Fopt ze je niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:06 schreef SimpelZat het volgende:
Toen ik vandaag mijn schoonmoeder vroeg met wat voor verjaardagscadeau ik haar blij kon maken kwam ze aanzetten met een wasmachine of een lcd-schermik tel voor mijn eigen ouders ook maximaal 100-150 euro neer en vind dit echt te gortig. Ook behoorlijk, sja, lef hebben om zoets te vragen aan je schoonzoon. Hoe los ik dit zo conflictvermijdend mogelijk op?
Klacht 1: mensen die te dure cadeautjes vragen
Klacht 2: schoonmoeders
Klacht 3: mensen die kadotjes schrijven
Haar gewoon overslaanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:06 schreef SimpelZat het volgende:
Toen ik vandaag mijn schoonmoeder vroeg met wat voor verjaardagscadeau ik haar blij kon maken kwam ze aanzetten met een wasmachine of een lcd-schermik tel voor mijn eigen ouders ook maximaal 100-150 euro neer en vind dit echt te gortig. Ook behoorlijk, sja, lef hebben om zoets te vragen aan je schoonzoon. Hoe los ik dit zo conflictvermijdend mogelijk op?
Klacht 1: mensen die te dure cadeautjes vragen
Klacht 2: schoonmoeders
Klacht 3: mensen die kadotjes schrijven
De perfecte oplossingquote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef Kekaa het volgende:
Maak een surprise in de vorm van een wasmachine of lcdscherm. Stop hier een chocoladeletter in.
Haha das misschien wel een idee. Met een briefje er in met iets van: "hierbij je scherm, origineel was te duur, maar ik hoop dat blabla".quote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef Kekaa het volgende:
Maak een surprise in de vorm van een wasmachine of lcdscherm. Stop hier een chocoladeletter in.
Denk het 1stequote:Op woensdag 25 november 2009 17:09 schreef Veive het volgende:
Of je snapt het 'grapje' niet, of je schoonmoeder is een achterlijk mens.
Tsja ik verdien best goed maar dat hoeft niet uitgebuit te worden met cadeaus van dik 700 euro terwijl ze zelf met een zak snoep en een boek van Mart Smeets of zo komt aankakkenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:09 schreef Joe-Momma het volgende:
Geef d'r een tegoed bon van ¤150 van de mediamarkt ofzo. Legt ze zelf de rest erbij.
Nee hoor, ik ken haar al langer dan vandaag doet ze ook bij anderen. Ze heeft het niet breed, maar word een beetje moe van al die misbruik.quote:
Dan geef je haar een bon van ¤ 50 en een zak snoep en een jurk van mart smeets..quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Tsja ik verdien best goed maar dat hoeft niet uitgebuit te worden met cadeus van dik 700 euro terwijl ze zelf met een zak snoep en een boek van Mart Smeets of zo komt aankakken
Wat een parasiet!! Weer een reden om vrijgezel te blijven want als je niet met iets goedkomt en het oplost is je vriendin waarschijnlijk boosquote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken haar al langer dan vandaag doet ze ook bij anderen. Ze heeft het niet breed, maar word een beetje moe van al die misbruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |