WTFquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ey.. er staat nu ook dat er een concert is op de 27ste: http://www.ticketmaster.n(...)am-tickets/ZIGGO/107
Nee maar zo zonder aankondiging, normaal is het uitverkocht -> Dag later vanwege belangstelling persbericht -> week later nieuwe verkoopquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:28 schreef Operc het volgende:
Gezien de belangstelling niet zo gek toch?
Juist veel stoerder zo!quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee maar zo zonder aankondiging, normaal is het uitverkocht -> Dag later vanwege belangstelling persbericht -> week later nieuwe verkoop
Daar heb je een punt. Maar voor het tempo van bestellen wel praktisch nuquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee maar zo zonder aankondiging, normaal is het uitverkocht -> Dag later vanwege belangstelling persbericht -> week later nieuwe verkoop
Iets naar boven in dit topic staat een plattegrond.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Timo20 het volgende:
Is er trouwens op de site van de ziggo dome geen mogelijkheid om te zien waar je zitplaatsen zich bevinden?
Thanks! ik zit in vak 102, goede plaatsen dusquote:
dat hele systeem is KUT. stond al voor 10.00uur in de wachtrij en kreeg geen kaarten terwijl mensen hier (niets persoonlijksquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik kom nog steeds niet in de wachtrij...beetje vervelend
Ik 207, best ver weg. Maar boeie, is vast ook wel goed. Ik hèb in ieder geval kaarten, en dan is ook wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Thanks! ik zit in vak 102, goede plaatsen dus
Ik zat te F5en vanaf 09:30 en kwam meerdere keren in de wachtrij, alleen werd er steeds als het balkje vol was uitgekickt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat hele systeem is KUT. stond al voor 10.00uur in de wachtrij en kreeg geen kaarten terwijl mensen hier (niets persoonlijks) er wel in kwamen zonder in de wachtrij te staan
![]()
Zo ging het bij mij precies hetzelfde (alleen dan om 10.05uquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zat te F5en vanaf 09:30 en kwam meerdere keren in de wachtrij, alleen werd er steeds als het balkje vol was uitgekickt.
Toen om 10:03 probeerde ik in de wachtrij te komen en kwam ik ineens op de pagina waar je kan bestellen en betalen zonder wachtrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |