YEAH!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:40 schreef Lord_Cardigan het volgende:
TS associeerde dit:
[ afbeelding ]
Word!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
Op dat tweede plaatje zijn ze anders wel een stuk nuttiger bezig dan op de eerste!
Welnee idioot. Die gasten op het eerste plaatje maken kankerharde musica!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
Op dat tweede plaatje zijn ze anders wel een stuk nuttiger bezig dan op de eerste!
Gastquote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Welnee idioot. Die gasten op het eerste plaatje maken kankerharde musica!
Google ze maar eens: Lil John and the eastside boys. b---h is wel een leuk nummer om kennis te maken met hun oeuvre.
Zelfs mijn tranen moesten huilenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Welnee idioot. Die gasten op het eerste plaatje maken kankerharde musica!
Google ze maar eens: Lil John and the eastside boys. b---h is wel een leuk nummer om kennis te maken met hun oeuvre.
Lekker he.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zelfs mijn tranen moesten huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Muzz_ het volgende:
Negers zijn beter dan Turken en Marokkanen
Waarom staan er glimmende autos in de etalage van de dealer?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef Skonk het volgende:
Waarom zijn die slaven zo netjes gekleed?
Zijn ze net schoon gemaakt?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom staan er glimmende autos in de etalage van de dealer?.
quote:
Daarvan krijgen ze nog een lekker tintje ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Penisbaard het volgende:
Niks mis met vrolijke negertjes die in de zon lekker aan het werk zijn
jij hebt zeker je lolbroek aan?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarvan krijgen ze nog een lekker tintje ook!
Hoezo, chicks diggen getint.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
jij hebt zeker je lolbroek aan?
omg!!! heb je geen fakking ZIEL! je hebt echt een ziek verrot doodgaand hart. Jij houd er ook wel van kleine kindjes afranselen of niet, zou ik JOU eens op de kop met je vieze poten hangend aan een boom afranselen met de spaanse riet, puta!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Mr.Talisker het volgende:
Niks mis met negers, iedereen zou er een moeten hebben.
[ afbeelding ]
Edit:![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg!!! heb je geen fakking ZIEL! je hebt echt een ziek verrot doodgaand hart. Jij houd er ook wel van kleine kindjes afranselen of niet, zou ik JOU eens op de kop met je vieze poten hangend aan een boom afranselen met de spaanse riet, puta!
Vrouwen met pitquote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg!!! heb je geen fakking ZIEL! je hebt echt een ziek verrot doodgaand hart. Jij houd er ook wel van kleine kindjes afranselen of niet, zou ik JOU eens op de kop met je vieze poten hangend aan een boom afranselen met de spaanse riet, puta!
dankjewelquote:
Hij bedoelt ordinaire schreeuwlelijkerds.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
dankjewel, dat heeft fok! wel nodig met zoveel klootzakken
er is een heel verschi tussen het hebben van PIT en SCHREEUWEN!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt ordinaire schreeuwlelijkerds.
Inderdaad:quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
er is een heel verschi tussen het hebben van PIT en SCHREEUWEN!, ik probeer dit negatieve topic juist een positieve draai te geven net als altijd
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |