk mogelijk uit te leggen, alleen hij was 6 toen hij vroeg hoe kwam ik dan in je buik, toen heb ik maar gezegd dat gebeurt als papa's en mama's kroelenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar zat de mijne nietquote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laatste gebouw rechts, 42 Paatcie, naast de malloten van van Heutz, die hadden de andere helft van het gebouw
Ja, dan nog wel jaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
O daar heb ik geen moeite mee, probeer wel alles zo eerlijk mogelijk uit te leggen, alleen hij was 6 toen hij vroeg hoe kwam ik dan in je buik, toen heb ik maar gezegd dat gebeurt als papa's en mama's kroelen
Amsterdam en ben een echte Amsterdamse maar zulke dingen moest ze niet aan mij vragen hoor hahaha echt ik ouwehoer veel maar als er iets werd gevraagd over bv sex enzo nee dan stuurde ik haar door naar haar zuster ja erg he maar ja, grote mond heb ik wel maar over zulke dingenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat dorst ik niet![]()
Waar woon jij ergens/ongeveer?
Ach ik denk dat hij mij over 4 jaar voorlichting geeft hahaquote:
Val jij op zulke oude mannen?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar zat de mijne nietDie was lichting 762
ja maar ik bedoel, toen bewoog ze meer dan nu, nu houd ze alles stijf ook haar mond gaat niet meer wijd open enzo dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb even clip bekeken maar idd. niet echt los in de heupen
goed volk dus, maar begrijp nu ook hoe t komt dat die bezemsteel van je gejat isquote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Amsterdam en ben een echte Amsterdamse maar zulke dingen moest ze niet aan mij vragen hoor hahaha echt ik ouwehoer veel maar als er iets werd gevraagd over bv sex enzo nee dan stuurde ik haar door naar haar zuster ja erg he maar ja, grote mond heb ik wel maar over zulke dingen
Stijf harkje hèquote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb even clip bekeken maar idd. niet echt los in de heupen
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
goed volk dus, maar begrijp nu ook hoe t komt dat die bezemsteel van je gejat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |