YEAH!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:40 schreef Lord_Cardigan het volgende:
TS associeerde dit:
[ afbeelding ]
Word!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
Op dat tweede plaatje zijn ze anders wel een stuk nuttiger bezig dan op de eerste!
Welnee idioot. Die gasten op het eerste plaatje maken kankerharde musica!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
Op dat tweede plaatje zijn ze anders wel een stuk nuttiger bezig dan op de eerste!
Gastquote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Welnee idioot. Die gasten op het eerste plaatje maken kankerharde musica!
Google ze maar eens: Lil John and the eastside boys. b---h is wel een leuk nummer om kennis te maken met hun oeuvre.
Zelfs mijn tranen moesten huilenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Welnee idioot. Die gasten op het eerste plaatje maken kankerharde musica!
Google ze maar eens: Lil John and the eastside boys. b---h is wel een leuk nummer om kennis te maken met hun oeuvre.
Lekker he.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zelfs mijn tranen moesten huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Muzz_ het volgende:
Negers zijn beter dan Turken en Marokkanen
Waarom staan er glimmende autos in de etalage van de dealer?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef Skonk het volgende:
Waarom zijn die slaven zo netjes gekleed?
Zijn ze net schoon gemaakt?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom staan er glimmende autos in de etalage van de dealer?.
quote:
Daarvan krijgen ze nog een lekker tintje ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Penisbaard het volgende:
Niks mis met vrolijke negertjes die in de zon lekker aan het werk zijn
jij hebt zeker je lolbroek aan?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarvan krijgen ze nog een lekker tintje ook!
Hoezo, chicks diggen getint.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
jij hebt zeker je lolbroek aan?
omg!!! heb je geen fakking ZIEL! je hebt echt een ziek verrot doodgaand hart. Jij houd er ook wel van kleine kindjes afranselen of niet, zou ik JOU eens op de kop met je vieze poten hangend aan een boom afranselen met de spaanse riet, puta!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Mr.Talisker het volgende:
Niks mis met negers, iedereen zou er een moeten hebben.
[ afbeelding ]
Edit:![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg!!! heb je geen fakking ZIEL! je hebt echt een ziek verrot doodgaand hart. Jij houd er ook wel van kleine kindjes afranselen of niet, zou ik JOU eens op de kop met je vieze poten hangend aan een boom afranselen met de spaanse riet, puta!
Vrouwen met pitquote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg!!! heb je geen fakking ZIEL! je hebt echt een ziek verrot doodgaand hart. Jij houd er ook wel van kleine kindjes afranselen of niet, zou ik JOU eens op de kop met je vieze poten hangend aan een boom afranselen met de spaanse riet, puta!
dankjewelquote:
Hij bedoelt ordinaire schreeuwlelijkerds.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
dankjewel, dat heeft fok! wel nodig met zoveel klootzakken
er is een heel verschi tussen het hebben van PIT en SCHREEUWEN!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt ordinaire schreeuwlelijkerds.
Inderdaad:quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
er is een heel verschi tussen het hebben van PIT en SCHREEUWEN!, ik probeer dit negatieve topic juist een positieve draai te geven net als altijd
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Europese handelsgeest, wetenschap, innovatie en denkvermogen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Jig_Saw het volgende:
Goh, waar zou al die luxe die we hier in ons land hebben tegenwoordig toch vandaan komen hé..
Als jij handelsgeest , denkvermogen , wetenschap , innovatie wil vergelijken met ordinair stelen is er niet veel hoop meer voor jou over. En btw wetenschap was niet eens mogelijk geweest zonder het jatten van andermans grondstoffenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Europese handelsgeest, wetenschap, innovatie en denkvermogen.
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Als jij handelsgeest , denkvermogen , wetenschap , innovatie wil vergelijken met ordinair stelen is er niet veel hoop meer voor jou over. En btw wetenschap was niet eens mogelijk geweest zonder het jatten van andermans grondstoffen
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Als jij handelsgeest , denkvermogen , wetenschap , innovatie wil vergelijken met ordinair stelen is er niet veel hoop meer voor jou over. En btw wetenschap was niet eens mogelijk geweest zonder het jatten van andermans grondstoffen
Volgens mij waren de Nederlanders in de VOC-tijd vooral erg goed in zilver stelen, piraatje spelen en slavenhandel.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Europese handelsgeest, wetenschap, innovatie en denkvermogen.
Ongeveer wereldkampioenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef LoempiaLiza het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Nederlanders in de VOC-tijd vooral erg goed in zilver stelen, piraatje spelen en slavenhandel.
Nederlanders hebben half Indonesië en Suriname leeggeroofdquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef LoempiaLiza het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Nederlanders in de VOC-tijd vooral erg goed in zilver stelen, piraatje spelen en slavenhandel.
Mensen die te druk bezig zijn met elkaar afmaken of niksdoen die verwachten dat anderen maar even voor hen moeten zorgenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:24 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Nederlanders hebben half Indonesië en Suriname leeggeroofd
Dieven, en nu maar huilen dat ze ontwikkelingsgeld moeten betalen
Europeanen die als je het zou omrekenen in hedendaagse euro's biljoenen hebben gestolen (1.000.000.000.000's).quote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die te druk bezig zijn met elkaar afmaken of niksdoen die verwachten dat anderen maar even voor hen moeten zorgen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:34 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Europeanen die als je het zou omrekenen in hedendaagse euro's biljoenen hebben gestolen (1.000.000.000.000's).
Talk to the hand, girlfriend!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Zonder de Europeanen woonden ze daar nog in hutten, bedank ons eerst maar even voor het bouwen van infrastructuur, een politiek systeem, economisch systeem en onderwijsquote:Op donderdag 26 november 2009 19:24 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Nederlanders hebben half Indonesië en Suriname leeggeroofd
Dieven, en nu maar huilen dat ze ontwikkelingsgeld moeten betalen
Dus dan is het normaal dat je als westers land, een land als Suriname of Indonesië leegroofd. Want ''zonder Europeanen woonden ze daar nog in hutten'' wat overigens klinkklare onzin is. Er word hier bijvoorbeeld van de Arabieren een beeld geschetst alsof ze allemaal zware randdebielen zijn 'wat somiggen ongetwijfeld ook zullen zijn'. Maar ga maar eens kijken in Dubai, dat ziet er niet bepaald uit als hutten. Sowieso mensen die denken dat alle niet blanken dom zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zonder de Europeanen woonden ze daar nog in hutten, bedank ons eerst maar even voor het bouwen van infrastructuur, een politiek systeem, economisch systeem en onderwijs
hoe kom je daar dan opeens bij, dat alle niet blanken dom zijn? Ik zie niemand dat beweren.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Dus dan is het normaal dat je als westers land, een land als Suriname of Indonesië leegroofd. Want ''zonder Europeanen woonden ze daar nog in hutten'' wat overigens klinkklare onzin is. Er word hier bijvoorbeeld van de Arabieren een beeld geschetst alsof ze allemaal zware randdebielen zijn 'wat somiggen ongetwijfeld ook zullen zijn'. Maar ga maar eens kijken in Dubai, dat ziet er niet bepaald uit als hutten. Sowieso mensen die denken dat alle niet blanken dom zijn
Niemand beweert dat hier letterlijk nee, maar het komt er wel op neer. Een uitspraak als ''zonder Europeanen woonden ze daar nog in hutten' komt namelijk niet echt over als een compliment aan die mensen hé....quote:Op donderdag 26 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan opeens bij, dat alle niet blanken dom zijn? Ik zie niemand dat beweren.
Volgens mij hadden we het hier niet eens over arabieren, dus waarom je hen er opeens bijhaalt?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Niemand beweerd dat hier letterlijk nee, maar het komt er wel op neer. Een uitspraak als ''zonder Europeanen woonden ze daar nog in hutten' komt namelijk niet echt over als een compliment aan die mensen hé....
als je daar iets steelt, wordt je niet aangehouden ofzo ?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Synthesist het volgende:
lol, ze hebben nu ook al eigen winkels
[ afbeelding ]
Zonder de westerse industrie zouden arabieren technisch gezien nog wel in hutten leven. (Google Bedouins even)quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Niemand beweert dat hier letterlijk nee, maar het komt er wel op neer. Een uitspraak als ''zonder Europeanen woonden ze daar nog in hutten' komt namelijk niet echt over als een compliment aan die mensen hé....
Waarom geef je hen als voorbeeld als met het hier over landen gaat die nog jaarlijks ontwikkelingsgeld van Nederland eisen?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:49 schreef Jig_Saw het volgende:
Sinds wanneer mogen er geen voorbeelden genoemd worden van niet-westerse bevolkingsgroepen die gemoderniseerd zijn?
Vind je het niet meer dan normaal dat bijvoorbeeld Suriname ontwikkelingsgeld ontvangt van Nederland? We moeten de rollen niet om gaan draaien, Nederland mag Suriname dankbaar zijn en niet andersom.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom geef je hen als voorbeeld als met het hier over landen gaat die nog jaarlijks ontwikkelingsgeld van Nederland eisen?
als het nou eens effectief gebruikt zou wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Vind je het niet meer dan normaal dat bijvoorbeeld Suriname ontwikkelingsgeld ontvangt van Nederland? We moeten de rollen niet om gaan draaien, Nederland mag Suriname dankbaar zijn en niet andersom.
Laat Afrikaanse landen dan ook ontwikkelingshulp geven aan Suriname, de grootste slavendrijvers waren de rivaliserende Afrikaanse stammen zelf. De WIC kocht die slaven alleen maar op. Zonder Nederland was Suriname trouwens een leeg stuk oerwoud, bedank ons later maar voor het onderwijs en het wegennet.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Vind je het niet meer dan normaal dat bijvoorbeeld Suriname ontwikkelingsgeld ontvangt van Nederland? We moeten de rollen niet om gaan draaien, Nederland mag Suriname dankbaar zijn en niet andersom.
Ik vergelijk helemaal niks. Ik gaf een voorbeeld van een niet-westerse bevolkingsgroep die zich goed heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
Waar slaat het op om het Midden-Oosten, de bakermat van de beschaving, te vergelijken met continenten waar ze tot de komst van de Europeanen nog als stammen leefden?
Dan slaat je voorbeeld als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks. Ik gaf een voorbeeld van een niet-westerse bevolkingsgroep die zich goed heeft ontwikkeld.
beargumenteer..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan slaat je voorbeeld als een lul op een drumstel.
Je kan nu alles lekker recht praten maar voor mij ben je dan ook niets meer of minder dan een racistquote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat Afrikaanse landen dan ook ontwikkelingshulp geven aan Suriname, de grootste slavendrijvers waren de rivaliserende Afrikaanse stammen zelf. De WIC kocht die slaven alleen maar op. Zonder Nederland was Suriname trouwens een leeg stuk oerwoud, bedank ons later maar voor het onderwijs en het wegennet.
Een mooi stuk amazone natuur vernield, wees trots op jezelf.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zonder Nederland was Suriname trouwens een leeg stuk oerwoud, bedank ons later maar voor het onderwijs en het wegennet.
Je zegt het nu zelf al. Überhaupt het hebben van een koloniequote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gezien Nederland geen koloniën in het Midden Oosten heeft gehad.
Nee hoor, ik heb geen hekel aan 'rassen'. Sterker nog, het idee van verschillende mensenrassen lijkt mij pure onzin. Het valt gewoon niet te ontkennen dat bijna alles op deze wereld te danken is aan de Europese, Aziatische en Arabische landen. Afrika, Oceanië en Amerika hebben de wereld gewoon niks gebracht tot de Europeanen kwamen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:12 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Je kan nu alles lekker recht praten maar voor mij ben je dan ook niets meer of minder dan een racist
Gezien jouw gedachtegang zou Nederland nu nog steeds jaarlijks miljarden van duitsland moeten krijgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Je zegt het nu zelf al. Überhaupt het hebben van een kolonie
Vergeet Spanje en Frankrijk niet!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gezien jouw gedachtegang zou Nederland nu nog steeds jaarlijks miljarden van duitsland moeten krijgen?
Laat maar.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen hekel aan 'rassen'. Sterker nog, het idee van verschillende mensenrassen lijkt mij pure onzin. Het valt gewoon niet te ontkennen dat bijna alles op deze wereld te danken is aan de Europese, Aziatische en Arabische landen. Afrika, Oceanië en Amerika hebben de wereld gewoon niks gebracht tot de Europeanen kwamen.
De totale verwoesting van dijken, steden, de economie, de infrastructuur, het verliezen van Nederlands-Indië, het eindigen als verkapte satellietstaat van de VS, bijna je totale joodse bevolking kwijtraken en duizenden burgers verliezen door Duitsland en Japan stelt natuurlijk helemaal niks voor. Je kan het de Europese landen niet kwalijk nemen dat ze iets hebben opgebouwd op plekken waar eerst niks was. Daarbij neem ik de Duitsers en Japanners helemaal niks kwalijk en jij blijkbaar Nederland nog wel, erg sneu.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef Jig_Saw het volgende:
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat zonder Suriname, Indonesië etc. alle kennis , wetenschap , innovatie en noem maar op totaal in het niet valt want je hebt er zonder geld simpelweg niks aan. En door Duitsland , Frankrijk en Spanje is er niet gestolen van Nederland, en al helemaal niet in de mate waarin er van Suriname is gestolen
Moar dat is toch heul anderruszzZ???//11?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De totale verwoesting van dijken, steden, de economie, de infrastructuur, het verliezen van Nederlands-Indië, het eindigen als verkapte satellietstaat van de VS, bijna je totale joodse bevolking kwijtraken en duizenden burgers verliezen door Duitsland en Japan stelt natuurlijk helemaal niks voor. Je kan het de Europese landen niet kwalijk nemen dat ze iets hebben opgebouwd op plekken waar eerst niks was. Daarbij neem ik de Duitsers en Japanners helemaal niks kwalijk en jij blijkbaar Nederland nog wel, erg sneu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |