quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dat was dus je huisarts met een mededeling dat je je vaccinatie kon ophalen
Geeft niks dan maar een week spaans pratenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nu krijg je hem niet meer
nou ja, waarom krijg ik niet van die leuke mailtjes pppffttt zeker omdat jij er lekker uitziet en ik al op leeftijdquote:Op woensdag 25 november 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet normaal, ken die hele flapdrol niet staat er Als jij vrijgezel bent, wil ik je volspuiten.....wat een engerd bah en hij was nog lelijk ook
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
nee echt Kally smerig hoor, dat zijn van die geile gasten die heel hyves afspeuren op zioek of zoekende zeg maar bbbrrrr, je kan op dit is niet oke klikken he weg ermee
Ik verwijder die mail en weg ermeequote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, waarom krijg ik niet van die leuke mailtjes pppffttt zeker omdat jij er lekker uitziet en ik al op leeftijdvind het wel een knus gezellig mailtje hoor schrijf terug, misschien zit er een leuke date in, en ach lelijk, trek gewoon een vuilniszak over zijn hoofd
nee echt Kally smerig hoor, dat zijn van die geile gasten die heel hyves afspeuren op zioek of zoekende zeg maar bbbrrrr, je kan op dit is niet oke klikken he weg ermee
quote:
*boem* deed mijn hart.quote:
O nou ja als je er geld voor krijgtquote:
Ik zag net in de film 2012 Japan ten onder gaanquote:
Boem deed je hart?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef Noek het volgende:
[..]
*boem* deed mijn hart.![]()
Nu niet als een borderlineblaadje aan een boom gaan omdraaien als die je opeens wel naaktfoto's stuurt hè?
ok, ok, volgende keer stuur ik jou er ook 1quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, waarom krijg ik niet van die leuke mailtjes pppffttt zeker omdat jij er lekker uitziet en ik al op leeftijdvind het wel een knus gezellig mailtje hoor schrijf terug, misschien zit er een leuke date in, en ach lelijk, trek gewoon een vuilniszak over zijn hoofd
oh dat is lief van je, ja hoe smeriger hoe betyer he, daar wordt ik zo zo, zo zeg maar zo vanquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ok, volgende keer stuur ik jou er ook 1
Ja de botox-ziektequote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
oh ik zat vanavond ff te joetoepen en kwam bij eart & fire uit met jerny kaagman, toch hadden ze leuke liedjes hoor vond het niet slecht en ze bewoog ook nog toen denk dat ze een ziekte heeft dat ze nu zo stijf is.
O ik had me jou toch anders voorgesteldquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ok, volgende keer stuur ik jou er ook 1
Ik zag haar live in 1980 op de Joh. Postkazerne. Hilarisch wel, ze was toen best het aankijken waard en dat vonden nog een paar duizend mannen in het groen. 't Arme kindquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
oh ik zat vanavond ff te joetoepen en kwam bij eart & fire uit met jerny kaagman, toch hadden ze leuke liedjes hoor vond het niet slecht en ze bewoog ook nog toen denk dat ze een ziekte heeft dat ze nu zo stijf is.
hmmm, dan moet ik wel heel erg mijn best doenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is lief van je, ja hoe smeriger hoe betyer he, daar wordt ik zo zo, zo zeg maar zo van
afgaande op wat ik gelezen heb over die mail, ik ookquote:Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik had me jou toch anders voorgesteld
Trouwens mijn zoon heeft oook joetoep ontdekt pfff moet ik wel de hele tijd meekijken dat hij niks geks vindquote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Ja dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
afgaande op wat ik gelezen heb over die mail, ik ook
zag vanavond de muppets met bohemian rap. van Queen bij RTL Boulevard en zodoende ging ik ff joetoepen maAr leuke filmpjes je hebt zoveel voor de kids op youtubequote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens mijn zoon heeft oook joetoep ontdekt pfff moet ik wel de hele tijd meekijken dat hij niks geks vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |