Die recht voor het Huygens. Rond een uur of 14:30. Dus ja dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
ehm. Hoe laat stond je daar? En was het die tegenover het Linnaeus? (de blokkendoos) of die recht voor de hoofdingang van het Huygens? Want de lijnbus (10) die stopt daar niet, die rijdt een ander rondje.
Maar behalve dat heb ik geen klachtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daar stoppen maar 2 bussen, 1 en 3 geloof ik, en die rijden allebei maar eens in het half uur.
Was ook deels doorslaggevend. De opleiding leek ook gewoon veel meer gestructureerd (doordacht) en ik heb ook het gevoel dat op het gebied van Life science Nijmegen een erg goede reputatie heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nijmegen heeft een heerlijke beta, ik baal een beetje dat ik er niet meer rondloop (tenminste, dit jaar nog als bestuur, maar volgend jaar alleen Erasmusgebouw nog eigenlijk...) Heerlijke sfeer, leuke mensen.
Okee leuk, wauw en voorzitter ook nog eens hehe!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe nu voorzitter zijn van Thalia, van Informatica en Informatiekunde.
Je zou het in het noorden van Groot Britannië moeten zoeken, leven is daar iets goedkoper ten opzichte van het zuiden van de UKquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, nee. Dan heb ik hopelijk pas mijn propedeuse Engels. Ben net overgestapt, daarom doe ik ook nog bestuur. Vanaf volgend jaar dus fulltime studeren, bachelor Engels inkoppen en dan even kijken waar mijn master heen gaat. Wil graag naar de UK, maar da's heel duur, en beurzen zijn niet dekkend. Dus zal moeten kijken of dat mogelijk is.
Wereldreis met manlief gaat pas plaatsvinden als we daar genoeg geld voor hebben, en sowieso pas na mijn afstuderen incl. masterdus voorlopig is het enkel plannen maken en ideeen opdoen!
Ga je overigens verhuizen? Of word je zo'n spoorknor?
Ik weet hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
autosterkte op de A50
enneh.. het is niet het levensonderhoud wat duur is (naar het noorden ga ik toch we), maar vooral het collegegeld
Mja, zelfde geldt voor bedrijfskunde (het eerste jaar althans).quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij rechten was het altijd in het eerste jaar, dan zat collegezaal 1 al helemaal vol en dan kon je in collegezaal 5 het via de video volgen.. Heb het nog nooit gedaan.. Blijkbaar was het ook altijd erg irritant. Soms had je van die docenten die buiten beeld liepen, en het was natuurlijk nooit stil
Precies de reden dat ik het vroeg. Soms komt het gewoon veel beter uit als je zelf kan beslissen wanneer je vanuit huis het videocollege volgt dan dat je ergens op een specifieke tijd in een collegezaal moet zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef Horloge het volgende:
Hebben ze die beelden niet ook online gegooid dan? Dat is veel handiger voor studenten. Op de UvA had ik een vak waarbij ze dat altijd deden, ik ben er erg over te spreken.
Nope... Dat zou inderdaad veel handiger zijn geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef Horloge het volgende:
Hebben ze die beelden niet ook online gegooid dan? Dat is veel handiger voor studenten. Op de UvA had ik een vak waarbij ze dat altijd deden, ik ben er erg over te spreken.
Hallo Marleenhoofd, kun je mij informatie verschaffen over deze studie? Als in, wat voor vakken krijg je het eerste jaar, wat behandel je zoal? Is het een zware studie, of een optie voor 'erbij'?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef marleenhoofd- het volgende:
Mag ik in t lijstje?
Ik doe wiskunde..
Heeys even een korte update.quote:
Dat geldt dus niet meer overal. Bij ons was dat ook jarenlang zo (de boete is een tijdje tien euro geweest), maar tegenwoordig is te laat gewoon echt te laat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:10 schreef morgane het volgende:
Je moet even langs het secretariaat van jouw opleiding, dan kunnen zij je (voor 5,-) alsnog inschrijven. Je kan het tentamen wel maken als je niet ingeschreven bent, maar dan moet je je studentenkaart bij het tentamen inleveren en kan je die later weer voor 5,- bij het secretariaat ophalen.
Nou ik kan het tentamen dus toch niet maken.. Ben gisteren extra naar het Onderwijs Service Punt gegaan, maar het kan toch niet behalve als je een goede reden hebt waardoor je te laat was met aanmelden. Maar die had ik uiteraard niet, dus heb ik pechquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:23 schreef Lauwheid het volgende:
Heb net een mail gekregen van een van de docenten die ik hierover gemaild had, ik moet me melden bij het OSP en dan een boete betalen. Dan kan ik toch nog mee doen gelukkig.. In ieder geval bedankt voor de reacties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |