quote:
Heeys even een korte update.
Ik ben niet heel veel wijzer geworden. Heb het schakelprogramma binnen en de brochures erbij en ben dmv
www.ruuster.nl eens gaan kijken naar dat schakelprogramma. Resultaat: Een schakelprogramma wat bij lange na niet reël is. Ongeveer 40% van de vakken in dat schakelprogramma overlapt elkaar en een aantal daarvan hebben ook verplichte practica etc.
Met dat verhaal ben ik naar mijn studiecoordinator in Leiden gegaan. Die kent de mensen in Nijmegen persoonlijk (zijn beiden bestuursleden in een bio-informatica consortium) en zou voor mij informeren hoe dat zit. Vandaag nog mee gemaild maar die kwam daar niet eerder aan toe dan volgende week donderdag.
Van Californium heb ik nog geen PM ontvangen dus ik ga er gewoon vanuit dat zij erg lange weekenden heeft
Mijn fallback plan is om mij in te schrijven voor Msc bioinformatica in Wageningen en dan de vakken die ik echt heel interessant vind te volgen bij MLW in Nijmegen. Zo heb ik niet het "gezeik" rond toelating maar kan ik wel de dingen leren die ik wil. Want in Wageningen kan ik zonder schakelprogramma direct instromen in de master bioinformatica.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bierie op 12-02-2010 13:08:40 (aanvulling) ]