Ik 36 en doe het ook!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
me too (okee ik ben 37) als dat niet meer kan met 21 wanneer kan het dan wel?
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
me too (okee ik ben 37) als dat niet meer kan met 21 wanneer kan het dan wel?
Misschien juist omdat we wat oudere tutten worden, dat het weer leuk wordt...quote:
Mooie nagels..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef mascarpone het volgende:
[ afbeelding ]
Parlez vous OPI?!
Vind het een onwijs mooie kleur
Oh, en wat is knallend. Gewoon opdoen wat je leuk vindt staan.
Ben 36, moet ik me nu al oud voelen?!
Mooie kleur...en mooie nagels..quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Netjes.![]()
Ik moet echt eens stoppen met lakken in slecht verlichtte ruimtes. Dit ziet er niet uit.![]()
Crappy flitsfoto van Dirty Sex-a-teal omdat er geen zon was. In het echt is hij veel meer holo.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel uit, alleen beetje kaal..quote:En dit heb ik nu op. Deep Purple van de Purple Passion collectie van Catrice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat gaat er zo ook weer af want het ziet er niet uit zo.
ik dus ook niet, nooit trouwens...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb én sales én David gemailed, maar niks noppes nada gehoord van niemand..
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
@ Kleintje: NiiiiiiiiiiiiceI like! LA girl rockstar overdose heb ik gisteravond ook besteld
wist niet dat jij 'm ook wilde, anders had ik die er wel bij gedaan voor je..
CG Secret Periwinkle zit bij mijn bestelling van Transdesign![]()
[ afbeelding ]
aahhh danku danku allebeiquote:Op donderdag 26 november 2009 09:01 schreef MinderMutsig het volgende:
@ Kleintje: kijk eens naar China Glaze Secret Peri-wink-le. Volgens mij is dat de kleur die je ongeveer zoekt.
Dankje.quote:
quote:[..]
Ziet er wel uit, alleen beetje kaal..
Heb je al wat nieuws erop?
Hoe heet die china glaze kleur? Die vind ik egt mooiquote:Op donderdag 26 november 2009 12:33 schreef Nieners het volgende:
[..]
Oke, ik ben over de drempel.
Ik heb al twee mooie lakjes gezien op Ebay:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fotoquote:Op donderdag 26 november 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij zit er al drie dagen Astra op en ik wil hem er nog steeds niet afhalen
quote:
Thanks ladies!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur...en mooie nagels..![]()
Beterschap! Geen idee hoe dat zit met ziek zijn en nagellak... maar denk dat dat los van elkaar staat.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Ziekzijn zuigtMooie foto's en lakjes weer dames.
Channelesque, ik was meteen verliefd.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:45 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Hoe heet die china glaze kleur? Die vind ik egt mooi
Ja, ziek zijn slaat altijd op je haar en nagels..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh vraagje kan het als je ziek bent, de lak ineens zo van je vingers valtniet eens chipjes maar gewoon de helft of meer van je nagels eraf valt ( de lak dan he )
Mjah, net zoals ik al bij de andere zei: Dan maar een mindere foto, maar FOTO!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Chinchilly met konad. Er moet nog een laagje topcoat over en dan ga ik kijken of ik het een beetje fatsoenlijk op de foto kan krijgen bij lamplicht.
ha ik ben dus toch niet gekquote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ziek zijn slaat altijd op je haar en nagels..
Beterschap.
Oeh een holo! Yay!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:54 schreef Nieners het volgende:
[..]
[..]
Thanks ladies!.
[..]
Beterschap! Geen idee hoe dat zit met ziek zijn en nagellak... maar denk dat dat los van elkaar staat.
Ik zie iig geen verband.
[..]
Channelesque, ik was meteen verliefd.
En weer op Ebay besteld... alleen jammer dat ik dat niet even eerder kon bedenken en nu dus meer VK moet dokken.
[ afbeelding ]
China Glaze FYI, mijn meest ''flitsende'' kleur tot nu toe vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |